Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Z M A J napisal:

Aleks, vi kar klikajte v košarice, če vam paše, meni namreč ne in ker sem sumil na okvaro termostikala, ta pa stane "kurckej", medtem ko sem dal za ta hladilnik 9 let nazaj dobesedno svojo celotno mesečno plačo, sem se odločil za popravilo. Stran ga še vedno lahko vržem, če mu krepne kaj bistvenega. Moj način :)

Jaz sem tako zamenjal amortizerja na pralnem stroju. In čez dva meseca mi je začel puščati nekje odspodaj. Pa je šlo 45€ brez veze,ker sem moral kupit novega. V košarico. 😋

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz sem tako zamenjal amortizerja na pralnem stroju. In čez dva meseca mi je začel puščati nekje odspodaj. Pa je šlo 45€ brez veze,ker sem moral kupit novega. V košarico. 😋

Veš kaj mi je zanimivo, da sem takrat kupil vse komplet gospodinjske stroje za opremo kuhinje - novogradnje in ta hladilnik (Whirlpool) je edina mašina, ki ni Gorenje, pa prow ta je guznila, hehe

 

nauk te zgodbe; KUPUJMO DOMAČE (od Kitajca, aka Hisense, hehe). 

  • Haha 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hmh, meni je pa Gorenje hladilnik crknil po 3letih še dobro da v času garancije, se ni dLo popravit in sem dobil novega. 

Pravtako crknil nek senzor za sol na pomivalnem 4leto, v garanciji menjali komplet posodo z senzorjem za sol in neko elektroniko. 

Tko da Gorenje ni več to kar je bil, crkuje glihtak, pa stem da sem takrat vzel vse aparate z najvišjega Gorenjevega ranga z kao neko 5letnoExtra garancijo.

Je pa res da so bili z garancijo korektni, ko je crknil hladilnik sem klical na center in še isti dan me je klical serviser in prišel naslednji dan, pol ko je moral nek del naročit je vprašal če rabimo nadomestni hladilnik, no in na koncu ko kljub zamenjanim delom ni deloval pravilno, je napisal zaisnik za novega. Nato me na drugi dan pokličejo iz Gorenja da če se strinjam da mi dajo nov malo novejši ampak enokovreden hladilnik, če ne mi povrnejo kupnino. 

Brez kakršnegakoli kompliciranja, glede teh garancijskih servisnih storitev so res korektni kapo dol in si zaslužijo pohvalo. Glede okvar pa imam malo grenak priokus. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dej nehi ne me strasit. Jaz imam isto celo kuhinjo od gorenja razen hladilnik je bosch. Je pa isto tista njihova visoka linija s pet letno garancijo :)

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Dej nehi ne me strasit. Jaz imam isto celo kuhinjo od gorenja razen hladilnik je bosch. Je pa isto tista njihova visoka linija s pet letno garancijo :)

Jaz nimam od Gorenja nič. Čeprav verjamem, da imajo v redu (kitajske) in turške izdelke. No ja, nekaj naredijo tudi pri nas.🤗 Kupujem pa drugače Bosch izdelke (male gospodinjske aparate, ki so vsi narejeni v Sloveniji v tovarni Bsh). Izredno kvalitetni izdelki.😉

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz sem vzel vse od Gorenja, najbolj pa mi je všeč pečica 😎

P. S. Nekater hladilnike baje dela Gorenje za Bosch. 

IMG_20201207_192327.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Jaz sem vzel vse od Gorenja, najbolj pa mi je všeč pečica 😎

P. S. Nekater hladilnike baje dela Gorenje za Bosch. 

IMG_20201207_192327.jpg

Za Bosch dela v glavnem Beko,baje.Tudi kompresorji za hladilnike gorenje so vsi v glavnem turški. 

 

 

Napisano
pred 35 minutami je Alex napisal:

Za Bosch dela v glavnem Beko,baje.Tudi kompresorji za hladilnike gorenje so vsi v glavnem turški. 

No pa še jaz,ni važno kaj imam važno ,da dela in,da sem zadovoljen.......:vesel:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

A nima Gorenje 5 let garancije v vsakem primeru, a to je zdaj samo še višji rang? Beko jo ima 5 po defaultu. Bosch, Siemens in Beko imajo isto elektroniko, mislim da tudi AEG. Delajo jo v Cerknici, ima pa Beko najboljšo vhodno kontrolo, največ blaga namreč zavrnejo.

Imam od Gorenja pomivalni stroj, ker sem ga dobil gratis pri kuhinji 3 leta nazaj, torej sigurno ni nek višji rang, ima 5 let garancije. Do sedaj brez problemov.
Pečico, indukcijsko ploščo in hladilnik imam Beko, tudi 5 let garancije. Po enem letu so mi menjali elektroniko (ironično, vem) na indukciji.
Nekateri imajo 5 let garancije v skopu 3+2. 3 leta jo imaš direkt, če pa registriraš svoj aparat še na spletni strani, pa dobiš še dodatni 2.

Napisano

Ja vendar lahko samo izbranim izdelkom podaljsas garancijo na 5 let in kolikor vem ne velja za vse izdelke :)

Napisano

Ja Gorenje ima na vse izdelke 5 let garancije, samo določeni izdelki višjega ranga imajo še dodatne ugodnosti, 24urna odzivnost, nadomestni aparat, osebni svetovalec na domu... Te izdelke so označevali z Gorenje Extra. 

 

IMG_20201208_190510.jpg

IMG_20201208_190706.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

Kdo pa je sedaj vodja servisa?

Napisano
pred 9 urami je Slivka napisal:

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

A to je pohvala.....😂🤣🙈

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Če imajo lastniki v glavnem za cilj čim večji dobiček, ne živijo pa s srcem za avtomobilski posel in zadovoljsvo strank, potem to na koncu pokasirajo poleg zaposlenih tudi stranke.

 

https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/5f8b41fc0f36d/druzina-mankoc-se-je-morala-odpovedati-prestiznemu-bmw-ju

 

Ni kaj veliko dodati,ko prebereš ta članek....:vskalo: Lepo je živeti na veliki nogi....🥴

  • 3 leta kasneje...
Napisano (urejeno)

Za zgolj redne servise so vsi dobri (olje, filtri, itd.).

 

Sam že 5 let vozim samo v BTC, mehanik Jure obvlada, sprejemniki Brane, Gašper so prijazni in ustrežljivi.

 

Zadnjič sem srečal bivšo kolegico, ki že dolgo vozi na Interclass in je tudi zadovoljna.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo.  Drži se čim dlje od servisa v Kopru. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo.  Drži se čim dlje od servisa v Kopru. 

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Če hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več. 

Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira. 

In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.

Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To, da nekdo večkrat razbije telefon, je dejansko problem lastnika takega telefončka  … Če je bolj “štoraste” sorte… potem je verjetno res bolje, da vzame nekaj cenejšega ali kaj bolj robustnega… Sam imam japke že od vsega začetka… pa nisem še niti enega razbil… Sem pa vmes imel tudi kakšnega z Androidom… pa me nikoli ni toliko prepričal, da bi ga tudi obdržal kot primarni telefon… Doma je na mizi en Samsung S22… ki ga imam bolj za kaj probat… V familiji so večinoma japke… edino mami in njen partner imata androide… ampak predvsem zato, ker so cenejši… in nista “heavy” uporabnika… Mami ima sedaj redmi Note 13 Pro 5G, njen partner pa Poco X5 Pro 5G… Oba sta fajn za tak denar (okoli 300€) … si je pa treba vzeti malo časa, da odstraniš nepotrebne aplikacije in igre, ki jih kar mrgoli  …. pa vsake toliko časa je treba malo “spucat” zadeve  
    • V 30letih avta se nikoli nisem peljal k pooblascenemu. Samo licarju direktno ne glede a ma pogodbo ali ne, to sploh ni vazno. Anzeta pogresamo
    • Primerjava z avtom ni na mestu...sam dobro veš...avto se mora razbiti,da čim bolj zaščiti potnike in voznika. In gledena to,da obstajajo telefoni,ki se ob nekem normalnem padcu na tla ne razbijejo in dalje delujejo BP...ne bom govoril o Nokiah... Bolje je pogledati kak zanimiv video...tukaj en zanimiv o Nokiji 6 vs. 3310...je Nokio 6 imela tako žena,kot tašča...in tašča,kar dobi v roke-razbije😲    Dugače pa o teh..."ne poznam človeka,ki bi šel z Androida na iOS in nazaj".....ja,ja...rekla,čula,kazala...   Pri "razbijanju" japčkov...mislim,da komentar ni potreben.     In zanimiv video,kako je ta Nokia 6 narejena...tega pr jabčku ne boš našel...    
    • Imaš čas za reklamacijo 2 meseca, po tem ko ugotoviš napako. Če je ta ugotovitev v okviru 2 let od popravila.
    • Jaz imam pa Xiaomi - POCO F5 PRO 12+6 / 265, 67W polnjenje in 30W brezžično.(380€) Sem po enem letu in pol zelo zadovoljen👍. Je pa zunaj že F6 PRO. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.