Kakšnih 10 let nazaj je Aswath Damodaran (genij) predaval na Ekonomski fakulteti. Skoraj vsa publika v nulo spedenana, on pa v karirasti srajci in pumparcah ... 😄
Spomnim se, ko je govoril o našem črednem nagonu ...ko čreda ugotovi, da se nekaj splača, je že prepozno ...
https://pages.stern.nyu.edu/~adamodar/
Kako pa veš? Stik imaš s sprejemnikom. Če je ta čustveno inteligenten človek, potem dobiš občutek, da je bil avto dobro servisiran, če ne, pa obratno. To še nič ne pomeni, kako dobro je bil res servisiran. Ampak olja in filtre zna zamenjat vsak - še jaz.
Kakovost servisa se izkaže šele v primeru večjih težav-napak, katerih vzrok je težko odkriti. So veseli, ko pripelješ avto s tako težavo? Po svojih izkušnjah so veseli, če jim pripelješ v popravilo razbit avto in plača zavarovalnica. 😄
Ko sem jih nazadnje kontaktiral (VIS), nisem dobil občutka, da bi se pohvalili s kakovostjo svojega "Mazda" servisa. Imam pa raje to, kot da bi hvalili nekaj, kar ne obstaja.
Verjetno zato, ker si z njimi nimaš kaj pomagati. Potem pa, ko prideš po avto po opravljenem rednem servisu, najprej zagledaš umazan avto in potem te zadane kap, ko ti mrtvo hladno
izstrelijo zasjeno ceno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.