Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

Napisano
  je Easy napisal:

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

 

IMV ventil, zamenja? pa bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Easy napisal:

Cena?

Komplicirano?

 

Blo je nakaj ?ez 220? + 10 min dela, v doma?i gara?i seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je 3plat napisal:

Doma imam ?isto nov, nerabljen imv ventil. ?e ho?e? ga lahk sproba?, pa bo? takoj videl ?e je to to. Vzame ti 10 minut dela

 

Ok. Samo ne vem kako dale? je do tebe. Jaz sem iz PO.
Napisano
  je Easy napisal:

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

 

kot ?e re?eno, menjaj IMV ventil in bo tekla s5 kot urica!100%!!

v Avstriji na servisu, IMV ventil z monta?o 173?!!!!preverjeno!!!!!

pa uspe?no in zanesljivo z Mazdico ?e naprej :danzoman:

Napisano

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

Napisano

re?eno z eno besedo -traktor :hudicek:

 

?imugodnej?o popravilo !

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je Easy napisal:

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

 

pa verjame? oz. si kr na prvo prepri?an da je res Common rail??

glede na to kar si opisal, bi skoraj z zagotovostjo trdil, da je IMV ventil!

javi ko popravi?!

Napisano
  je Easy napisal:

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

 

..ne jim verjet na prvo besedo. Imel sem enake probleme in hotel zamenjati IMV ventil.. na poobla??enemu servisu (Makoma) so mi trdili, da se samo IMV ventila ne da dobit (vsaj ne uradno) in mi hoteli zamenjati celo benz pumpo (1200?+) :whatever: .. no.. IMV se seveda dobi, povpra?aj na forumu, ker jih nekateri imajo kar nekaj na zalogi :P . jaz sem ga kupil na mazdi v BTC .. mislim da je bil okoli 170? ( pa sem kasneje videl da sem ga prepla?al), menjava pa je manj kot 5 minut dela.
Napisano

Jaz sem imel iste probleme. avto je vse pogosteje uga?al, na koncu sploh ni ve? v?gal. diagnostika je kazala nekaj v zvezi s tlakom goriva. menjal sem najprej IMV ventil, potem pa ?e Common rail in komplet pumpo. Na koncu so mojstri na na?ih poobla??enih servisih obupali in sem avto spravil v Avstrijo. tam so menjali ra?unalnik in je blo vse zrihtano v dveh urah!! Zdaj pa mam doma delov za pol avta. ?e ti karkoli od na?tetega lahko koristi me kontaktiraj

LP

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
  je 3plat napisal:

Jaz sem imel iste probleme. avto je vse pogosteje uga?al, na koncu sploh ni ve? v?gal. diagnostika je kazala nekaj v zvezi s tlakom goriva. menjal sem najprej IMV ventil, potem pa ?e Common rail in komplet pumpo. Na koncu so mojstri na na?ih poobla??enih servisih obupali in sem avto spravil v Avstrijo. tam so menjali ra?unalnik in je blo vse zrihtano v dveh urah!! Zdaj pa mam doma delov za pol avta. ?e ti karkoli od na?tetega lahko koristi me kontaktiraj

LP

 

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

Napisano

Nisem prepri?an ?e ima 3ka IMV, bolj kot kaka pumpa za nafto se sli?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je serad napisal:

pozdravljen(i)

 

(aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor)

 

Kolikor vem ima Mazda 1,6 diesel motor napi?i ?e koliko kw ker to so PSA motorji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se ogla?am po dolgem ?asu...

 

Po opravljeni diagnostiki in po ogromni sekiranciji sem se odpravil na morje. Ma?ina je peljala brez problemov, ?e ve?, s seboj sem vlekel kamp prikolico in kot pravim, brez problemov.

Tudi sedaj, ko so jutra ?e malo bolj hladna, zadeva dela v redu.

Zdi se se mi, da je bila takrat te?ava s slabo nafto (Petrol). Sedaj tankam samo na OMV ali pa na MOL in je ?isto zoom-zoom.

Sr?no upam, da je to res to in da bo peljalo ?e naprej.

 

LP

Napisano
  je Easy napisal:

Se ogla?am po dolgem ?asu...

 

Po opravljeni diagnostiki in po ogromni sekiranciji sem se odpravil na morje. Ma?ina je peljala brez problemov, ?e ve?, s seboj sem vlekel kamp prikolico in kot pravim, brez problemov.

Tudi sedaj, ko so jutra ?e malo bolj hladna, zadeva dela v redu.

Zdi se se mi, da je bila takrat te?ava s slabo nafto (Petrol). Sedaj tankam samo na OMV ali pa na MOL in je ?isto zoom-zoom.

Sr?no upam, da je to res to in da bo peljalo ?e naprej.

 

LP

 

Po?akaj na pravi mraz :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
  je jures napisal:

Nisem prepri?an ?e ima 3ka IMV, bolj kot kaka pumpa za nafto se sli?.

 

 

spet po parih mesecih ista napaka....

 

En ventil ma sigurno, mogoce ni isti kot IMV na mazdini masini, ampka definitivno je en ventil.....

 

PSA masina? vem da mi govorijo da je to Pegeout, a slucajno veste kaksen je naziv Pegeout masine, da poskusam na P straneh pogledat????

 

hvala....

Napisano

?e je to to, bo povsej verjetnosti PSA 1,6D ma?inca... DLD-414 ali 416 se mi zdi da je oznaka... uporablja jo tudi ford, volvo, peugeot, bmw?...

Napisano
  je Dejan.P napisal:

?e je to to, bo povsej verjetnosti PSA 1,6D ma?inca... DLD-414 ali 416 se mi zdi da je oznaka... uporablja jo tudi ford, volvo, peugeot, bmw?...

 

ja. tako....

hvala

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

in ?espet en problem z mojo mazdo :D ...zadnje ?ase mi nagaja, ko jo mrzlo zjutraj pri?gem, mi obrati ska?ejo en ?as z 800-1000 in se tud zna zgodit, ko ga segrevam predem grem, da ugasne po kakih 5min.

Danes zjutraj pa sploh ni htel v?gat brez tega da bi mu dodal gas in komaj po kakih 5s zaganjanja. Nato je avto v?gal in ugasnil.

Nekako sem ga spravil z dvori??a in sem se peljal slabih 10km in kot da nebi bilo ni? narobe.Ko se avto malo segreje v ler gasu lepo dela in lepo pri?ge.

Kaj bi lahko bilo narobe? ?udno mi je to da ni htel v?gat brez dodajanja gasa in da sem dolgo rabil zaganjat avto.

 

 

(mazda 6 - 136PS - 2.0 diesel - 2003 letnik - 170 000km)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

IMV ventil ti je crknil.

?e rabi? povej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je nof76 napisal:

Rabim :) Koliko pride? Kako je z garancijo?

 

Hvala.

 

Lep pozdrav.

 

Avta al ventila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.