Skoči na vsebino

Chip-tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

 

pisinasemu forumasu marko_mx. ziher ti bo kj zrihtal.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ce imate kak dober predlog za chip tuning. Iscem za sodelavca, ki ima forda kugo.

 

LP :)

 

Tle samo cepiva in tableti pridejo v po?tev. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

 

Q7 30 TDI ne gre nikamor.... :glare:

 

kolker se men zdi so ble samo 2.0TDCi :ne vem:

 

Yep

 

TDCi 100kw 136KM 320nm

 

z boxom na

123kw 167km 390nm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok thanks folx :) sm mu predlagal pa neki muti o genericnih zadevah pa o crackanih offical firmwarih ..matr k da bi se pogovarjal o androidnih telefonih ne pa o avtu :)

Napisano

Bratu so s-maxa tako nabildali, da res gre ko pes! To mislim- KO PES! Ne nekja da komaj opazi? razliko, ampak da zadaj pusti q7 3.0 tdi :danzoman::bravo:

 

Delali so pa tam, kjer je mazda mx doma , ?e se ne motim ;)

Motor je pa verjetno enak- 140 km osnova?

 

tut js sm dons pustu A6 3.0 TDI kr fajn zadaj :bravo:

 

po tem sode? ni n?e kej ?udnega :)

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1250-661.htm

Napisano

Poslal sem ti sporocilo.

 

 

ok thanks folx :) sm mu predlagal pa neki muti o genericnih zadevah pa o crackanih offical firmwarih ..matr k da bi se pogovarjal o androidnih telefonih ne pa o avtu :)

 

Napisano

mogo?e pa za Audijem sploh ni vedel da dirkata :P

 

?e se mi je v koloni pelu ?ist za ritjo, ko sm pri 160km/h pre?altu u 4. ga je pa zmankoval (ampak po?asi :D)

Napisano

?e se mi je v koloni pelu ?ist za ritjo, ko sm pri 160km/h pre?altu u 4. ga je pa zmankoval (ampak po?asi :D)

 

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

Mor? pa ob?utit kok od na?ga agenta Mercedes Benz ML AMG 6.3L leti... Automatik... Sam pohodi? pa odleti...

If in doubt, flat out... 

Napisano

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

kar se tega ti?e, smo ?e mel debato, da je na ravnini sama izguba ;)

Napisano

3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...

 

Mor? pa ob?utit kok od na?ga agenta Mercedes Benz ML AMG 6.3L leti... Automatik... Sam pohodi? pa odleti...

 

V vakumu js furam do nekje do 220, pol pa gremo malenkost v plus, do te hitrosti se da skoz furat vakuum, samo traja, ?e pa ga malo potera? in naprej se vozi? brez pol?a.

 

V TDI-ju je samo filing, ker se ziba kot ?oln, da gre kot pes in verjemi to je to, sem fural ohcet s Q7 3.0V6 TDI Quattro.... :blush: , in ti povem ?e gleda? cager za brzino in samo po ob?utku, je to ena navadna draga kanta.

Ko sem se pol vsedel v svojo M6, in se odpeljal, je kot bi ?el iz kake barke v na cesto v dirkalnik za pol manj dnarja, isto porabo.

Raje imam 2 X MPS kot 1X Q7, stro?ek isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kje si ti zdej najdu tale kontejner Q7 primerjat z limuzino. :ne vem:

 

Q7 je sam po sebi te?ek kot slon in sicer ve? kot 2300kg. Pol pa ?e nalo? poln avto ljudi pa si bliz 2700kg zdej pa to premaken z 230konji. pol pa ?e ?tirikolesni pogon zamori pa veliki pre?ni presek in ?ist v kurcu aerodinami?ni koeficient, ki je tam nekje pri 0,37 v primerjavi s tvojo limuzino, ki ga ima pod 0,3.

 

Takle 3.0 Q7 je primerljiv le z limuzino nekje pri okoli 150KM in ni? ve?. Po klancu navzgor ga stresem ?e jaz (sprobano) brez te?av, ker tam je pa te?a ?e dodaten minus.

 

Da bi se vsaj pribli?al (ampak res sam pribli?al) primerjavi MPS-ke bi moral vzeti TDI 4,2, ki ima svojih 320KM.

33112_1.png

Napisano

A js nimam ?tirikolesnega pogona ? ?zmeden?

Ok moja te?a je, po podatkih, cca 1616 kg.

 

?e vedno mu malo manjka pri konjih. :danzoman:

Navor pa :blush: .

 

Samo stari poraba je pa tam tam. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po moje bi bil ?ist drug filing, ?e bi vozil A6 3.0TDI quattro z navadnim menjalnikom.

 

Po performancah bi bil Audi celo spredaj proti stock MPS-ki :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za ceno 16-20k? ve?, bi mogu bit veliko bolj?i. :hudicek:

 

Zadnji? sva se z eno korveto dajala, on ?e bi bla korveta manual, pol bi bla zame jeba, tako pa sem vsaki? ko sem stisnil gas pobegnu, predno je korveta nardila 1-2 dwnshifta.

Pol pr 2..+ pa me je za?el dohajat

Glede na to da je samo obra?al volan in pritiskal na pedala, NI imel ?asa za vklop smerinkov, vklopil ni niti 1X niti enega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Edini dizel, ki se lahko primerja z MPS je kaksen 535d chipan na 300KM.

 

?e ma dovolj ubrisanega ?oferja. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Edini dizel, ki se lahko primerja z MPS je kaksen 535d chipan na 300KM.

 

Odvisno v ?em ga primerjamo... ?e damo A6 3.0TDI quattro (MT) na stezo pol se strinjam, ampak pri dragu pa ne bi bil ?ist prepri?an... :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.