Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve kdo kje najj dobim jermenico za mazdo6?

?e en teden jo i??em pa je ni za dobit, ?e kdo kaj ve naj pi?e.

Hvala.

 

Jermenice dobi? skoraj povsod, samo nisi pa napisal kak?ne! :ne vem:
Napisano

Jermenice dobi? skoraj povsod, samo nisi pa napisal kak?ne! :ne vem:

 

Verjetno za alternator, ker druga jemenica tako al tako ne more in ne crkne, ?ponar je druga stvar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jermenico za alternator sem jaz moral menjat, pa ni bla ravno poceni. Vzel sem pa original.

Cene se pa ve? ne spomnim.

Je pa ta jermenica ?e ena od klasi?nih napak pri Mazdi - diesel seveda.

Napisano

Verjetno za alternator, ker druga jemenica tako al tako ne more in ne crkne, ?ponar je druga stvar.

 

Za alternator ja pardon ker sem pozabil napisat.

Bo?tjan

Napisano

Hvala ti. Ja res jo imajo ampak samo ?e eno! Tako da jutr takoj tja ponjo. Pa ?e najcenej?a je. Cena je namre? samo 90?

 

:bravo::bravo::jupiii:

Napisano

http://stores.ebay.de/Red-Line-Car-Parts-U...;_sid=306850349

 

Danes ugotovil, da bo verjetno tudi mojo treba - tukaj imajo dobre cene za veliko modelov (spodaj so navedeni tipi motorjev)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej model jemenica NI jermen !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej model jemenica NI jermen !

 

Po?aki ebay je crknu!!!

Http/1.1 Service Unavailable

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

http://stores.ebay.de/Red-Line-Car-Parts-U...;_sid=306850349

 

Danes ugotovil, da bo verjetno tudi mojo treba - tukaj imajo dobre cene za veliko modelov (spodaj so navedeni tipi motorjev)

 

Kako si ugotovil, da ti je ?la? Meni kljub zamenjanem jermenu in le?ajev v napenjalcu spu??a jermen neke zvoke, ko je motor hladen, ampak samo kak?no minuto. Potem je vse OK.

Napisano

Kako si ugotovil, da ti je ?la? Meni kljub zamenjanem jermenu in le?ajev v napenjalcu spu??a jermen neke zvoke, ko je motor hladen, ampak samo kak?no minuto. Potem je vse OK.

 

Ja ni dovolj o?itno, zamenjan jermen in ?ponar, kaj ?e ostane ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako si ugotovil, da ti je ?la? Meni kljub zamenjanem jermenu in le?ajev v napenjalcu spu??a jermen neke zvoke, ko je motor hladen, ampak samo kak?no minuto. Potem je vse OK.

 

Enako - se je shladilo mal cvili, ?ez minutko pa ok, Pri meni je videti vse ok, samo ?e se ?ravfa ?e jermen zamenja? (zato link :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kok je nujno, da se ta jermenica zamenja, ker men se tako ogla?a (ni? manj, ni? ve?) ?e kak?no leto?

 

Ni panike dokler se ogla?a, ko bo pa lu?ka z sliko akumulatorja, dsc, abs svetila pri pri?ganem motorju, bo p a?e hudo pozno.

 

 

Tako BTW, zarad te jermenice lahko pride do tega da vam ne bo delal ABS, ko bo najbolj potrebno da dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni panike dokler se ogla?a, ko bo pa lu?ka z sliko akumulatorja, dsc, abs svetila pri pri?ganem motorju, bo p a?e hudo pozno.

Tako BTW, zarad te jermenice lahko pride do tega da vam ne bo delal ABS, ko bo najbolj potrebno da dela.

 

Hvala ti za hiter odgovor! Zaenkrat bom potem po?akal dokler se ne bo pojavil mo?nej?i zvok ali kak?na omenjena lu?ka.

Napisano

Ker verjamem ajvarju sem se pripravil:

post-2637-1312745923_thumb.jpg

 

Sem pa opazil da je ?ponar jermena totalno v 'max' - spodnji legi in sem pred odhodom sam zamenjal samo jermen (za jermenico ni ?ans sam - alternator dol, poseben klju?).

 

Indikator ?ponarja poprej - spodnja rde?a ?rta

indikator ?ponarja z novim jermenom - spodnja ?rna ?rta

 

zgoraj pa indikatoji - bolj ?pona, bolj se spodnja ?rta premika levo.

post-2637-1312746065_thumb.jpg

 

Zamenjava jermena ni zahtevna, zato sem ge zamenjal, ker sem ?el v hladne in vla?ne kraje - in zanimivo ni ve? zvoka, ampak to ?e ne pomeni da ga ne bo ?ez ?as. <_<

 

Umakne? spodnje plasti?no dno motorja, plastiko desnega blatnika + dodatno notranjo plastiko, potem pa velike gadore in 14 nastavek za ro?ico 'momenta' prekolne? vse japonce po spisku ker prostpora je le za ro?ko in eno majhno roko, stisne? ?ponar za jermen dol in gor in zamenja?....

 

IMAM ENO JERMENICO VI?KA - NOVO!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Malo po?akaj, da je ne bo? prehitro prodal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo po?akaj, da je ne bo? prehitro prodal.

 

Mam 2, ne dam kr tko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker verjamem ajvarju sem se pripravil:

post-2637-1312745923_thumb.jpg

 

Sem pa opazil da je ?ponar jermena totalno v 'max' - spodnji legi in sem pred odhodom sam zamenjal samo jermen (za jermenico ni ?ans sam - alternator dol, poseben klju?).

 

Indikator ?ponarja poprej - spodnja rde?a ?rta

indikator ?ponarja z novim jermenom - spodnja ?rna ?rta

 

zgoraj pa indikatoji - bolj ?pona, bolj se spodnja ?rta premika levo.

post-2637-1312746065_thumb.jpg

 

Zamenjava jermena ni zahtevna, zato sem ge zamenjal, ker sem ?el v hladne in vla?ne kraje - in zanimivo ni ve? zvoka, ampak to ?e ne pomeni da ga ne bo ?ez ?as. <_<

 

Umakne? spodnje plasti?no dno motorja, plastiko desnega blatnika + dodatno notranjo plastiko, potem pa velike gadore in 14 nastavek za ro?ico 'momenta' prekolne? vse japonce po spisku ker prostpora je le za ro?ko in eno majhno roko, stisne? ?ponar za jermen dol in gor in zamenja?....

 

IMAM ENO JERMENICO VI?KA - NOVO!!!

 

Ali je potrebno pri velikem servisu menjati tudi ?ponar tega mikrojermena, ali se da zamenjati samo kak?en le?aj v njem ? :ne vem:

Pa jermenico altelnatorja se da razstavit pa menjat le?aj ?

Jures, kje si nabavil jermen pa jermenico, pa kolko ? je zneslo ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵‍💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.
    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.