Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo 323F BJ, 1.4i 16V motor, letnik 1999. Ko v prostem teku dodam gas, jo najprej zamori (zadu?i), potem pa dobi obrate. To se dogaja pri mrzlem motorju ko ?e te?e pod zaugom, ?e posebej izrazito pa postane pri delovni temperaturi. Vsaki?, ko speljujem, moram najprej malo napumpat gas, da dobi obrate, potem pa lahko normalno speljem. Med vo?njo kolikor toliko normalno deluje, tu pa tam malo cukne in ob?asno preslabo potegne.

 

Zamenjal, postoril in preveril sem naslednje:

- nove sve?ke NGK BKR5ER

- novi v?igalni kabli

- nova razdelilna kapa in rotor

- o?i??ena loputa

- o?i??en MAF

- preverjene vse cevke vakumov - vse OK

- rebrasta cev iz filtra do lopute - od zunaj sicer malenkost napokana, vendar nikjer skoz in skoz

 

?e vrsto let tankam 95 oktanski bencin, vedno je avto deloval OK, poraba pa je vseskozi normalna.

 

Ne vem ve?, kaj lahko ?e preverim, zamenjam, oz. kaj bi bilo narobe. Kaj menite vi?

 

Hvala za pomo? in nasvete.

 

LP

Svadreb

Napisano

kaj pa povezava z gorivom,filter,benz pumpa :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

senzor zraka... isto mi je delalo na cliotu... kolegu pa je crknil potenciometer na gasu... pelji ga na diagnostiko...

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Fantje, hvala za nasvete. Po va?ih nasvetih smo torej preverili stvari, ki jih lahko sami preverimo, a nismo na?li nobenega vzroka. Zato sem se odlo?il za diagnostiko na BOSCH servisu. ?al je avto prestar (letnik 99) in ?e nima OBD priklju?ka in na BOSCH servisu niso mogli diagnosticirat napake. Zato smo ?li na poobla??enca v NM.

 

Tudi tu niso odpravili te?ave, podali so edino domnevo. Lahko so zani? ?obe, ali pa rezdelilec v?iga. ?obe lahko poskusimo spraviti v red z aditivom za ?i??enje, kar bom tudi storil, ?eprav se bojim, da ne bo uspeha. Zato vseeno i??em nadomestni razdelilec v?iga. Tule pa spet rabim va?o pomo?. Ali res rabim cel razdelilec v?iga, ali je dovolj samo elektronika v?iga (o tem sem namre? izvedel na spletu)? Ali se ta elektronika nahaja v razdelilcu v?iga?

 

Za va?o vnovi?no pomo? se vam vnaprej zahvaljujem in se priporo?am, ?e se komu doma valja kak odve?en razdelilec v?iga. Ga kupim.

 

Bok!

Svadreb

Napisano

Fantje, hvala za nasvete. Po va?ih nasvetih smo torej preverili stvari, ki jih lahko sami preverimo, a nismo na?li nobenega vzroka. Zato sem se odlo?il za diagnostiko na BOSCH servisu. ?al je avto prestar (letnik 99) in ?e nima OBD priklju?ka in na BOSCH servisu niso mogli diagnosticirat napake. Zato smo ?li na poobla??enca v NM.

 

Tudi tu niso odpravili te?ave, podali so edino domnevo. Lahko so zani? ?obe, ali pa rezdelilec v?iga. ?obe lahko poskusimo spraviti v red z aditivom za ?i??enje, kar bom tudi storil, ?eprav se bojim, da ne bo uspeha. Zato vseeno i??em nadomestni razdelilec v?iga. Tule pa spet rabim va?o pomo?. Ali res rabim cel razdelilec v?iga, ali je dovolj samo elektronika v?iga (o tem sem namre? izvedel na spletu)? Ali se ta elektronika nahaja v razdelilcu v?iga?

 

Za va?o vnovi?no pomo? se vam vnaprej zahvaljujem in se priporo?am, ?e se komu doma valja kak odve?en razdelilec v?iga. Ga kupim.

 

Bok!

Svadreb

 

Majster, kukr js vem ti nima? ve? razdelilca v?iga, ampak ima? 2 v?igalni tuljavi med sve?kami na pokrovu odmi?nih gredi, obkro?eno z rde?o.

post-3-1311743436_thumb.jpg

Driga stvar ki mi je sumljiva, je kdo preveril lambdo sondo in tlak bencina v sistemu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam razdelilec v?iga. Motor je 1.4i 16V, kot je na pripeti sliki.

 

?e so preverili lambdo in tlak bencina, ne vem to?no. Avto je bil na poobla??encu in domnevam, da so preverili vse kar se preveriti da. Mi je pa ?udno, da ga niso priklopili na tester (vsaj tako je moja gospa rekla, ko je bla tam), saj ima priklju?ek "diagnosis" na po?arni steni. Res pa ni OBD2. A bi blo mo?no, da v NM na Makomi nimajo tako starega testerja (?eprav so poobla??eni servis)?

 

Zdej me ?e kr mal skrbi, ker ne vem, kam bi avto peljal popravt. Kak?no priporo?ilo?

post-2822-1311746590_thumb.jpg

Napisano

Tale motor je pa malo sumljiv, a so v BJ sploh vgrajevali ?e z eno odmi?no?

 

Ta motor je za 1,4 samo na desni poglej kako je "zlomljena" cev za hladilno ki gre na hladilnik, razen ?e cev ni prava.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mazda_B3E_engine.jpg

Tole bi mene zanimalo, samo mam malo gu?vo, samo vseeno bi se pripeljal na gorenjsko ?

 

Mogo?e ti bodo na avtomobilizmu zrihtali zadevo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor na sliki ni z mojega avta, slikco sem dobil na netu. Je pa v mojem avtu popolnoma enak motor, le malo lep?e (?istej?e) zgleda. Tud tista cev za zrak je tako zavita, tako da je to kar original.

 

?e bo re?itev na gorenjski, se bom tud pripeljal na gorenjsko. Ker avto mamo namen zrihtat, tako kot je treba.

Mudi se ravno ne, saj se ga da vseeno normalno peljati, na dopust gremo pa ?ele konec avgusta. Tako da, YavarYe, ?e bi res utegnil, se priporo?am.

 

Priznam, temo sem odprl tud na avtomobilizmu. Moj pokojni ded je vedno rekel, da dva ve? vesta kot eden. ;-)

Napisano

Motor na sliki ni z mojega avta, slikco sem dobil na netu. Je pa v mojem avtu popolnoma enak motor, le malo lep?e (?istej?e) zgleda. Tud tista cev za zrak je tako zavita, tako da je to kar original.

 

?e bo re?itev na gorenjski, se bom tud pripeljal na gorenjsko. Ker avto mamo namen zrihtat, tako kot je treba.

Mudi se ravno ne, saj se ga da vseeno normalno peljati, na dopust gremo pa ?ele konec avgusta. Tako da, YavarYe, ?e bi res utegnil, se priporo?am.

 

Priznam, temo sem odprl tud na avtomobilizmu. Moj pokojni ded je vedno rekel, da dva ve? vesta kot eden. ;-)

 

Sploh ?e je govora o smrkcih :policaj: . :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Problem z na?o Mazdo smo re?ili. Napaka je bila v MAF senzorju. Tega smo zamenjali z novim in Mazdica spet leti ko strela! :-)

 

Nov MAF senzor (neoriginal) smo zelo ugodno kupili v neki angle?ki spletni trgovini, ki je specializirana za MAF senzorje. Skupaj s po?tnino iz VB nas je stal 60 EUR. Je pa res, da ni original. Samo avto vseeno brezhibno deluje. ?e bo kdo potreboval naslov spletne trgovine naj mi sporo?i (ne vem namre?, ?e ga lahko tule kar tako objavim - reklama pa to).

Napisano

Problem z na?o Mazdo smo re?ili. Napaka je bila v MAF senzorju. Tega smo zamenjali z novim in Mazdica spet leti ko strela! :-)

 

Nov MAF senzor (neoriginal) smo zelo ugodno kupili v neki angle?ki spletni trgovini, ki je specializirana za MAF senzorje. Skupaj s po?tnino iz VB nas je stal 60 EUR. Je pa res, da ni original. Samo avto vseeno brezhibno deluje. ?e bo kdo potreboval naslov spletne trgovine naj mi sporo?i (ne vem namre?, ?e ga lahko tule kar tako objavim - reklama pa to).

 

Ni panike ti kr objav.

Js sem ga dobil za manj kot 70 ? pri nas :danzoman: , 2 leti nazaj.

Je pa isti kot pri vseh bencinarkah M3 in vseh M6, razen MPS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tule sem ga kupil: http://airflowltd.co.uk/

 

Pred tem sem ga iskal pri nas:

- cena na servisu 300 EUR

- original v trgovini (GMT) 250 EUR

- kopija v trgovini (GMT) 180 EUR

 

Zato mi je kr srce zaigralo, ko sem ga dobil iz VB za 60 EUR.

Napisano

Ni pravi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne razume? ni pravi tip senzorja, ta je mehanski, ker ima noter loput ki jo odpira vakuum, on ima elektronskega, ki dela na druga?en princip, je manj?i in nima nobene lopute.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.