Skoči na vsebino

Primerjava dveh vozil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni avtomobilski maherji in plehnati obvlada?i!

 

Pri?el sem na idejo, da podam (svoje in zgolj subjektivno) mnenje o obeh vozilih, ki sta podobnih generacij, obe gnani na benz (naknadno predelani na LPG plin).

 

Laguna je imela (verjetno ima ?e, hehe) 1.8 16 V in 120 KM, Mazdilak pa 2.3 16V in 166 KM. Laguna je bila neki srednji rang opreme (Expression), Mazda pa s top opremo (razen usnja) - GT izvedba.

 

Ker velikokrat med vo?njo z mojim aktualnim vozilom, razmi?ljam (obujam spomine) in vle?em vzporednice s predhodnico (Galuno), bi tokrat napisal par stvari, ki sem jih zaznal. Ponavljam moje osebno videnje obeh vozil!

 

Jasno obe vozili imata v medsebojni primerjavi kar nekaj plusov in pa tudi minusov, pa jih bom nekaj na?tel;

 

- kar se ti?e same vo?nje (Reno je sicer imel navadno vzmetenje, 6-ka ima Eibach fedre), no sicer pa sem se kar nekaj 100km-jev ?e prevozil s 6-ko s klasi?nim vzmetenjem, tako da lahko podam neko realno mnenje. Laguna je bistveno udobnej?a (neravnine in luknjasto cesto po?ira kot za ?alo) - posledi?no sicer zelo pogosto menjava? razne zglobe, dela? optiko itd. Ampak na?eloma ?lovek bolj ?eli dobro sebi kot pa avtomobilu, a ne? :) Mazda se (govorim za mojo sedanjo z Eibachi), bistveno bolje prilepi na asfalt, se niti malo ne nagiba, kar se tega ti?e je super, a za dolge vo?nje nikakor ni na nivoju Renojke. Za penzioniste (tudi tak?ne mlaj?e, z njihovim na?inom vo?nje) je Laguna prava izbira, za tiste bolj "?portne" voznike, pa Mazda6, ki je znatno tr?a ?e v svoji osnovni izvedbi fedrov in amortizerjev.

 

- delovanje in nastavitve klima naprave (Laguna ima 2-podro?no, 6-ka ima sicer tudi digitalno klimo, ampak enopodro?no). Zadeva morda ni bistvena, ali je 2-podro?na ali ne, vendar sem imel bistveno bolj?i ob?utek pri nastavitvah in nekako se mi je zdela zadeva bolj u?inkovita. Da ne bo pomote - pri mazdi imam popolnoma nov kompresor in polnjena je bila pred dobrim tednom. Pri Laguni sem jo pa samo napolnil in vozil dalje.

 

- zavore vozila (nikakor mi ne gre v glavo, kaj so mislili pri mazdi, ko so na avto s 166 konji dali takoj majhne diske, da ?e vedno lahko montira? 15" kolesa, medtem ko ?e pri 120KM Laguni manj kot 16" ne uspe? spravit na vijake). Zadeva ni samo v velikost, ampak se po?teno odra?a tudi pri zaviranju. Pri mazdi imam prakti?no nove diske in plo??ice, pa se zaustavlja precej slab?e kot Laguna, katera je imela plo??ic spredaj ?e samo za kak?nih 5000km, diski pa v nekem srednje solidno debelem stanju (ni? ukrivljeni sicer).

 

- notranji izgled vozila (armaturna plo??a, naslon za roko) mi je nekako bistveno bolj pisan na ko?o pri Laguni. Pri mazdi6 se mi zdi precej zastarele oblike, zelo me spominja na Ford Mondea generacije od 2001 dalje. No to pa je avto, ki ga naravnost sovra?im - izgleda mi obupno tako od znotraj kot od zunaj.

 

- potro?nja goriva. S 120-konjsko Laguno sem se vozil nekako s 7,5 do 8 litri (prete?no plina) na prevo?enih 100km, medtem ko Mazda6 mi potro?i (vsaj) 2 litra ve?. Sicer razumem, da ima skoraj 50 dodatnih konji?ev pod motornim pokrovom, pa vseeno me je dokaj visoka poraba kar malo presenetila. Moram poudariti, da ne vozim ve? neke divja?ke varjante, sem ter tja malo pohodim, ostalo pa - po naseljih tempomat na cca. 55kmh, izven naselja tempomat na kak?nih dobrih 100kmh, itd. Dopu??am sicer tudi mo?nost, da ima Mazda bolj zastareli plinski sistem sedaj vgrajen, kot pa sem ga imel v Laguni in so tudi iz tega razloga ve?je izgube, glede na to, ?e bi se vozil na benz.

 

- opremljenost vozila. Mazda6 je ?e v samem ?tartu bistveno bolje opremljena kot sem pa imel Laguno (ima serijski Xenon, navigacijo, gretje sede?ev, tempomat, DSC, TCS in ?e kaj bi se na?lo, ki jih Laguna ni imela), pa vendar.... No Laguna je bila sicer karavan (Grandtour) izvedbe, ampak tudi pri tejle moji 5-vratni pogre?am nekaj dodatnih 12V priklju?kov (imam namre? samo enega), prej?nja makina je imela najmanj 4 komade, morda celo 5 (ne spomnim se to?no), pogre?am tudi hladilnik za pija?o v sovzni?kem predalu, kadar deluje klima naprava. Mislim da mazda tega nima, v Laguni sem to redno prakticiral in uporabljal. :) Pri Renoju so mi bili tudi zelo v?e? sen?niki zadaj, kateri se iz tapete potegnejo in zagrnejo bo?na okna. Ti sen?niki so mi pri?li zelo prav ko sem vozil h?erko, ki je bila takrat stara le nekaj mesecev. No mazda tega nima in je potrebno lepiti kak?ne samolepilne zadeve gor po steklih oz. na moji sem ?e dobil tak?no, da ima kar konkretno zatemnjena stekla, tako da ni prehudega sonca znotraj vozila. Kar se zagona vozila ti?e, pa imam tudi raj?i kartico in start gumb, kakor pa "staromodni" klju?, ampak to so ?e precej nepomembni detajli, a ne? :)

 

Za konec lahko re?em ?e, da ?e me ne bi Renojska tehnika (predvsem totalno nepredvidljivi prehod vozila v varnostni program) in raznorazne lu?ke, ki so se pri?igale kot na Novoletni jelki, totalno razo?arali, bi jo zagotovo ?e danes vozil in morda kasneje ?e kak?no leto. Tako pa sem vsak mesec vanjo vlo?il, v povpre?ju 100 do 200 ?, pa niti v fazi prodaje elektronika ni bila stabilizirana do te mere, da bi si upal na kak?no dalj?o pot - skratka katastrofa. Na dan ko sem prodal ta avto (?el je v R Srbijo) se mi je odvalil velik kamen od srca in mi je bilo vseeno, ali hodim potem 1 mesec pe?, ali si kupil Fiat Punto letnik 93 ali pa magari VW Hro??a letnik 1975, samo da tiste Lagune nikoli ve? ne vidim v svoji gara?i, kako mi ?tarta v rezervnem (varnostnem) programu in posledi?no spet debata z mehanikom in pa kaj naj se ?e menja in koliko me bo to spet udarilo po ?epu. :(

 

Glede trenutne moje 6-ke pa lahko re?em, da je po vseh mojih japonskih avtomobilih (323F GT, MX5 NA, 323F navadna, T Celica), tole spet pravi Japonski STROJ, pri katerem obrne? klju?, ko zasveti rezerva gre? tankat in samo leti? dalje in bele?i? kilometre. To pa je tudi zadeva, ki sem jo potreboval, saj sem si z Laguno pridobil lepo ?tevilo frustracij in izgubil neskon?no koli?ino ?ivcev. ?e spomnim se, ko sem ?el Laguno kupovat v Ra?e na ?tajersko, sem vzel seboj kolega, ki je v?asih delal na Reno servisu in mi je dejal da ravno motor 1.8 16v v Laguni II je "majka" in da je takoreko? neuni?ljiv. No s samim motorjem sicer nisem imel te?av, kot ?e napisano - se je pa dogajalo marsikaj. Potem se ?lovek vpra?a, kaj bi ?ele bilo ?e bi vozil DCI, majko mila, bolj?e da ne pomislim (turbina, ?obe, ojni?ni le?aji, EGR itd.).

 

Kdor je tole moje primerjalno poro?ilo prebral do konca, si ?e sam po sebi zaslu?i ?estitke, za?eljen pa je tudi kak?en komentar! Jaz pa se zdajle usedem v mojega ?rnega zmaja in grem na kraj?i izlet (vsaj vem da bom pri?el na cilj in ne bom v strahu celo vo?njo, ?e bo treba klicat asistenco, hehe).

 

Lep preostanek dneva!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

evo sm prebral do konca in nism umru,ker sm navajen ker bossove poste vedno berem...mal heca Boss... skratka povsod je laguna boljsa edino zanesljivost jo je matral, pri mazdi si pa ravno to najdu.. :bravo:

www.trziskisladoled.si

Napisano

Dober opis, ?e se mi bo dalo lahko Seata pa M6 primerjam....pa mamo svoj avtomagazin :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz ne bom ni? primerjal, ker bom izpadel ?ist preve? pristransko saj ?e kar nekaj let nisem vozil kaj bolj?ega kot je moja M6 :blush:

33112_1.png

Napisano

Ma jaz ne bom ni? primerjal, ker bom izpadel ?ist preve? pristransko saj ?e kar nekaj let nisem vozil kaj bolj?ega kot je moja M6 :blush:

 

Kaj pa KIA Clarus? :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa KIA Clarus? :bravo:

 

Ah to je bilo ?e davno, pa nikol nisem trdil, da je bolj?a od Mazde.

33112_1.png

Napisano

Pa djmo ?e drugi mal opisat kaj smo si lastil in kak?ne so izku?nje (ampak mal kraj?a verzija) :P

 

1 voz: Hyundai pony, letnik 1990, oprema LS (zadni brisalc, toj pa use). Z avtom nobenih problemov, ma?ina delala k urca (micubi?ijev motor), gromozanska poraba, okol 10L, lege prakti?no ni blo, avto se je bl nagibu k barka, zaviranje je blo gruntanje v kero smer te bo zdj odnesl, levo ali desno, menjal nisem nekih stra?anskih stvari, ker je le biu prvi avto, in je kljub vsemu biu zame stroj :P

 

2 voz: Mazda BA 1.5 letnik 1998, osnovna oprema, z avtom vse ok, edin cviljenje jermena pozim mi je ?lo na k****, lega proti ponyju k gokart, super sede?i, solidna notranjost, poraba od 7,5 do 8,5L, nobenih posebnosti ubistvu, nkol pustu na cesti

 

3 voz: Hundej Lantra, letnik 1999, 1.8 GLS TOP K. Tuki je pa bla ?urka, joj kaj sm use menju :D Motor je sicer biu zakon (z izjemo po?enga kolektorja), so ble pa slede?e stvari za menjat: Pr 100.000 v prve ?li le?aji, pol sm dau obnovit amortizerje, pol sm zamenju stabilizator ?tangce, optika, pa mi je ?la zajla za ?tevc, pa mi je crknu vodiu za ?ipo, pr 170.000 v druge ?li le?aji, menjalnik je ?u u maloro (moja krivda, ni prenesu brutalnih sil med ?altanjem-->beri ne znam ?altat), menju sprednje diske, spredne in zadne plo??ice, dau sm roke obnovit k vargalantu (?ez 3 dni je spet use nazaj ropotal), menju akumulator, pobral mi je spredne 2 gume zarad zjebanih rok, lega mau bol?a kt pr poniju, rja kjer si jo lah zamislu, hvala bogu je biu most kokr tok ?e ok, k sm ga dau iz rok so zadne ?eljsti ?ist zaribale, man?ete zrele za zamenjavo, ro?na prjela malo ali ni?, klima delala super, nkol pustu na cesti. Res je da je ve? al mn to biu use potro?ni material, ampak najve? stvari sm menju pr lantri.

 

4 voz: Mazda BG (lopatarka), letnik 1991, edina hiba je bla rja (ni ?udn, 2 leti je ?epela v neki travi, use pregnil), niso delale pop-up lampe (neki so kva?kal napeljavo), edina stvar k je bla ?ist hin je biu benz filtr, k je blo mau bena cuku k norc, Marko zamenju in gasa dalje, nkol pustu na cesti

 

5 voz: 323F GT, letnik 1997, do zdj menju dva le?aj?ka v jermenicah, stro?k 20?, pa metabond megasel naliu v tank (enkrat potegnu smeti pa je mau cuku, smo misll da je ?u v?ig), toj pa to, dela k ura, nkol pustu na cesti.

 

To je na kratko to :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Lahko bi res ?e ti JureS kej primerju zadnja 2 tvoja stroja med seboj (me kar zanima kateri je bolj?i).

 

Aja, pozabu sem ?e napisat, da imam v Mazdi6 "bunkerski ob?utek", v smislu, da je tole res potujo?i neprebojni tank, ki ru?i vse pred seboj, v Renoju jasno tega ni bilo. :P

 

Bom zdejle ?e na Renold forum tole prilepil, da vidim ?e so tudi tam dovolj realni ali se bodo kaj druga?e odrezali! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zelo dober opis, me pa ?udi kako ?uti? razliko z dvopodro?no klimo na 2m2 prostora :) :)

Glede zavor so pa tudi Japonci dojeli da nekaj ni ok, kar so popravili na M3 GTA...so ve?ji diski ipd., ustav se ko satan, pregret jih ne mor?...pa 15tke ne grejo gor :)

Napisano

glede zavor se ne bi strinjal, laguna ima edino ful servo ojacane (kot vse drugo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

glede zavor se ne bi strinjal, laguna ima edino ful servo ojacane (kot vse drugo)

 

Kle gre bolj za subjektivne ob?utke na pedalu za bremzo in mo?an servooja?evalnik daje filing kot, da avto bolj zavira, realno sliko pa bi pokazal le meter.

 

?e pa je res tolk razlike v zavorni razdalji bi pa ti Jo?a moral it mal pregledat zavorni sistem, da ni kaj narobe.

33112_1.png

Napisano

@Grega - nekako sem pri klimi imel bolj?i ob?utek, ker ima ogromno nekih varjant nastavitev (Francoz pa?), bil je sme?en ob?utek, kot da si v neki luksuzni dnevni sobi v udobnem fotelju, ob ustrezni klimatizaciji - manjka samo ?e ena maserka, ena Tajka, hehe :blush:

 

@Boss - ne sej ni prov tolko krize, ampak so pa mi?keni diski, tle ni debate (kot zanimivost - moja stara 323FBG GT je imela malenkost manj?e, tako da 14colke so ?le ?e gor, 13 pa ne ve?, spredaj govorim, ampak avto je bil letnik 93 in motor samo 1.8, 131KM)! :ne vem:

 

6-KE NE MENJAM ZA NOBENGA FRANCOZA - bi bil povzetek! :ljubezen::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni osebno (tezji) karavan M6 odli?no bremza, enakovredno prej exeotu z ve?jimi diski, iz ra?unov vidno so bili menjani prvi diski. Mazda ima 'zgodovino' z diski, jaz bi ?el na tvojem mestu vr?ti u? na tole....kaj pa plo??ice si sploh menjal odkar ga ma?, oz, kdaj so bile?

 

Sicer pa ni va?na velikost diskov, ampak povr?ina plo??ic na disk, Mazda6 - sem zamenjal sam, ima na primer ogromne in te?ke plo??ice spredaj....

 

By the way - priporo?am ga

http://www.bremsenking.de/pkw/search/?car=...p;y=5&id=17

 

Za mojo na primer:

http://www.bremsenking.de/pkw/mazda_6-stat...hse-182879.html

 

tole je povr?ina tvojih na mazdi

http://www.bremsenking.de/pkw/mazda_6-gg_2...age/bremsbelage

13x6cm recimo

 

Lagunilac

http://www.bremsenking.de/pkw/renault_lagu...-3315/?___SID=U

 

http://www.bremsenking.de/pkw/renault_lagu...age/bremsbelage

16x7 ampak poglej po dol?ini 16h cm kok je mesa manj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dober opis in primerjava med Laguno in Mazdo. Kot razumem ti je Laguna bila bolj v?e? za vo?njo, razen lega je pri mazdi bolj?a. Tudi dana?nja M6 ima (verjetno) najbolj?o lego v razredu. Bolj?o kot recimo nov Passat.

 

V glavnem Laguna in ostali Francozi bi bili dobri avtomobili ?e bi bili zanesljivi. Laguna prej?nja generacija dizel je bila katastrofa. Na dCi motorjih so crkovale samo resne zadeve, ki stanejo 500? in ve?. Ni za imet pri hi?i. Sam da bi pa tudi ta bencinc tolk hecal ne morem verjet ker to je pa ja enostaven avto/motor.

 

Bom tudi jaz napisal kaj sva si z ?eno lastila (samo nova vozila)

 

1. Passat 2005 1.9 TDI (105 KM) Odli?en avto. Naredil v dveh letih 115 kkma in ni crknilo ni?. Edino naslon mojega sede?a se je s ?asom po?asui spu??al. Vsako 1-2 ure vo?nje si moral malce zategnit/zavrtet kolesce. Nisem niti reklamiral, ker bi ostal brez avta. Avto je bil res dober sam pre?voh, moral bi imeti najmanj 140KM.

 

2. Opel Astra 2005 1.7 CDTI Cosmo. Oprema in izgled top. Lega top. Notranjost tako tako. Te?ave: 2x ABS, 1x diski, motor je ?el v safe m ode ?e si ga gonil 20+ min 180 kmh in ve?, nikoli niso popravili, enkrat smo ostali na cesti v Zagrebu. Naredili 90.000 km in ga prodali

 

3. Opel Vectra 2007 1.9 CDTI 120 KM. V redu avto ampak ni? ve? kot to. Crknjot: alternator pri 68.000 km, EGR pri 60.000 km, 3x poklopljiva ogledala. Prodal bratu.

 

4. Honda Accord 2008 2.2 iCDTI. Najbolj?i avto ki sem ga kdaj imel. Motor TOP, lega TOP, udobje TOP. Servisi exstremno dragi. Ni crknilo ni?. Naredil 45.000 km v 1 letu. Prodal sem ga. ?al mi je sam smo rabili kravana.

 

5. Pe?o 5008 letnik 2010 1.6 HDI FAP. Nov avto. Ni ?lo ?e ni?. Sam mi ni preve? kul. Motor je pre?voh in pre? utesnjeno je vse skupaj.

 

6. Mazda 6 CD129Sport Combi TE plus letnik 2011. Dober zelo dober avto. Me spominja na Hondo. Lega je res dobra. ?al mi je da nisem vzel 160 Km razli?ice ali celo 180 KM. Sam kaj ko jih ni bilo na zalogi. Budale prodajalci. Sem zelo zadovoljen in upam da ta japonska vzdr?ljivost res velja.

 

 

Edit: Diski so sedaj na M6 290mm. Ogromni :) Ve?ji kar so diski manj?i je navor na ro?ico in manj?o silo rabi?. Tako da je kr mus imet velke diske

 

Edit 2: Tukaj je izpadlo da vsake dve leti menjam avto. Dejansko je delo in ?ivljenje tako naneslo. To Mazdo upam imet med 7 in 10 let pol pa novo kupit z najve?jim motorjem ki bo n arazpolago :)

Napisano

Dober opis in primerjava med Laguno in Mazdo. Kot razumem ti je Laguna bila bolj v?e? za vo?njo, razen lega je pri mazdi bolj?a. Tudi dana?nja M6 ima (verjetno) najbolj?o lego v razredu. Bolj?o kot recimo nov Passat.

 

V glavnem Laguna in ostali Francozi bi bili dobri avtomobili ?e bi bili zanesljivi. Laguna prej?nja generacija dizel je bila katastrofa. Na dCi motorjih so crkovale samo resne zadeve, ki stanejo 500? in ve?. Ni za imet pri hi?i. Sam da bi pa tudi ta bencinc tolk hecal ne morem verjet ker to je pa ja enostaven avto/motor.

 

Bom tudi jaz napisal kaj sva si z ?eno lastila (samo nova vozila)

 

1. Passat 2005 1.9 TDI (105 KM) Odli?en avto. Naredil v dveh letih 115 kkma in ni crknilo ni?. Edino naslon mojega sede?a se je s ?asom po?asui spu??al. Vsako 1-2 ure vo?nje si moral malce zategnit/zavrtet kolesce. Nisem niti reklamiral, ker bi ostal brez avta. Avto je bil res dober sam pre?voh, moral bi imeti najmanj 140KM.

 

2. Opel Astra 2005 1.7 CDTI Cosmo. Oprema in izgled top. Lega top. Notranjost tako tako. Te?ave: 2x ABS, 1x diski, motor je ?el v safe m ode ?e si ga gonil 20+ min 180 kmh in ve?, nikoli niso popravili, enkrat smo ostali na cesti v Zagrebu. Naredili 90.000 km in ga prodali

 

3. Opel Vectra 2007 1.9 CDTI 120 KM. V redu avto ampak ni? ve? kot to. Crknjot: alternator pri 68.000 km, EGR pri 60.000 km, 3x poklopljiva ogledala. Prodal bratu.

 

4. Honda Accord 2008 2.2 iCDTI. Najbolj?i avto ki sem ga kdaj imel. Motor TOP, lega TOP, udobje TOP. Servisi exstremno dragi. Ni crknilo ni?. Naredil 45.000 km v 1 letu. Prodal sem ga. ?al mi je sam smo rabili kravana.

 

5. Pe?o 5008 letnik 2010 1.6 HDI FAP. Nov avto. Ni ?lo ?e ni?. Sam mi ni preve? kul. Motor je pre?voh in pre? utesnjeno je vse skupaj.

 

6. Mazda 6 CD129Sport Combi TE plus letnik 2011. Dober zelo dober avto. Me spominja na Hondo. Lega je res dobra. ?al mi je da nisem vzel 160 Km razli?ice ali celo 180 KM. Sam kaj ko jih ni bilo na zalogi. Budale prodajalci. Sem zelo zadovoljen in upam da ta japonska vzdr?ljivost res velja.

Edit: Diski so sedaj na M6 290mm. Ogromni :) Ve?ji kar so diski manj?i je navor na ro?ico in manj?o silo rabi?. Tako da je kr mus imet velke diske

 

Edit 2: Tukaj je izpadlo da vsake dve leti menjam avto. Dejansko je delo in ?ivljenje tako naneslo. To Mazdo upam imet med 7 in 10 let pol pa novo kupit z najve?jim motorjem ki bo n arazpolago :)

 

Re?ljivo :) in moj opis bo enak na 2 leti :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2. Opel Astra 2005 1.7 CDTI Cosmo. Oprema in izgled top. Lega top.

 

od tuki naprej sem nehal brat :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

od tuki naprej sem nehal brat :)

 

hehe, rad verjamem, ker sem bil sam nad Astro ?ist razo?aran... premikajo?a gugalnica.

33112_1.png

Napisano

hehe, rad verjamem, ker sem bil sam nad Astro ?ist razo?aran... premikajo?a gugalnica.

 

Dej dej ne klobasajte neumnosti. ?portno podvozje, ni?ane vzmeti. 17" feltne dimenzija 215 gum. Vsekakor enakovredna ali bolj?a lega kot Golf.

Napisano

Dej dej ne klobasajte neumnosti. ?portno podvozje, ni?ane vzmeti. 17" feltne dimenzija 215 gum. Vsekakor enakovredna ali bolj?a lega kot Golf.

 

:aaaaa:

33112_1.png

Napisano

Dej dej ne klobasajte neumnosti. ?portno podvozje, ni?ane vzmeti. 17" feltne dimenzija 215 gum. Vsekakor enakovredna ali bolj?a lega kot Golf.

 

z vsem spo?tovanjem, to ni avtomobilizem.com, tukaj se kultivirano menimo, ?e pa se i??ejo zdrahe ter kreg pa ni to pravi forum
Napisano

@Andrejus: tistih par deset konjev lahko dobi? s ?ipom. :D

 

Dejansko tone in pol nima smisla premikati, ?e nima? vsaj 150 konjev :)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.