Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Z M A J napisal:

Aleks, vi kar klikajte v košarice, če vam paše, meni namreč ne in ker sem sumil na okvaro termostikala, ta pa stane "kurckej", medtem ko sem dal za ta hladilnik 9 let nazaj dobesedno svojo celotno mesečno plačo, sem se odločil za popravilo. Stran ga še vedno lahko vržem, če mu krepne kaj bistvenega. Moj način :)

Jaz sem tako zamenjal amortizerja na pralnem stroju. In čez dva meseca mi je začel puščati nekje odspodaj. Pa je šlo 45€ brez veze,ker sem moral kupit novega. V košarico. 😋

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz sem tako zamenjal amortizerja na pralnem stroju. In čez dva meseca mi je začel puščati nekje odspodaj. Pa je šlo 45€ brez veze,ker sem moral kupit novega. V košarico. 😋

Veš kaj mi je zanimivo, da sem takrat kupil vse komplet gospodinjske stroje za opremo kuhinje - novogradnje in ta hladilnik (Whirlpool) je edina mašina, ki ni Gorenje, pa prow ta je guznila, hehe

 

nauk te zgodbe; KUPUJMO DOMAČE (od Kitajca, aka Hisense, hehe). 

  • Haha 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hmh, meni je pa Gorenje hladilnik crknil po 3letih še dobro da v času garancije, se ni dLo popravit in sem dobil novega. 

Pravtako crknil nek senzor za sol na pomivalnem 4leto, v garanciji menjali komplet posodo z senzorjem za sol in neko elektroniko. 

Tko da Gorenje ni več to kar je bil, crkuje glihtak, pa stem da sem takrat vzel vse aparate z najvišjega Gorenjevega ranga z kao neko 5letnoExtra garancijo.

Je pa res da so bili z garancijo korektni, ko je crknil hladilnik sem klical na center in še isti dan me je klical serviser in prišel naslednji dan, pol ko je moral nek del naročit je vprašal če rabimo nadomestni hladilnik, no in na koncu ko kljub zamenjanim delom ni deloval pravilno, je napisal zaisnik za novega. Nato me na drugi dan pokličejo iz Gorenja da če se strinjam da mi dajo nov malo novejši ampak enokovreden hladilnik, če ne mi povrnejo kupnino. 

Brez kakršnegakoli kompliciranja, glede teh garancijskih servisnih storitev so res korektni kapo dol in si zaslužijo pohvalo. Glede okvar pa imam malo grenak priokus. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dej nehi ne me strasit. Jaz imam isto celo kuhinjo od gorenja razen hladilnik je bosch. Je pa isto tista njihova visoka linija s pet letno garancijo :)

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Dej nehi ne me strasit. Jaz imam isto celo kuhinjo od gorenja razen hladilnik je bosch. Je pa isto tista njihova visoka linija s pet letno garancijo :)

Jaz nimam od Gorenja nič. Čeprav verjamem, da imajo v redu (kitajske) in turške izdelke. No ja, nekaj naredijo tudi pri nas.🤗 Kupujem pa drugače Bosch izdelke (male gospodinjske aparate, ki so vsi narejeni v Sloveniji v tovarni Bsh). Izredno kvalitetni izdelki.😉

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz sem vzel vse od Gorenja, najbolj pa mi je všeč pečica 😎

P. S. Nekater hladilnike baje dela Gorenje za Bosch. 

IMG_20201207_192327.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Jaz sem vzel vse od Gorenja, najbolj pa mi je všeč pečica 😎

P. S. Nekater hladilnike baje dela Gorenje za Bosch. 

IMG_20201207_192327.jpg

Za Bosch dela v glavnem Beko,baje.Tudi kompresorji za hladilnike gorenje so vsi v glavnem turški. 

 

 

Napisano
pred 35 minutami je Alex napisal:

Za Bosch dela v glavnem Beko,baje.Tudi kompresorji za hladilnike gorenje so vsi v glavnem turški. 

No pa še jaz,ni važno kaj imam važno ,da dela in,da sem zadovoljen.......:vesel:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

A nima Gorenje 5 let garancije v vsakem primeru, a to je zdaj samo še višji rang? Beko jo ima 5 po defaultu. Bosch, Siemens in Beko imajo isto elektroniko, mislim da tudi AEG. Delajo jo v Cerknici, ima pa Beko najboljšo vhodno kontrolo, največ blaga namreč zavrnejo.

Imam od Gorenja pomivalni stroj, ker sem ga dobil gratis pri kuhinji 3 leta nazaj, torej sigurno ni nek višji rang, ima 5 let garancije. Do sedaj brez problemov.
Pečico, indukcijsko ploščo in hladilnik imam Beko, tudi 5 let garancije. Po enem letu so mi menjali elektroniko (ironično, vem) na indukciji.
Nekateri imajo 5 let garancije v skopu 3+2. 3 leta jo imaš direkt, če pa registriraš svoj aparat še na spletni strani, pa dobiš še dodatni 2.

Napisano

Ja vendar lahko samo izbranim izdelkom podaljsas garancijo na 5 let in kolikor vem ne velja za vse izdelke :)

Napisano

Ja Gorenje ima na vse izdelke 5 let garancije, samo določeni izdelki višjega ranga imajo še dodatne ugodnosti, 24urna odzivnost, nadomestni aparat, osebni svetovalec na domu... Te izdelke so označevali z Gorenje Extra. 

 

IMG_20201208_190510.jpg

IMG_20201208_190706.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

Kdo pa je sedaj vodja servisa?

Napisano
pred 9 urami je Slivka napisal:

Kako hitro se pozna menjava enega vodilnega delavca.

 

Dokler je bil g. Majes vodja Mazdinega servisa v BTCju, sem odgovor dobil takoj, najpozneje naslednji dan.

 

Ko sem imel težave z BTjko, sem 1. februarja vprašal samo za ceno semeringa zdajšnjega vodjo servisa. ker ni bilo nobenega odgovora, sem še enkrat poklical na servis v BTC in vprašal kar tistega, ki se je oglasil na telefon. Zagotovil mi je, da bo sporočil. In vendar do danes še nisem zvedel odgovora. Če odštejemo sobote, nedelje in praznike, je bilo 8 delovnih dni. 

 

Mogoče so pa tudi tam vesoljci...

 

 

 

A to je pohvala.....😂🤣🙈

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Če imajo lastniki v glavnem za cilj čim večji dobiček, ne živijo pa s srcem za avtomobilski posel in zadovoljsvo strank, potem to na koncu pokasirajo poleg zaposlenih tudi stranke.

 

https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/5f8b41fc0f36d/druzina-mankoc-se-je-morala-odpovedati-prestiznemu-bmw-ju

 

Ni kaj veliko dodati,ko prebereš ta članek....:vskalo: Lepo je živeti na veliki nogi....🥴

  • 3 leta kasneje...
Napisano (urejeno)

Za zgolj redne servise so vsi dobri (olje, filtri, itd.).

 

Sam že 5 let vozim samo v BTC, mehanik Jure obvlada, sprejemniki Brane, Gašper so prijazni in ustrežljivi.

 

Zadnjič sem srečal bivšo kolegico, ki že dolgo vozi na Interclass in je tudi zadovoljna.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo.  Drži se čim dlje od servisa v Kopru. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo.  Drži se čim dlje od servisa v Kopru. 

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃

Če hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več. 

Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira. 

In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.

Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No, ravno nazadnje, ko sem bil na servisu na avto plusu , je pred mano bil en uglajen, lepo oblečengospod. Pogovor je začel normalno. Rekel je, da je pripeljal avto, star 2 meseca na zamenjavo vzvratne kamere. Kot so bili  dogovorjeni. Baje.  No, tukaj so se začele težave. Gospodična mu je prijazno rekla, da so ga klicali, da se dogovorijo kako in kaj naprej.  Da morajo odobriti v Nemčiji  zamenjavo.  Da bodo oni najprej pregledali vse in poskušali popraviti. No, tukaj se je uglajeni gospod prelevil v razbesnelo zver. Začel je vpiti, da hoče vodjo servisa, direktorja in da zahteva, to je poudaril parkrat, da se kamera v najkrajšem možnem času zamenja.  Za ta čas, ko bo brez avta, zahteva enako vozilo kot ga ima sedaj. Dali so mu tudi knjigo pritožb ter tel.št. uvoznika. Aja,vozilo je bilo mercedes.  Vrgel jim je kliče na mizo in odvihral iz sprejemne pisarn. Gospod mi je bil kar simpatičen.   
    • Tvoj zadnji  račun pravi drugače ...           
    • Odvisno od smeri kamere - je po mojem kar OK.
    • Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam.   Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).   
    • A ni palčka za olje mal pod kotom? Pri meni je direkt pravokotno
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.