Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo...Imam problem z menjalnikomn na moji MAZDI 6, letnik 2004, 2.0 diesel 100 kw, 180.000 km. Menjalnik mi v peti prestavi v?asih med povspe?evanjem vr?e ven iz prestave v neutralno prestavo, ?e dr?im roko na prestavni ro?ici ne vr?e ven iz prestave, pa tudi nobenega pretiranega tresenja ni zaslediti. razen tega deluje menjalnikj teko?e v vseh prestavah. Zanima me, ?e je lahko slabo olje, problem na zajlah ali je problem v samem menjalniku. Pred 6 meseci smo menjali olje v menjalniku, ampak ga nisem kupil na mazdinem servisu.

www.gistel.si

Napisano

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Obrabljen sinhron 5. prestave.

Vzrok verjetno ni olje, razen ?e ga je bilo premalo in ali ni bil zamenjan na 120 kkm.

 

Nebi rad pametoval, ampak kaj pa , ?e so morda samo obrabljene pu?e na prestavni ro?ici ali pa ka?en slab nosilec motorja (spodnji)?

men se je to dogajalo na 626-tki ampak je imela ?e skoraj 400.000 km prevo?enih-pa isto samo v 5.prestavi!

pa? samo moje mnenje in podobna izku?nja, da nebi bil kdo uzaljen!

pa uspe?no cim cenej?e popravilo :zvizga:

Napisano

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...

 

Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.

 

Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini. :angry2:

 

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Napisano
  je Mihael1 napisal:

Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:

 

Ni res, ?e z ro?ko "dr?i?" v prestavi ti te?ko ven vr?e razen ?e je sinhron totalno gotov.

?e pa se to samo ob?asno zgodi pa je na meji in vsi vemo da je motor vpet na ?asijo preko gumi nosilcev-selenov, zarad tega ker pa? med delovanjem pozro?a-oddaja vobracije in te vibracije se prenesejo na menjalnik ki je fiksno vpet na motor. Ti vzvodi ki jih z prestavljanjem premikamo na menjalniku, pa niso majhni in lahko pride do resonance in enostavno vr?e iz prestave, seveda ?a je obrabljen sinhronski zobnik, ?e je vse ok se to ne dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

Zanima me, ?e bi dal menjalnik 6 prestav od novej?e mazde 6 z 122 konjev, bi ?ol gori namesto starega?

 

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Pomoje da ja, samo ima druga?e narejeno okrog prestav, zajle pa to, ker ima "nem?ki" rikverc.

 

Pa ?e grem iskat ta menjalnik na 6 prestav, kaj moram vzet ?e zajle in nosilce od menjalnika za vsak slu?aj?

www.gistel.si

Napisano

Komplet prestavno v kabini, nosilci menjalnik so pomoje isti. :ne vem:

Samo so pa prestavna razmerja druga?na, samo se bo? ?e navadu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja kaj ?em se bom mogu navadit, za popravilo pride komplet 600 eurov+delo...se bom verjetno odlo?il za drugi menjalnik, tudi ?e je rizik da se bo pojavil enak problem kot na temu :P

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je batko napisal:

Evo kon?no...po treh dneh ?raufanja ima moja Mazda menjalnik na 6 brzin:)

 

O,super. :bravo: A pa?e noter od face-liftane na 6 brzin?

Me zanima,?e bo? sedaj imel kaj manj?o porabo?

 

 

Napisano

Ja v bistvu pa?e menjalnik, ampak mora? imet obvezno oba avta, ker mora? pre?raufati obe zajle ki grejo iz kabine,obe polosovini, vse nosilce, elektriko malo predelati, skratka pol avta...mislim da se nebi lotil ve? tega podviga :D

Kar se ti?e porabe, sem jo imel ?e zdaj malo ?ez 6 litrov, tako da mislim da ne bo neke razlike, najve?ji plus menjalnika na 6 prestav je da ni ve? tiste luknje v 5 prestavi pri 80 kmh, ko avto ni vlekel...

www.gistel.si

  • 6 let kasneje...
Napisano

?ivjo.

Imam podoben problem pri novi mazdi6 2,2D letnik 2013.

Pred 2000km je bil opravljen servis skupaj z menjavo olja v menjalniku.

Kmalu po tem mi je za?elo iz 6.prestave pri ne?nem gasu metati v ler. Ro?ica menjalnika se malo za?ne tresti in sko?i v ler. ?e jo dr?im nazaj ali pa ?e dam ve? gasa se to ne zgodi. Avto bo maja star 5 let, kilometri so ?ez 180.000km. Glede na to, da avto zelo lepo vozim in ve?inoma s tempomaton po avtocesti in je redno servisiran na poobla??enem servisu, se mi zdi, da ravno kvaliteta ni na najbolj?em nivoju. Verjetno ?el sinhron 6.prestave? Kaj naj storim? Na servisu so avto testirali in njim se ni pokazalo ni? niti jim ni sko?ilo iz 6. v ler na testni vo?nji. Svetovali so, da razstavijo menjalnik in pogledajo kaj je na stvari.

Hvala za pomo?.

Napisano

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

Napisano
  dne 15. 3. 2018 ob 13:44 je Beli napisal:

Avto gre na servis.Menjava sinhrona,zobnikov 6.prestave.Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gredi.Za pla?ilo olje,sinhron in kar pa?e zraven ter 6,40ur dela...ostalo krije mazda.Ugodno ampak vseeno okoli 900?.

To je, kot bi opisoval kak?en 15 let star avto in  ne pet letnega, Ok, za odmi?no in turbino je znano za l.2013 ampak ?e sinhron?

Kam je ?la kvaliteta? :ne vem:

 

 

Napisano

Ugodno 900? po petih letih?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

 

Napisano
  dne 15. 3. 2018 ob 15:12 je Alex napisal:

?aki, ?aki, kaj nima Mazda 5 letne garancije? Ali je pa glih iz nje? Da meni crkne sinhron po 5 letih in recimo dveh mesecih bi se druga?e pogovarjal z njimi. :angry:

 

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

 

  dne 12. 3. 2018 ob 18:57 je Alex napisal:

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 15. 3. 2018 ob 15:48 je Jest napisal:

Pred parimi dnevi si meni odgovoril v neki drugi temi tole :) ...

Sem spregledal, da ima ?e 180000 km.

 

 

Napisano
  dne 16. 3. 2018 ob 8:20 je SpEkTr napisal:

"Spotoma ?e preventivna menjava turbine in odmi?ne gred" ??

Verjetno je njegov VIN na seznamu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.