Skoči na vsebino

M6 CD SportCombi vs Passat Variant TDI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je prav zanimivo brat to debato (razen kak?nih izjemnih mnenj).

 

Nekdo je prej omenjal BMW ... Tukaj bi rad potrdil da je BMW povsem druga zgodba, vse je na (precej) vi?jem nivoju. Podvozje , motor , ... To dvoje mi je takoj padlo v o?i, ko sem peljal eno "320d".

 

Seveda se vsa ta dodelanost lepo pla?a :(

 

Lp

Napisano

Ja, jaz sem ga omenjal. Vem, da ni isto, ampak punca ima enico, pa je ?isto druga zgodba. No, so pa drugi minusi, ampak ne bi sedaj o tem :-)

  • 2 leti kasneje...
Napisano
Obudimo temo od mrtvih! Poglejmo kaj se je zgodilo z obema avtomobiloma iz prvega posta po 3 letih. Ponavadi se nekaj napi?e o avtomobilu in potem pozabi skozi ?ivljenjsko dobo. Ker obe dru?ini imamo ?e vendo ista avtomobila bom malce opisal prigode obeh.

 

Kaka je bila zanesljivost avtomobilov?

Najprej VW Passat Variant. V teh letih je imel le eno okvaro, sicer resnej?o z vbrizgalno ?obo. Okvara ni pustila voznika na cesti. Pri?gala se je lu?ka za okvaro motorja. Ker lastniki ?ivijo blizu servisa so zapeljali kar na servis. ?e bi se to zgodilo kje drugje vpra?anje kaj bi naredili. Ali reskirati z vo?njo naprej do prvega servisa ali pa avtovleka. Zadevo so odpravili v garancijskem roku brez te?av v ENEM dnevu.

Potrebno je bilo menjati tudi termostat. Neverjetno vendar res, te?avo s termostati ne bodo nikoli odpravljene. Me zanima kako so to ugotovili, ker ni nobene lu?ke za kaj takega in vozilo je delalo normalno. Odpravili med rednim servisom v garanciji v enem dnevu.

Med tem ?asom (3 leta) ni pregorela niti ena ?arnica. Na splo?no je bilo vse ostalo 100%. Zelo zelo dobro. 

 

Kaj pa mazda 6 (ki si jo lastim). Imela je kar nekaj te?av:

1. po cca 6 mesecih se mi je klju? popolnoma razstavil (razpadel) na 4 ali 5 delov. Imel sem ga v torbi in mi je enostavno razpadel ?!?. Neverjetno! Ker sem malce spreten z rokami sem ga z lahkoto sestavil. Vendar predstavljate si kako bi zadeva zgledala ?e bi se enako zgodilo kaki ?enski ali kakemu drugemo manj spretnemu mo?aku. AMZS ali pa domov po rezervni klju?.

2. Na dolgi poti v Firence se mi je na avtocesti pri?gala lu?ka za DPF. Ni pomagalo noben re?im vo?nje. Klical servis po telefonu in sem se posku?al dr?ati njihovih navodil (BTW navodila niso bila ista kot v knjigi) brez pomo?i. ko sem pri?el domov sem moral zapeljati na servis. Ostal brez vozila za par dni. Odpravili v garanciji.

3. Po 2 letih mi je klju? enostavno crknil (ni posredoval kode za elektronsko deblokado). Lepo  se pripeljem pred picerijo. Pojem pico in spijem pivo. Grem k avtu, ga odklenem normalno ter posku?am zagnbati motor. Ni?, popolnma ni?. Se mi je zdelo, da je ?el klju?. Ali iti domov po rezervnega ali avtovleko? Ker ima mazda zastonj avtovleko sem se odlo?il za slednjo. Kaka sramota ko se ti hihitajo pred prominentno picerijo v Ljunljani ko nalaga? prakti?no novo mazdo 6 na vle?no vozilo in se pol base? k ?oferju. Odpravili v garanciji, ostal brez vozila par dni.

4.  Nov klju?, ki ga uporabljam ?e eno leto je malce "sumljiv", daljinec ne dela tako dobro kot takrat ko je bilo vozilo novo. Predvidevam da je sprejenik na vozilu problemati?en. Omenim na servisu, njim se zdi vse OK. LOL.

5. Varnostni pas na zadnjem desnem sede?u - kjer je otro?ki sede? se ne privije tako teko?e kot takrat ko je bilo vozilo novo. Omenim na servisu, njim se zdi vse OK. LOL.

6. Pregorele so dve sprednji ?arnici. Tukaj razumem da pregorijo prej kot Pasatu, ker Passat ima dnevne LED lu?ke, Mazda jih nima, vendar je po?teno da se zadeva omeni.

 

Torej 6 okvar pri Mazdi, 2 okvari pri Passatu. Zmagovalec je jasen. Pri Mazdi zelo zamerim da me je klju? pustil na cedilu. Dobro da v Ljubljani, kaj bi se zgodilo, ?e bi bilo v Milani ali Minhni. Tudi, ?e je bila okvara pri Passato mogo?e resnej?a (vbrizgalna ?oba in kasneje termostat) je vozilo bilo zmo?no nadaljevati vo?njo in pripeljati do doma?ega servisa.

 

Servisiranje in jamstvo!

VW Passat ima (je imel) 4 letno jamstvo, ki pokriva prakti?no vse (oz mnogo ve?) kot Mazdina 5 letna garancija. Pravzaprav je imela Mazda 3+2 leti medtem ko pasat pa 4 letno jamstvo. Ker pa dru?ina, ki je kupila pasat ni delala servisnih intervalov tako kot je treba (mislim da na 20 kkm), delala je na ve?ji (tudi predpisan) interval se je garnacija skraj?ala. Tako da je potrebno vedno prebrati drobni tisk. Tukaj je VW (oz servis kjer so oni kupili avto) res smotan ker to ne napi?e jasno in na veliko. Enostavno dela? na 20 kkm in ima? skoraj popolno jamstvo za 4 leta. Meni se to zdi zelo pomembno in velik plus. Po drugi strani ima Mazda 3+2 leti. Zadnji dve leti so bolj ?voh jamstvo :(  Poleg tega ima 10 letno asistenco na cesti. Kar je kul, tako da ti ni treba biti ?lan AMZS.

 

Cena servisov . 

VW je res ljudski. Cena rednega servisa je za cca 30% ni?ja kot pri Mazdi. To niso neki levi servisi ala Jo?ko Penko s.p. iz Dupleka ampak uradni servisi z uradnimi fakturami, ker sta oba avtomobila kupljena na firmo.  M6 uporablja neko drago olje ?e tam pokasirajo nekaj. V Passata lahko zliva? notri ?e traktol (brez zamere :) ki je pol cenej?i. Mazda nima AdBluja, vendar to predsatvlja zanemarljiv stro?ek pi VWju. Poleg tega lahko zatrdim, da so serviserji pri VW bolj ustre?ljivi in prej prisko?ijo na pomo? (njihovo pripravljenost sem opazil ?e prej ko sem imel novega Passata leta 2006-2008). ?e je mogo?e ti dajo nadomestni/testni avto itd. Pri Mazdi je potrebno vse pla?at in ?e takrat ga nimajo. Enkrat sem nujno rabil nadomestno vozilo in sem dobil neko staro Mazdo 6 "25  let staro" LOL.

 

Glede servisa bi jaz kar dal prednost VW!

 

Poraba!

Povpre?na poraba Passata je 6,4 l/100km, moja na M6 je 7,1  l/100km. Ampak lahko potrdim, da je ra?unalnik na Passatu ?e kar to?en in je poraba na Passatu res 6,4-6,5 medtem ko je mazdi ra?unalnik iz pralnega pra?ka. Poraba je tam okoli 7,5-8 l/100 km. Zakaj je poraba toliko ve?ja. Jaz vozim precej bolj agresivno kot tista druga dru?ina, poleg tega je motor na M6 bolj po?re?en. Tukaj ni kaj za dodat. Po drugi stari je motor na Passatu precej anemi?en in se ne vrti rad oz se zavrti anemi?no do kon?nih rpm. ni? ne kli?e po u?ivanju in zagotovo nima zoom zoom karizme. Po mojem zaradi tega rabi tudi manj.

 

Poraba je na strani VW, poleg tega se laho zane?e na (porabo) ra?unalnika.

 

Zavore tudi ro?na!

JOOOJ! Pa kaki in?inirji so to tile japonci. Moja M6 ima absolutno pre?voh prednje zavore. 3x mo?neje zabremza? na avotcesti in lahko ostane? s plastelinastimi zavorami dokler ne pridejo k sebi. Na ?alost tega nisem mogel testirati na Passato. Lahko pa vi kaj napi?ete o tem. Ampka sem skoraj prepri?an da tako ?voh jih nima.

 

Mogo?e se nekomu zdi elektir?na ro?na zavora kul, vendar to nisem jaz. Na Pasatu so porabili 3 komplete zavornih plo??i? zaradi te glupe zavore. Jaz osebno je ne maram. (Enako jo ne maram na Pe?oju 5008 od ?ene). Ne more? ?tartai normalno, avto se premika oz jo mora? ro?no odklopit za kar potrebuje? ?as itd. 

 

Poraba 3 kompletov je sme?na.  M6 bo pri 90 kkm ?la na 2. komplet Passat na 4. Kot vidim bi bilo potrebno najprej odpustit ro?no in potem ?ele speljat, ne pa kar direktno gas in spu??at skolopko. 

 

Radio , mp3 cd ?enger ipd!

To rubriko sem uvedel, da lahko razumete, da ima M6 eno debelo knjigo, samo o radiu. WTF se boste vpra?ali. S tako knjigo bi moral sprejemati najmanj vesoljce iz bli?ine Altaira ali Deneba. Ne morem pa normalno sprejemati niti Vala 202. Sedaj ali jaz ne arzumem ali radio ne dela tako kot je treba. RDS ne dela ko so vklopljene "traffic information". Ali eno ali drugo. LULZ!. Seveda imam vklopljeno trafic information in ko pride do slab?ega signala stisnem ponovno na gum od vala 202 in signal je takoj bolj?i. To je ziher bug, ker to ni za verjet.

 

VW radio je normalen. dela kot je treba. Sedaj se ne spomnim ali ima Passat CD changer (mislim, da) sma nisem siguren. Tega jaz ne uporabljam zato ne vem. Oba imata MP3 mo?nost.

 

Notranjost!

Znake staranja nosi predvsem volanski obro?. Prstani, potne roke itd naredijo svoje. Pri obeh avtomobilih se dobro starata, tako da ni nekih pripomb. ?e vedno se ne vidijo oz niso ?e pri?li do izraza kvalitetnej?i materiali VWja. Bomo videli v bodo?e. ?ri?kov ?e ni.

 

Motor, menjalnik, podvozje!

To se ni spremenilo. Tukaj je Mazda bolj?a. ?etudi ima nekaj manj mo?i kot Passat je bolj ?iva, lep?e se vozi pri nizki in pri visoki hitrosti., pospe?uje lep?e itd. V ovinek gre odli?no, ven prav tako. Menjalnik je po 90 kkm top ?it. Ne vem kaj so naredili pri VW zato ker moj Passat iz leta 2006 ni bil tako anemi?en. Vo?nja pri 170-180 je z Mazdo la?ja kot z Passatom, presenetljivo, ker ima Passat bistveno ve?jo kon?no hitros.  Passat me pa tukaj ni prepri?al. Mazda res opravi?i Zoom Zoom slogan. Ker je vo?nja z mazdo lahkotna lahko re?em, da je za dolge proge za ?oferja precej dobra, mogo?e celo bolj?a od passata, za sopotnike ne bom trdil, ker je tr?a & glasnej?a. Mazdi laho zamerim malce prenizko kon?no hitrost.

 

Obstaja ?e malenkosti, ki me pri mazdi in/ali passatu motijo recimo od izbora dimenzij pnevmatik naprej, vendar glavnina je tu. ?e sodimo zanesljivost po tih dveh avtomobilih je VW o?iten zmagovalec glede zanseljivosti. Najve?ja prednost Mazde je motor & menjalnik & lega, najve?je prednosti Passata pa konkretno ve?ji prostor prtlja?nika, var?nej?i motor in ugled oz odobravanje. Medtem ko Mazda ostaja nevidna, ena izmed mnogih; prina?a Passat odobravanje.

Napisano

Lol, ali je pasat bolj?i za 3 jurje? Ne!

 

Glede porabe, meni m6 kuri konkretno pod 6l,samo v info da tvoji podatki niso edini podatki. To kar se pa ugleda ti?e je pa itak krneki. Mislim kaj, a ?e ma? passata si bolj za?elen al kaj? Traktor kot traktor. Sicer Svaka cast da si se poglobil, ampak nekatere primerjave so pa mimo. Poleg tega tole temelji na predvidevanjih, ker si pa? ne lasti? ww. napaka ?e crkne ?arnica?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Lol, ali je pasat bolj?i za 3 jurje? Ne!

 

Glede porabe, meni m6 kuri konkretno pod 6l,samo v info da tvoji podatki niso edini podatki. To kar se pa ugleda ti?e je pa itak krneki. Mislim kaj, a ?e ma? passata si bolj za?elen al kaj? Traktor kot traktor. Sicer Svaka cast da si se poglobil, ampak nekatere primerjave so pa mimo. Poleg tega tole temelji na predvidevanjih, ker si pa? ne lasti? ww. napaka ?e crkne ?arnica?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Ah zapi?il si se v ugled. Bolj?a besedaj je ODOBRAVANJE.

 

Z VW sem naredil cca 2-3.000 kom. Skupni izleti, poslovna potovanja ipd. O vsem razen o zaviranju lahko podam mnenje. Motor pri VW je bolj var?enj?i, to lahko ?isto suvereno trdim. Zmano za volanom na dalj?i vo?nji, recimo Koper - Milano- Koper ne prebijem meje 7 l/100 km; pri M6 pa komot 7,5 l/100 kom

Napisano

Poglej na sprintmonitor pa bo? videl da je isti ?morn, kar se ti?e porabe. Ne vem pa kateri motor si gledal.

No ali pa odobravanje. Stvar posameznika, koliko ima? ?iroko obzorje. Nekateri vidijo damo ww, drugi pa se kaj zraven.

 

Prva stvar, ko pogleda? oba avta, sta kot lepotica in Zver :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Zanimiva izjava moje nekdanje sodelavke, ki je ravno v kontekstu omenjenih dveh vozil (je lastnica Passata 2008), omenila, da ?e bi ?elela imeti privla?en avto, bi takoj vzela Mazdo6 2.generacije, tako pa ji bolj pa?e nevpadljivost in ji torej ustreza njen.  :danzoman:

 

Mi je pa sicer precej zanimiv termin "odobravanje", sam premorem (o?itno) ravno dovolj samozavesti, da ko je vozilo meni v?e?, ne potrebujem odobravanja prav od nikogar, niti bolj?e polovice, niti kogarkoli drugega, a ?e najmanj da bi se drugim prilagajal, zato da bi po?el "odobravanje", heh.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah zapi?il si se v ugled. Bolj?a besedaj je ODOBRAVANJE.

 

Z VW sem naredil cca 2-3.000 kom. Skupni izleti, poslovna potovanja ipd. O vsem razen o zaviranju lahko podam mnenje. Motor pri VW je bolj var?enj?i, to lahko ?isto suvereno trdim. Zmano za volanom na dalj?i vo?nji, recimo Koper - Milano- Koper ne prebijem meje 7 l/100 km; pri M6 pa komot 7,5 l/100 kom

S kak?no Mazdo? Jaz sem imel na zadnjem potovanju po Nem?iji (v glavnem AC, nekaj tudi mestne vo?nje) porabo 6,7 (motor CD 175 AT).

 

Sicer bi pa kot dolgoletni lastnik tako VW (15 let) in Mazd (9 let) omenil precej bolj?o in kakovostnej?o izdelavo notranjosti in bolj?o plo?evino pri VW.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ok, kar se ti?e plo?evine bi rekel da ja. ?eprav kar je pomoje ?e novej?e od recimo 2010 naj bi bilo ok glede plo?evine. 

 

Glede notranjosti ne vem, ker VW-ja nimam. Ne vem pa kaj oz. na podlagi ?esa vi stmatrate kakovostnej?a izdealva? ?ri?kov  v mazdi ni, kaj potem ?e gledatE? Kolk mehka je armatura al kaj? 

Napisano

Ah zapi?il si se v ugled. Bolj?a besedaj je ODOBRAVANJE.

 

Z VW sem naredil cca 2-3.000 kom. Skupni izleti, poslovna potovanja ipd. O vsem razen o zaviranju lahko podam mnenje. Motor pri VW je bolj var?enj?i, to lahko ?isto suvereno trdim. Zmano za volanom na dalj?i vo?nji, recimo Koper - Milano- Koper ne prebijem meje 7 l/100 km; pri M6 pa komot 7,5 l/100 kom

Kako ?e jaz z Mazdo 5 (enoprostorec 1650kg) natovorjeno do amena s kolesi, trugo....ne prebijem 7 (z dpf) sedaj brez DPF komajda prebijem 6????

 

Imel sem 3 TDI motorje (SEAT) 143KM zadnji in ni ni? var?nej?i - fora je samo da se japonce mora voziti dinami?nej?e. Celo moj TDI143 je ?el do Monze skupaj z Bossovo CD140 mazdo 6 - do decilitra enaka poraba 5,2L/100 - vo?nja 130 - 140 po avtocesti v vro?ini s tovorom.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja,ta denar pri?para? ?e dela? velikega pri svojemu mehaniku,na VW poobla??encu pa za velikega ne pride? pod jurja pa ?e na kolenih prosi?. Moj sodelavec je dobil predra?un za starega Passata(2007) 2.0tdi na A2S Celje 1200?!

jaz pa za mazdo leto ali dve nazaj 1700?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaz pa za mazdo leto ali dve nazaj 1700?.

 

Nekje od novembra 2012 dalje je na pooblascenih servisih cena za veliki servis (vsakih 120.000 km) s fiksno ceno za dizelski motor 2.0 z jermenom (Mazda6 2002 - 2008 in Mazda5 2006-2010) in ta znasa 740? >> http://www.mazda.si/kupujem-imam/ohrani-in-prihrani/akcijska-ponudba-veliki-servis/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem pa danes vozil od sodelavca c5 full option oprema, dizl seveda. Kar sem najprej opazil je za en kurc menjalnik, ampak res za en kurc. Ko da bi v putr prestavljal plus ro?ica pi svoje mali opleta. Plus je pa zvo?na izolacija, ki je precej bolj?a kot pri Mazdi 6, druge generacije.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Ok, kar se ti?e plo?evine bi rekel da ja. ?eprav kar je pomoje ?e novej?e od recimo 2010 naj bi bilo ok glede plo?evine. 

 

Glede notranjosti ne vem, ker VW-ja nimam. Ne vem pa kaj oz. na podlagi ?esa vi stmatrate kakovostnej?a izdealva? ?ri?kov  v mazdi ni, kaj potem ?e gledatE? Kolk mehka je armatura al kaj?

 

Pri zadnji generaciji M6 mi npr. ?e po enem letu tako vibrira ena kromirana letvica v voznikivih vratih, da je prakti?no nemogo?e poslu?ati glasbo.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Servis? :-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Naj bi odpravili, ampak ?e ?akam na razplet.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.