Skoči na vsebino

Izkolp akumulatorja v avtu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Zanima me sicer nekaj. Od parih serviserjev sem sli?al da je potrebno ?e je avto dlje ?asa odklopljen od akumulatorja, da ga je potrebno priklopiti na ra?unalnik in na novo ''na?timat'' ma?ino.

 

Men sicer ni jasno zakaj bi blo to potrebno ampak vseeno raje vpra?am. Je pa res da sem imel nesre?o in je avto 3 mesece stal in bil tudi odklopljen od akumulatorja.

 

Zelo bom vesel vsakega odgovora:)

 

Lp

Dejan

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Bu?e da glava pe?e, ti samo kleme nazaj gor daj in daj recimo 2x kontakt, da benz pumpa po?ene benz in pol samo po?eni in se pelji.

Verjemi mi da ti prodajajo bu?e, ni to neki hightech francz-?vaba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bu?e da glava pe?e, ti samo kleme nazaj gor daj in daj recimo 2x kontakt, da benz pumpa po?ene benz in pol samo po?eni in se pelji.

Verjemi mi da ti prodajajo bu?e, ni to neki hightech francz-?vaba.

 

 

Sj zato sm raj pra?ov. DRuga? se itak ?e od novga leta vozm pa ni nobenih problemov. mam pa itak mx 5tico brez kakr?ne kol elektronke:)

 

Hvala za odgovor:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Jest upam da ne servisira? avta pri teh "serviserjih".

Drugo je edino pri novej?ih, ko je treba avto "nau?it" glede odpiranja ?ip, ipd.

Napisano

Men se isto ne sli?i preve? logi?no, no pri kak?ni Galuni je ?isto mo?no!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest upam da ne servisira? avta pri teh "serviserjih".

Drugo je edino pri novej?ih, ko je treba avto "nau?it" glede odpiranja ?ip, ipd.

 

 

Indid da ne:) mam svojega privat mojstra ko dela zame:) sm vseeno vpra?anje ne ?kodi:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

To ni modern nemc :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moram pa nekaj dodat, da pri 2.3 turbakih tole delno dr?i in avto rabi cca 150 kilometrov normalne vo?nje da se nazaj "nau?i" parametre in senzorje oziroma njihove vrednosti in da to za?ne nazaj kompenzirat, tako da motor deljuje tako kot je treba.

 

Sem sam preizkusil ?e 3X pol sem pa ?e najdu stran kjer je to napisano-opisano, najbolj o?itno je da no?e lepo laufat na mestu, se te?ko spelje, in podobne bedarije.....

Ko pa pokapira zadeve pa dela lepo, laufa normalno, gas dela tako kot je treba,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.