Skoči na vsebino

?portni kolelktor

Ustvari kratki URL


Grega_

Priporočeno sporočilo

Gledam po netu in teh Mazda forumih in skoraj ni? ne pi?e o tem, koliko konjev dobi? s ?portnim kolektorjem, nekje sem zasledil full malo, tako da...kot da nima nobeden ?e tega gor....zvok s ?portnim auspuhom je itak brutalen ampak sej vem kaj se po svetu vse lahko na avto me?e, kaj pa tukaj pri nas. Gre se za to zadevo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exhaust...=item563d987378 , no sej prav tako so bili ?e dvomi pri CAI ko se je govorilo tja 3-5konjev a na konc jih je ruknu 10 :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 109
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

To sva ?e s Klopkotom gledala. Glede na originalnega (kak?en je un in kak tale) bi tole dodalo ?e kakih 5 konjev. S tem, da mora? imeti cel sistem temu primeren, ?e ne bi isto kot bi ti odprl usta do kraja, da bo? la?e dihal, nekdo bi te pa dr?al za vrat. :P

Vpra?anje je edino kako bo? pri?el ?ez tehni?nega. Sicer nisem prepri?an, ?e nima? ti dva ampak vseeno. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma glede tehni?nega pomoje nebi bilo problema, spodaj je itak za??ita motorja in se ga ne vidi, kot berem po forumih je glede plinov vse ok, ker katalizator itak gor ostane. ?e CAI-ja na tehni?nem ni videl, me je samo vpra?al ?e me ni? ne moti to tuljenje...pa pravim, ne ne to je vse ok :) haha. Ma je full informacij glede kolektorjev na netu a ni? konkretnega za M3...sploh glede proizvajalcev ipd. No ja, ?e najbolje bi bilo dobiti kolektor od Cosworta sam dobit ga...je pa skor mission imposible.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma glede tehni?nega pomoje nebi bilo problema, spodaj je itak za??ita motorja in se ga ne vidi, kot berem po forumih je glede plinov vse ok, ker katalizator itak gor ostane. ?e CAI-ja na tehni?nem ni videl, me je samo vpra?al ?e me ni? ne moti to tuljenje...pa pravim, ne ne to je vse ok :) haha. Ma je full informacij glede kolektorjev na netu a ni? konkretnega za M3...sploh glede proizvajalcev ipd. No ja, ?e najbolje bi bilo dobiti kolektor od Cosworta sam dobit ga...je pa skor mission imposible.

 

Za M3 se dobi, za Mazdo 3 pa ne vem. Zdaj, ko si se peljal s pravo M3 bi lahko vedel, da je razlika kaj napi?e?. :harhar:

 

Druga?e pa kot sem napisal od 5 konjev na gor. Ni fora, da se ga ne vidi ampak zaradi plinov. En katalizator ima? ti pri kolektorju, drugega pa kmalu za njim ampak tule je to ta ?katla, ki pride zraven in to ni katalizator. Sicer ti bi kak sposoben avspuhar itak znal na?vasati tvoj katalizator namesto tega gor, to bi pa moglo iti ?ez.

 

Sicer pa: cena je pa dovolj ugodna, da se spla?a kupiti in ne komplicirati. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hahaha...ja mi?ljeno Mazda 3 :)

Tako nekako no, se dobi tudi verzija brez tiste druge ?katle, tako da je tudi to opcija...druga?e bi blo treba mututi s tehni?nem kot ka?e. Kaj sploh je tale druga ?katla potem?Cena je ok ja, sam po?tnina je sladka...tole je dobavljivo samo iz USA.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale OBX firma zgleda da ima svega i sva?ta http://www.obxracingsports.com/index.php , a po netu tko tko informacije, priporo?ajo vsi Vibrant sam zadeva je 1x dra?ja, kar ne pride v po?tev. Sam zgleda da je treba katalizator res dol vr?t. :) razen v tem primeru ?e se ne motim http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exhaust...=item2564dc57c1 ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pi?e ti: "lower downpipe / cat delete pipe" torej samo en lon?ek, ki skensla katalizator, da potem vse skupaj lepo pa?e na original avspuh od katalizatorja naprej.

 

?e katalizatorja ni gor mene ni? ne moti ;) sam da rukne ?e kakega konja gor ,je pa res treba kupit in probat. Tako sva bila skepti?na tudi za CAi pa si videl kam je potem ?la konjenica v + a ne!?

torej nabava,monta?a,test na valarjih potem pa sklepanje so ?li ? v dobro ali v ni?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da so kolektorji tudi dra?ji je za to ceno tudi 5 konjev ve? kot dovolj. Pa bo gotovo ve?. Sploh pri tebi, ko ti motor ?e zdaj zelo dobro diha. :notworth:

 

lej CAI je tudi bil precej cenej? kot recimo kak KN pa je nekaj bilo s tega,zato sem napisal treba reskirat in probat.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za CAI je bil nakup res v pozitivno smer, pa kot je Uro? povedal, res ni bil neka znana znamka...pa tudi ko sem iskal podatke o tem so ameri?ani pisali da tko tko, enim good, eni spet da ne pa?e ipd. Pri OBX-u je spet isto, imam po?asi malo feeling, da so oni malo smotani ?e vse ne pa?e v milimeter kot ata na mamo in ?e ni neka jaka firma. Druga?e pa zadnja info ki sem jo zbrskal je ta, da Vibrantov kolektor da 12-14%+ konjev, pri Porschu naj bi pa najve? potegnil in to cca. 22% konjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

22% pri Porscheju je nemogo?e. :vskalo:

Sicer pa fanta: dokler bosta samo govorila ne bosta vedela koliko bosta dobila. ;)

 

Tudi jest sem kar malo pogledal...bom na?el link od tega...niso vibrantovi oz. kaj podobnega.

 

lp

 

 

Evole, dyno test za obx na Subaruju....ni ?voh.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1031584

 

za mazdo

 

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....er-dyno-results

 

Evole Marko, zadeva je od MSDS-ja:

Dyno tests have shown a minimum 14% horsepower gain time after time. Our 928 Porsche headers showed an astonishing 23% horsepower gain... on a stock engine!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

To sva ?e s Klopkotom gledala. Glede na originalnega (kak?en je un in kak tale) bi tole dodalo ?e kakih 5 konjev. S tem, da mora? imeti cel sistem temu primeren, ?e ne bi isto kot bi ti odprl usta do kraja, da bo? la?e dihal, nekdo bi te pa dr?al za vrat. :P

Vpra?anje je edino kako bo? pri?el ?ez tehni?nega. Sicer nisem prepri?an, ?e nima? ti dva ampak vseeno. :blush:

 

Zakaj pa nebi prisel skozi tehnicni ?? Jst sm imel na nubiri 4-2-1sportni kolektor povit z uno toplotno izolacijo ka nwm kako se ji ze rece .. no bistvo je da me sploh peasu ni sam malo je pogledu in to je blo to ...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e ma? lpg? :zvizga:

 

?ist tko informativno..?e je kdo ?e kaj sli?al karkoli glede take kombinacije lpg + non kat? Namre? meni na zadnjem tehni?nem niso vedli kaj merit, ker jim je vse ?udno kazalo in dokler nisem povedal, da je na plin so vztrajno merili in merili :punk: (imam pa zaenkrat ?e kat)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na benz mi ?e nikoli niso merli,samo lpg :ne vem:

 

..?e je edino to rizi?no, sploh ni panike. Sko?i? domov, pre?ravfa? kolektorje in nazaj :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e napisal v moji temi, da sem na Remont Kranj prosil ob tehni?nem, ?e lahko vajperja po benzu ?e na LPG probajo, da vidimo ali je to res tolk manj CO2

 

In so ?e sami rekli, u to pa ?e nismo probali, dajmo narest.

Rezultat do centi Co2ja enak :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si pri?akoval kaj drugega? Saj Co2 kot stranski produkt izgorevanja ogljikovodikov se izlo?a v enaki koli?ini na enoto opravljenega dela - govorimo za enak motor in v vzdr?evanem stanju.

 

Sigurno se pa pozna pri drugih plinih, da je rezultat lahko druga?en in pa seveda, ?e avto ni v najbolj?em stanju je lahko zaradi nepopolnega izgorevanja v izpuhu ?e pove?an cel kup drugih zadev, kot recimo HC, ogljikov monoksicd CO in pa vse spojine na osnovi du?ika NOx, N2 ter seveda tudi ozon O3.

 

Sicer pa bo kak?en kemik tole znal bolje razlo?iti. sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e ma? lpg? :zvizga:

 

?ist tko informativno..?e je kdo ?e kaj sli?al karkoli glede take kombinacije lpg + non kat? Namre? meni na zadnjem tehni?nem niso vedli kaj merit, ker jim je vse ?udno kazalo in dokler nisem povedal, da je na plin so vztrajno merili in merili :punk: (imam pa zaenkrat ?e kat)

 

na na?ih tehni?nih zmer re?ejo, da je treba na benz dat :closedeyes: ampak se da vseen nardit tut ?e ne gre skoz :P

 

Majster zato ker je del originalnega kolektorja katalizator, s ?portnim kolektorjem pa se tega katalizatorja znebi?. In NE, zadeva preverjeno pol ne gre ?ez. Preberi celo temo prej, saj sem objasnil zadevo zakaj.

 

js mam cat vseen :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.