Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Imam nadle?en problem. Pred ?asom sem postal pozoren na tresenje avta. Po 2 urnem ne?nem matretiranju vulkanizerja in neodpravi tresenja, avto dvignemo na dvigalu, da so bila kolesa brez obremenitve in avto ?e vedno trese. Ugotovitev, da ni problem ne v gumah in ne v plati??ih. Problem polosovine. Peljem avto mojstru, odmontira dol obe polosovine, da pregledati, na eni zamenjajo kroglice in ?e nekaj in zadeva urejena.

Rezultat. Avto pri hitrosti od 140-170 kmh ne trese ve? kot je prej, za?el pa je tresti od 120-140. Ne trese samo volan ampak tudi sede?e, torej cel avto.

Se je kdo sre?al s podobnimi te?avami in ali se komu zdi kaj bi ?e lahko bilo narobe, da se nadle?no tresenje odpravi. Pri ni?jih hitrosti se tresenja ne ob?uti.

 

Hvala za odg

 

lp Dii

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

Kaj pa homokineti?ni zglob?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

 

Cao

 

Pri meni je tudi tako pokalo pri speljevanju, ce je bil volan namotan v levo ali desno, vzrok, poskodovan homokineticni zglob, to sem zamenjal zdaj tega zvoka ni vec

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Pri meni isto tako poka in smo ugotovili, da ima volanska letev luft. Tam pri nogah sname? plastiko, kjer pride ?tanga od volana v ''tla'' in tam je luft. Zaenkrat bom pustil tako kot je, druga?e pa na obnovo.

Napisano

Mi je pa rekel kak?ne pol leta nazaj mehanik na A-Cosmosu, da naj bi spodaj na podvozju na letvi bila ena velika matica, ki je zelo te?ko dostopna in ko se jo zategne, naj bi pokanje izginilo. Ampak jo z mojim mehanikom nisva na?la. Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem?

Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

Napisano

Pri meni se dejansko ?uti luft, ?e z roko posku?am premikati levo in desno letev pri nogah. Mast je samo ubla?ila pokanje za nekaj ?asa. Volan noter in ven pa zale?e le za kak teden ali dva, da je pokanje ubla?eno.

Napisano

Dostkrat je tud problem, da folk mota volan na mestu in dr?i bremzo zraven (med drugim tud moja najdrazja) in takrat se sli?i je?anje in stokanje vse mehanike okol koles, kako joka in jo boli... Na?a sicer se tega zaveda, pa tud opozoril sem jo ?e, samo se ?e kr precejkrat spozabi... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

 

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

Napisano

Zdravo,

 

jaz imam pa problem s tresenjem, katerega se sicer zacasno da omiliti/resiti s centriranjem gume, ampak moram le to ponavljati na dober mesec in pol. Pri zadnjem centriranju smo ugotovili, da rob feltne (17" lita, mazda6 2011) opleta par milimetrov levo desno, kot tudi gor/dol. Rob, na katerega nalega guma je ocitno naravnost odstruzen, saj se guma vrti popolnoma naravnost (ne opleta sem ter tja), opleta le feltna. Zanima me ce kdo ve, kaksne so tolerance pri izdelavi mazdinih 17" felten ... na MMSu preverjajo tolerance pri proizvajalcu, ampak imam obcutek da me bodo na suho n.... in bom na koncu ostal slabe volje in s krivimi feltnami na novem avtu.

 

Hvala za odgvor!

Napisano

Tole pa prvi? sli?im, da bi bila te?ava z originalnimi litkami. A je to problem z vsemi ?tirimi al je samo ena problemati?na?

 

Sploh mi je pa ?udno to, da se ti centra?a podere po mesecu vo?nje saj bi bilo to lahko mo?no le v primeru, da ti padejo ute?i dol ali pa ti gumo zavrti v plati??u. Da pa bi za to bilo krivo plati??e je pa mo?no edino, ?e se res tolk zvija sam pol bi bilo vidno tud na gumi, da opleta. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

to da se razbalansira je tudi meni cudno, ker ni nobene logicne povezave.

No klub temu pa feltne opletajo, ce ni drugega vsaj cudno zgledajo, pa tudi vulkanizerji niso najbolj zadovoljni ;)

Drugace pa 3 od 4h felten, tovarniske, originalne, kakrsne sem dobil na novem avtu

Napisano

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

 

Sori ampak v DIY tega ne nejdem :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.