Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam problem, katerega mi ne uspe re?iti tudi s pomo?jo servisa.

Mazda 6, 2005, 85.000 km, situacija slede?a. Pred letom opazim, da avto trese, se ne sekiram in po?akam do spomladi, zamenjam pnemvmatike avto trese (trese volan in sede?e), preizkusim z drugim kompletom gum in plati?? ni? bolje, obnovim polosovino avto trese, poizkusim s drugo polosovino avto trese, zamenjam diske avto trese med 120 150 kmh potem ne ve?. Kon?niki stabilizatorji roke, po pregledu dobri. Ne vem kaj naj naredim, ker mi pije ?ivce vsaki?, ko se vsedem za volan. Mi lahko svetujete, kdo ima izku?nje z odkrivanjem takih problemov ali je kdo dal ?ez tako seanso in jo uspe?no re?il. Nimam niti ideje kako naprej.

 

Hvala vsem za pomo?

 

lp Dii

Napisano

Kaj pa amortizerji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekam kjer ti lahko res natan?no stestirajo amortizerje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem ravno imel tudi svojo M6 2006 karavan pri Dolinarju na tr?a?ki, in test je pokazal, da sem imel prav - levi je bil na koncu.

 

2 x Kabaya + menjava 150?, 2 leti garancije - s tem da je ?lovek na mestu, test mi je bil pripravljen narediti zastonj (vkolikor se bi izkazalo da niso amortizerji), zamenjava v 4h urah z malico vred)

 

Pa redna cena je 180? druga? z menjavo, sem imel sre?o da je od Anzeta o?e bil tam ravno pri dolinarju :D

 

priporo?am - na dolomitskega, ne parmova

http://www.avtomehanika-dolinar.si/index1.php

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kak?na pa je morebitna povezava trersenje volana in avta z amortizerji?

 

lp Dii

 

Velika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kak?na pa je morebitna povezava trersenje volana in avta z amortizerji?

 

lp Dii

 

Amortizer je tista stvar med cesto in karoserijo ki po?ira udarce, hitreje ko gre? ve?ji je pritisk na njih - glej pojdi tja test bo verjetno zastonj, ob enem pa ti lahko dobro pregledajo podvozje.

 

Nikjer nisi napisal - si v vsem tem letu kdaj naredil optiko avta? ?e ne naredi to kot prvo. Gume so lahko v redu, samo ?e je vse zamaknjeno je skoraj gotovo nekaj na tem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom peljal preverit amortizerje, optika narejena vsako leto, me to tresenje tko nervira da ...

Kaj pa re?ete na to, da je tresenje volana in avta enako, ko je avto na dvigalu in nima stika s tlemi, tam vpliva na amortizerje ni, zato sem malo skepti?en okoli amortizerjev, da ni tam problem.

Menjalnik?

 

 

lp Dii

Napisano

Da nima? Fiatov sindrom, kjer se je krivil volanski drog in naslanjal na motor.... :P

Uradna razlaga na fotrovem puntotu (2x) = ja veste ta del je oplov.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bi tresel samo volan, samo trese tud sede? pod ritjo pa naslon za roke, ?e ma? roko gor in to vse na dvigalu seveda, na cesti pa tudi, zato pa i??em pomo? dobrih ljudi z izku?njami :bravo:

 

lp Dii

Napisano

?e bi tresel samo volan, samo trese tud sede? pod ritjo pa naslon za roke, ?e ma? roko gor in to vse na dvigalu seveda, na cesti pa tudi, zato pa i??em pomo? dobrih ljudi z izku?njami :bravo:

 

lp Dii

 

Je bilo bolj v ?ali napisano.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ma? originalne feltne na avtu al kej drugega?

 

?e nima? originalne imajo lahko ve?jo luknjo in rabi? centrirne obro?ke, ?e ne guma rahlo opleta in ima? ne?eljeno masa?o.

 

Na centriranju gum to namre? ne igra vloge saj so gume lahko pravilno centrirane ampak, ko pa so na avtu se pa vse pokvari.

 

Mo?no je pa tudi, da so same feltne kaj skrivljene in podobno. je pa tudi res, da zelo skrivljeni zavorni diski lahko tudi prena?ajo tresljaje v kabino samo ne tako grozno kot opisuje?.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem zadnje cajte tudi opazil podoben problem.?el centrirat gume pa je isto.

S tem,da meni rahlo trese tudi tam okoli 50-60/uro. :ne vem:

 

 

Napisano

Sam do?ivljam tudi nekaj podobnega, pri vo?nji med 100-120km/h pri?ne tresti volan, potem se zadeva umiri... tudi pred omenjenim hitrostnim obmo?jem ni zaznati tresenja.

Pardon, da sem si sposodil topic... upam, da bom kaj koristnega tudi zase zasledil. :P

Napisano

Da ni to navorska angina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav,

 

Smo odgovorim, centirni obro?i so na feltnah, diski novi, trese pa pri hitorsti 120 do 150 4 ali 5 prestava, tko da po mojem mnenju niso obrati krivi ali resonanca motorja, te?ava ostala pri original mazda sposojenih fletnah, tako da sem feltne in gume izlo?il iz igre (sem jim dal rde? karton). <_<

 

NAVORSKA ANGINA ?? :o

 

 

lp

Napisano

Pozdrav,

 

Smo odgovorim, centirni obro?i so na feltnah, diski novi, trese pa pri hitorsti 120 do 150 4 ali 5 prestava, tko da po mojem mnenju niso obrati krivi ali resonanca motorja, te?ava ostala pri original mazda sposojenih fletnah, tako da sem feltne in gume izlo?il iz igre (sem jim dal rde? karton). <_<

 

NAVORSKA ANGINA ?? :o

lp

 

interna fora :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljen.

 

Ti trese tudi pri speljevanju? ?e ja, zna biti kaj na vztrajniku, ?e ne, pa preglej ?e nosilce motorja oz. stabilizator motorja ki je med menjalnikom in karterjem na spodnji strani vozila.

 

Lp T

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.