Skoči na vsebino

Pohvale servisov - serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje izkušnje so tudi takšne. Leta 2012 sem resno začel voziti svoj avto - Renault Megane. No, ker je bil v podaljšani garanciji (super za Renault 😋), sem ga vozil k Malgaju v Trbovlje, ker sem v tiste kraje hodil v službo. Storitev brez problema, vedno vse urejeno, sem pa skozi poslušal komentarje, kako tam preplačujem in kaj vozim k pooblaščencu, če je toliko fušarjev. No v glavnem, potem sem nehal hoditi v službo v Trbovlje in sem avto vozil tule k lokalnemu avtomehaniku, ki je šraufal vse sorte znamk. Tu je bilo urejeno vedno na minimum - rezervni deli bolj slabi, malo časa za debato, kaj je problem, itd. Je bil pa blizu in je uredil hitro, kar je bil pri 10 do 15 let starem Meganu velik plus, samo navajen je bil da more biti hitro in poceni, tako da tudi z mano ni izgubljal časa. No, če potegnem črto, sem bil bolj zadovoljen pri Malgaju.

Potem sem lani v začetku leta Megana zamenjal za Mazdo 6 in sem bil tudi zaradi tega pri izbiri malo skeptičen, ker sem vedel, da imam samo Selmarja v Celju blizu. Nekih fušarjev ni za Mazdo, lahko bi jo vozil k istemu mehaniku kot Megana, pa ne vem če se bo to v redu končalo. No, v glavnem, zdaj nameravam voziti k Selmarju, dokler bo odnos in storitev takšna kot je. Na splošno mi je izbira pooblaščencev in servisnih storitev kar malo omejila izbiro pri nakupu avta. Všeč so mi tudi Volvoti in Subaruji, samo kdo se bo to vozil tako daleč šrafuati. Ajde, če delaš v Ljubljani in si vsak dan tam, potem še mogoče. Drugače mi je pa malo izven poti.

Hočem reči, in to razlagam ljudem, da je en "big picture" pomemben pri vsem, ne samo nategnili so me za 100€. Zmeni se še za nadomestni avto, itd., pa bo, lokalni mehanik nima teh opcij. Marsikaj se da. Se pa strinjam, da slab odnos in storitev na pooblaščenem servisu in visoka cena, da pa najslabšo možno kombinacijo.

Napisano

Jp, tdi pri meni je približno tako kot praviš in dokler sem zadovoljen v kompletu z vsem kar dobim bom pri Mazda Selmar... 🤗😉

Napisano

Tudi jaz sem bil na Interclassu zadovoljen. Sicer so marsikaj pozabili priviti in marsikaj zašuštrali in potem našli sto izgovorov, da oni niso nič krivi (še zdaj mi ni jasno, kako zamenjaš kolesni ležaj BREZ da odstraniš zavore na tistem kolesu), so mi pa zraven dali orodje, da sem doma potem dokončal.

 

In ko sem naslednjič pripeljal orodje nazaj in jim ga postavil na pult, so ga zložili na desno spredaj "pod noge" in sem ga peljal nazaj domov...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo - po branju foruma opravljen 1.servis pri Interclassu.

Dogovor z g.Majesom je potekal po emailu. Vse smo uskladili v 24 urah (termin sem si izbral sam) kar zelo grajam pri nekaterih drugih servisih, kjer sploh nisem dobil odgovora.

Sicer se je čas servisa malo podaljšal (+1h), ampak sem bil zadovoljen z razlago, obravnavo in odgovori na moja vprašanja - skratka nimam pripomb. 
V salonu se mi je zdelo da ima samo g.Majes stranke, ker pred mano je bila ena in za mano je tudi čakala ena, vsi ostali pa nič…

btw:a je to isti Majes, ki je večkrat omenjen v zvezi z BTC, ali je samo naključje?

Popravljeno od igorcy
Napisano
pred 46 minutami je igorcy napisal:

Evo - po branju foruma opravljen 1.servis pri Interclassu.

Dogovor z g.Majesom je potekal po emailu. Vse smo uskladili v 24 urah (termin sem si izbral sam) kar zelo grajam pri nekaterih drugih servisih, kjer sploh nisem dobil odgovora.

Sicer se je čas servisa malo podaljšal (+1h), ampak sem bil zadovoljen z razlago, obravnavo in odgovori na moja vprašanja - skratka nimam pripomb. 
V salonu se mi je zdelo da ima samo g.Majes stranke, ker pred mano je bila ena in za mano je tudi čakala ena, vsi ostali pa nič… btw:a je to isti Majes, ki je večkrat omenjen v zvezi z BTC, ali je samo naključje?

Da, to je on. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.
    • Jap, tole ni zvok jermena, ampak bo dejansko tale nesrečni supercharger. Po moje si ti dobil sicer nov motor, ampak še s starim SC-jem. Garancijo še imaš tako, da nič čakat, ampak kr direktno na servis prijavit napako. Verjemi, da ne boš taprvi, ki jim je to prijavil. Vpoklica pa verjetno ni bilo, ker napaka ne povzroča varnostne težave in tudi ne vpliva na kaj drugega, da bi povzročilo dodatno škodo in večje stroške. Je pač bolj kot ne zgolj nervira in verjetno bo prej slabše kot boljše, tko, da ni druge kot servis.
    • Vedno bolj televizorji na štirih kolesih, a bomo še sploh vozili, ali pa bomo samo potniki kot na busu... Imam raje TV pred kavčem, kot da ga okrog vozim... Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje ...
    • Osebno tud mislim, da je tole še za preskočit, ker Mazda je izbrala tega ćajniza zgolj za vmesno fazo predno razvijejo svoj EV. Se pravi trenutno bolj kot ne mašilo za na trg, da se znebijo kaznim za izpuste ne pa za dolgoročno razvojno opcijo.
    • Tudi ne razumem zakaj bi še iz SUVa z motorjem z notranjim izgorevanjem na limuzino z električnim pogonom. Ampak, 100 ljudi 100 čudi  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.