ro-bi Napisano 23. junij, 2011 Prijavi Napisano 23. junij, 2011 Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral. Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga. Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo. Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga. So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el. Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni. Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne! lp Citiraj
uklopko Napisano 23. junij, 2011 Prijavi Napisano 23. junij, 2011 Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga. Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne! lp kaj naj ti re?em ....tako kot so meni rekli ko sem sesul 1. avto vsaka ?ola nekaj stane Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Ploki Napisano 23. junij, 2011 Prijavi Napisano 23. junij, 2011 jep. Sam to bi se lahk ti nau?il ?e od drugih (tako kot pa jaz ) zato se mormo zdej tu u?it od robija da ne bo ?e kdo javkal ?ez 2 tedna Citiraj
mazdaman Napisano 24. junij, 2011 Prijavi Napisano 24. junij, 2011 Nateguni Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
ro-bi Napisano 24. junij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 24. junij, 2011 A veste kako ime e Piasini? To bi na bil bog bogova za mazde, je pa navaden idiot! Citiraj
Symon Napisano 24. junij, 2011 Prijavi Napisano 24. junij, 2011 Problem je pa ker pri nas ni nobenega specializiranega tunerja za Mazde. RSR, Avtoelektronika, SKN... Ve?ina ima najraje kake dizle in evropske turbo bencinarje. Vkolikor bi ?el na standalone bi se pa na?el kak ERC ali pa v kratkem Tunkka. Samo ERC ima zaenkrat le ene valjarje (ne 4x4), Tunkka bodo pa imeli 4x4 valjarje, najve?je v Sloveniji pa ?e vsak prdec bojo zaznali. Tako, da se spla?a po?akati mogo?e. Citiraj
mazdaman Napisano 24. junij, 2011 Prijavi Napisano 24. junij, 2011 Ampak Spletno stran ma pa ta Piasini v kur.u, kar nekaj ni? konkretno Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
ro-bi Napisano 24. junij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 24. junij, 2011 Ne bom ?akal na kakega tunerja, da si kupi valje, ampak bom kar sam probal spremenit mape z mazdaedit-om. Ve? ziher vem, kot pa uni junci iz itaLIJE Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 24. junij, 2011 Prijavi Napisano 24. junij, 2011 so ?e kupljeni, samo ?e na vgradnjo ?akajo Citiraj
ro-bi Napisano 24. junij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 24. junij, 2011 so ?e kupljeni, samo ?e na vgradnjo ?akajo In pa na jagnje, da mu kri spustijo.Nea bom jaz tisti Citiraj
ro-bi Napisano 7. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 7. julij, 2011 ECU je posnet (oz. vsebina) Zdaj pa ?ira ?ara v upanju, da ne bo boom Citiraj
mazda_mx Napisano 11. julij, 2011 Prijavi Napisano 11. julij, 2011 Ni problema, lahko kadarkoli pripeljes avto na valje in porihtamo :-) Citiraj
ro-bi Napisano 12. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 12. julij, 2011 Ni problema, lahko kadarkoli pripeljes avto na valje in porihtamo :-) Avto je stunan Citiraj
uklopko Napisano 12. julij, 2011 Prijavi Napisano 12. julij, 2011 vsi v pri?akovanju rezultatov :mi pijemoo: Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
ro-bi Napisano 16. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 16. julij, 2011 Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram. Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje. Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno. Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i Lahko tudi kdo pride probat. lp Citiraj
uklopko Napisano 17. julij, 2011 Prijavi Napisano 17. julij, 2011 Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i Lahko tudi kdo pride probat.lp haha ve? kaj bom dodal ,vse lepo in prav, ampak dokler ni zadev prikazanih na papirju mislim v PDF formatu veljajo tvoje besede ni?. (pa ne me narobe razumet) Bo pa zagotovo kak?en skupinski dyno day pa bi bilo lepo da se pridru?i? pa ?e na drinko gremo Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
ro-bi Napisano 19. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2011 Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba. ?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit. ?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" Citiraj
uklopko Napisano 19. julij, 2011 Prijavi Napisano 19. julij, 2011 Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit. ?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" nisem mislil drezat ampak teoretikom je papirna razlaga najlub?a Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
ro-bi Napisano 19. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. julij, 2011 Meni je ravno za teoretike, ki niso razumeli zgoraj razlo?ene teorije. Razni samozvani "teoretiki", katerim se teorija in praksa razhajata bi pa te?ko razumeli, zakaj se gre, tudi ?e bi videli pedeef Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Napisano 20. julij, 2011 Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit. ?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" Ali obratno, ker meni se ne zdi da 6ki kaj manjka. Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Napisano 20. julij, 2011 Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Symon Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Napisano 20. julij, 2011 V glavnem, lokalno sre?anje zna postati zanimivo, losov test, drag race... Citiraj
jures Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Napisano 20. julij, 2011 Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre. Ce bo moja bivsa tam se ne bo avte testiralo...... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ro-bi Napisano 20. julij, 2011 Avtor Prijavi Napisano 20. julij, 2011 Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem: Jaz bi ravno z ?estico rad primerjal. Ne ravno od 0 - 100, ker je v tistem kratkem ?asu ogromno odvisno, kako uspe? speljat, zmenjat,.... ampak tako med vo?njo v tretji pa potegne? ipd.Ravno sem se vrnil iz testa nove mape, ki bo notri ostala, kakor ka?e.Avto prediha 260 g/sekundo ?e pri 5100 rpm in to se krepko ?uti. Moram pa opozorit na razliko ob?utka hitrosti, ?e sedi? vi?je. Zadnji? sem peljal audi TT in ko sem pohodil sem imel ob?utek, da avto res letiiii. NA ?tevcu je pa pisalo 80 km/h in sem belo gledal! Pri CX-7 ?uti? pol manj hitrosti, kot v tisti nizki jaj?ki...... Torej kak MPS dobrodo?el na pir in na probo Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.