Skoči na vsebino

za Symona

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Toliko za informacijo, Megane RS je zdaj uradno najhitrej?i street legal FWD avto. Renault jajca gor ali dol, FWD kao ni za dirkat gor ali dol, s tem avtom ima? lahko na progi tak?ne ?ase, da se samo smeji? dra?jim avtom in celo avtomobilom, ki so v svojih ?asih veljali za super?portnike (Lambo in Dodge)...

 

Evo nekaj zanimivej?ih avtomobilov in ?asov iz te spletne strani, za primerjavo:

 

Honda NSX-R 7:56.73

Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01

BMW Z8 8:07.00

BMW M6 8:07.76

Renault Megane RS 265 Trophy 8:07.97

Lamborghini Diablo SV 8:09.00

Dodge Viper GTS 8:10.00

KTM X-Bow 8:10.00

Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00

BMW M5 (E60) 8:13.00

Renault Megane R26.R 8:16.90

Lexus IS F 8:18.00

BMW M3 (E46) 8:22.00

Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38

Ford Focus RS Mk. II 8:26.00

Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00

BMW M5 (E39) 8:28.00

Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10

Renault Megane RS Mk III 8:29.00

BMW M3 (E36) 8:35.00

Ford Focus ST 8:35.00

Opel Astra OPC '05 8:35.00

Mini John Cooper Works 8:35.00

Renault Megane Sport Trophy 8:38.00

Mazda 3 MPS 8:39.00

Honda S2000 8:39.00

Honda Integra Type R (DC2) 8:43.00

Honda Civic Type-R (EP3) 8:47.00

Renault Clio III Sport 8:47.48

Renault Clio V6 Mk I 8:49.00

VW Golf Mk V GTI 8:53.00

Renault Twingo RS (Cup Chassis) 9:00.40

VW Corrado VR6 9:24.00

Mazda MX 6 9:29.00

Napisano

Po moje bi bil bolj realen test npr. da testirajo avto eno leto in dirkajo z njim 1x tedensko....npr. od servisa do servisa, in potem bi izbrali najbolj?i avto po kriteriju, z najmanj okvarami in ?asom na dirki....me prav zanima katera znamka bi bila na vrhu.

Napisano

Ima znanec tanovga Megana RS-a in je ?e na koncu z ?ivci, skos po servisih, na valarjih mu je pa avto pokazal manj konjev kot v prometni :hohoho: ...se mu trga kolkr berem po FB-ju :hohoho:

 

verjetno je pozabu ?tet ?e tizga za volanom :hohoho:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.