Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zadnjič mi je diler razlagal, da Mazde 6, ki jih uvaža in so od leasing hiše iz Italije, te leasing hiše servisirajo na 30.000 km.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Olje v ročnih menjalnikih se segreva bistveno manj kot pri avtomatskih, zato so intervali za menjavo lahko tolk večji. Mislim pa, da ni problem dat 30-40€ za tistih par litrov olja, bolj je fora v teh oderuških cenah menjave le tega. Ne vem kako je danes, ampak neke bistvene razlike ne more bit. Mehanik rabi neko čirule čarule mašino, ki ti nardi vakum in potegne tisto olje ven, ne? So pa tovrstni posegi stroškovno še vedno 400-500€ verjetno, to pa potem ni več 30-40€ 😒

Napisano

Do zdaj kolikor sem menjaval je na ročnih menjalnikih vedno bil čep oz. vijak za izpust in nalivanje/kontrolo olja. 

Tu ni potrebne nobene mašine da bi črpal ven. 

Dela je za pol ure če delaš počasi, tako da več ko 20€ za delo je oderuštvo😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 10 minutami je Alenh napisal:

Katero olje priporočate za mazdo 6 2.2D skyactive dpf (5w30 ali0w30) original od mazde ali katero drugo?

Obvezno 5w30, 0w30 ni za tvoj avto. 

Jaz sem imel do sedaj motul, v redu olje, letos gre not ravenol. Tudi kak Mobil je super, Mazdinega jaz ne bi dajal not. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Alex napisal:

Obvezno 5w30, 0w30 ni za tvoj avto. 

Jaz sem imel do sedaj motul, v redu olje, letos gre not ravenol. Tudi kak Mobil je super, Mazdinega jaz ne bi dajal not. 

V redu bom dal 5w30 motul 8100x clean+.Zanimivo v knjižici piše da gre tud 0w30 pa mislim,da je tud zdaj notr bil..

Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Jaz bi dal katerokoli 5W30 za avte z dpf filtri, pazi le da ni ponarejeno in da ne menjaš preko predvidenega servisnega intervala.

 

Če želiš biti sponzor, potem kupuj najdražje. :) (pred 12-timi leti so mi na Honda servisu računali Castrol po 28 evrov za liter, sami pa so ga nabavljali po 8 evrov, prodal jim ga je dobavitel, ki je zaslužil še nekaj evrov, ...tako to gre).

 

Nisem še videl objektivnega primerjalnega testa različnih olj. Na forumih kakšne koristne informacije ne boš dobil, enim je všeč to, drugim ono, vsa ta različna mnenja in okusi pa v glavnem brez osnove. 

Hm, ne bi se strinjal. Preberi si malo na tem forumu, kjer je Aless lepo razložil  dejansko razliko med posameznimi olji (koliko žvepla vsebuje vsako, pa koliko koristnih dodatkov ima posamezno olje, pa koliko nekoristnih dodatkov). Tako, da ni prav vsako olje, ki ga najdeš na polici tudi dobro za dpf filtre.😉

pred 35 minutami je Alenh napisal:

V redu bom dal 5w30 motul 8100x clean+.Zanimivo v knjižici piše da gre tud 0w30 pa mislim,da je tud zdaj notr bil..

To je v redu olje. Takšnega imam sedaj v avtu. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

@Aleks, na osnovi katerih dejstev si prepričan, da je Motul olje v redu, Mazda olje pa ne?

Ni, da ni mazdino v redu. Le, da je motul boljši, vsaj kar se tiče dpf filtra, ker ima manj žvepla in manj obremenjuje in s tem posledično maši dpf filter. Takoj, ko je bilo olje v mojem avtu zamenjano z Motulom, se je podaljšal interval regeneracije iz 200 kilometrov na vsakih 260. S časom, ko se je olje kontaminiralo z nafto pa je zopet regeneracija  na nekje 200-220 kilometrov. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
Is there a difference in engine oil brands?
As long as the oil weight and certifications match what your car needs, there is no point in paying extra for a brand name. ... The answer is... they're all interchangeable so long as they meet the oil weight and certifications for your vehicle.
 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Ni, da ni mazdino v redu. Le, da je motul boljši, vsaj kar se tiče dpf filtra, ker ima manj žvepla in manj obremenjuje in s tem posledično maši dpf filter. Takoj, ko je bilo olje v mojem avtu zamenjano z Motulom, se je podaljšal interval regeneracije iz 200 kilometrov na vsakih 260. S časom, ko se je olje kontaminiralo z nafto pa je zopet regeneracija  na nekje 200-220 kilometrov. 

Kaj pa če ima kontaminirano olje večji vpliv na interval regeneracije kot znamka olja? Tako pri prejšnji Mazdi se do 170k km interval regeneracije ni nikoli skrajševal, kot tudi pri sedanji, ki ima 50k km in čez en mesec redni servis. V oba avta se je vedno vlivalo olje, ki ga ima na voljo servis v Btc-ju, nikoli nisem nosil olja s sabo. Je pa res, da imam tak način vožnje, da redko prekinem regeneracijo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 17 minutami je jacques33 napisal:

Kaj pa če ima kontaminirano olje večji vpliv na interval regeneracije kot znamka olja? Tako pri prejšnji Mazdi se do 170k km interval regeneracije ni nikoli skrajševal, kot tudi pri sedanji, ki ima 50k km in čez en mesec redni servis. V oba avta se je vedno vlivalo olje, ki ga ima na voljo servis v Btc-ju, nikoli nisem nosil olja s sabo. Je pa res, da imam tak način vožnje, da redko prekinem regeneracijo.

Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov. 

Jaz bi se tu resno vprašal, ali je res samo olje krivo za tako spremembo intervala regeneracije znotraj oljnega servisa. Ravno normalno se mi ne zdi.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je jacques33 napisal:

Jaz bi se tu resno vprašal, ali je res samo olje krivo za tako spremembo intervala regeneracije znotraj oljnega servisa. Ravno normalno se mi ne zdi.

O je normalno je. Manj žvepla v olju, manj zabasan dpf filter=daljši intervali,poznejši problemi z dpf-jem. In če zraven zamenjate olje na 15Kkm ali bog ne daj na 20Kkm je to dober recept za poznejše težave. Sicer pa, vsak ve zase, kaj je dobro za njegov avto. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.

 

Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.

 

Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.

Kakorkoli, jaz bom dal noter dobro olje, vi pa mazdino. 🤗

 

 

Napisano

Ne, jaz bom dal Zvijezda olje sam zato, da ti kontriram. Tko 😛

  • Všeč 1
  • Haha 7

33112_1.png

Napisano

Zvijezda ali Zvezda? 😂
 

Jaz ga pa sploh ne bom dajal… za to poskrbijo na servisu ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah dej no, pol ti bojo pa slabga dal 😆

Od treh proizvajalcev olja na svetu mora lih Mazda slabga dobit. 😈

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Ne, jaz bom dal Zvijezda olje sam zato, da ti kontriram. Tko 😛

Sej v bistvu je to tvoje jedilno olje skoraj cenejše kot to original mazdino. Imam občutek, da je mazdino olje neka varianta SB (s budget), podobno kot ima take low budget spar in Mercator. Lahko celo, da zanalašč dajajo noter tako olje smo zato, da mašine ribajo pa imajo potem biznis. 🤔

pred 2 urama je Jest napisal:

Zvijezda ali Zvezda? 😂
 

Jaz ga pa sploh ne bom dajal… za to poskrbijo na servisu ;) 

Ah, tole je najslabše. Tebi sigurno dajo noter kako poceni olivno olje. Za benzinarje je itak vsako (slabo) olje dovolj dobro. 🤪

 

 

Napisano
11 hours ago, Alex said:

Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov. 

 

No jaz to ne verjamem. Ne more se ti regeneracija skrajšati za 60kilometrov samo zaradi olja no. Pa to je smešno 😆

 

Pa saj avto ne gre na olje no. Dejte vklopit malo zdravega razuma. To je eno.

 

Če pa sklepam po svojih meritvah in opažanjih v trajanju lastnišva 3 dizel mazd, potem je pa to sploh teorija zarote, no mogoče bolj teorija, pa še ta slaba.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano

Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.