Skoči na vsebino

?trihanje plati?? - ALU oz. kromane

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Tale moja obstoje?a plati??a (ki so bila v osnovi celotna krom), bi sedaj notranji del spet ?trihnil nazaj v krom.

 

Kak?en postopek predlagate (peskanje me niti malo ne mika)?

 

Se pravi po moji logiki (ok, ne vem kako je bilo tole delano - ko so jih ?trihnil na ?rno matt), ampak sicer bi se nekako z nitrom o?istlo tole ?rno dol. Potem spodaj sem prepri?an, dani ve? krom barve, tako da verjetno bi sledil fino vodobrusni, da dobim neko solidno podlago. Sledil bi jasno "kovinski" primer (prajmer po doma?e) in kasneje finalno ?trihanje v ?eleni odtenek (ko sem videl kak?ne so bile v originalu sem se zaljubu).

 

Pred ?asom sem ?e zasledil v nekaterih ?tacunah "krom" sprej, pa me zanima ?e je res to za kak?no rabo ali ni, magari naj bo samo imitacija, samo da zgleda o?em prijetno in meni v?e?no! :rozico:

 

No vem, da imate nekateri kar precej prakse oba Heliosarja, pa kak?en Sishi, Yavar itd.), pa torej z nasveti na dan. :jupiii:

 

Govora je sicer o tejle zadevi;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8549

 

Pa lep vikend - k zmaj! :danzoman:

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Speskat in zrihtat, potem pa jih dat kromirat. Z nobenim sprejem in podobnim ne bo? dobil ?eljenega u?inka. Lahko jih da? tudi spolirat, sam ne vem kolk ra?unajo za to.

 

 

Je pa skoraj ceneje nove nabavit, kot pa jih popravljat nazaj v original krom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.