Skoči na vsebino

12V ?tromarsko vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V prikolici sem na?timal LED osvetlitev, in sicer na original 12V napeljavo, ki se transformira v glavni ?tromarski omarici 220V.

Torej priklop je vzporedno na 12V napeljavo, le da sem originalne reflektorske ?arnice ven vzel.

 

Sedaj pa vpra?anje - bi lahko dodal direktno preko stikala in varovalke 12V avto akomulator na 12V izhod? Vpra?anje je ali bi se filal in obenem napajal zgolj LEDice v primeru, ko ni 220V prikolpa (in s tem tudi 12V-ga)?

 

Nisem imel in?trumenta s seboj da bi izmeril napetost in tok na izhodu 12V trafota...

 

To bi bilo na primer primerno, ko gre? s prikolico nekam 'na divje' in uporabi? akomulator za osvetlitev pono?i brez elektrike, poln akomulator bi moral zlahka dr?ati ledice 14 dni - avtodom sistem....

 

Alternativa je imeti posebej polnilec akomulatorja preko 220V priklopljen na akomulator in akomulator priklopiti na LED posebej preko stikala, ampak ?e bi zadeva delovala kot sem narisal je to to, samo ta ?trom ni nedol?en, no?em po?arov....

 

Na primer:

post-2637-1312195192_thumb.jpg

 

in pa osvetlitev:

post-2637-1312195217_thumb.jpg post-2637-1312195230_thumb.jpg post-2637-1312195245_thumb.jpg post-2637-1312195255_thumb.jpg post-2637-1312195278_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

 

Saj zato sem v dvomih in pomislim na potreben hisni 220v polnilc akomulatorja poleg....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

 

ta je enosmeren, to sem pa preveru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

 

jakost toka za polnjenje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jakost toka za polnjenje?

 

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

 

Alternativa ja, sicer moram pa najprej tole sprobat ko bo prikola doma, en akomulator, ga nafilam, in pustim prizgane ledice - ce tako drzi 14 dni se sploh ni za sekirat, nafilas doma in peljes....

 

skupaj je trakov 7 x po 3, 2 x po 6 in 1 x 12 LED - do 50 ledic, od tega so glavne 1 x 12 nad vrati zunaj in 2 x 6 v oknu kot glavna lu?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

33112_1.png

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

 

No no saj se ne bom vselil notri....to je za kako smu?anje in divji vikend (Monza :D ) TV je notri zgolj za nujo - dez in podobno, ga ne gledamo toliko. Tako da nuja je lu?, vse ostalo - kurjava fridge, kuhanje pa plin :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

Ne rabi, vse je na plin, iskra pa na baterijo

 

a hladilnik ma? na plin?

 

plin, strom in 12V

http://www.mixi-caravaning.si/katalog/prod...t_id=1120015212

 

To majo ze dolgo (moja je 2000 letnik)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

ni res, absorbcijski delajo samo na plin,amonijak, rabi samo baterijo da kresne, po potrebi pa tud 12v za ventilator.

Napisano

Js sem letos vzel kompresorskega, jebesh absorbcijo, sicer pocen, samo hladi pa odvisno od zunanje temperature.

 

KLIK

 

Dela pa na 12-24 in 220 voltov. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je blo ze not.....pa kr prav pride.

Za camping sva imela pa letos v FRA naravni hladilnik :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.