Skoči na vsebino

NA, NB MX-5 in (V)LSD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

dolgo ?e nisem ni? napisal, ampak upam da mi boste vseeno pomagali. :) ?e so vpra?anja neumna pa me po?ljite na Google, samo bi raje sli?al iz prve roke kot pa da sestavljam ko??ke izjav naklju?nih ljudi s celega neta.

 

Zaenkrat me bolj ko ne informativno zanima par zadev in sicer se ti?ejo prvih dveh generacij MX-5 in LSDja.

 

Najprej tale trditev z Wikipedije:

Typically a visco-differential that has covered 60,000 miles (97,000 km) or more will be functioning largely as an open differential;[citation needed] this is a known weakness of the original Mazda MX-5 (a.k.a. Miata) sports car.

1) Glede na zgornje ima vsaka rabljena Miata nad ~100kkm uni?en LSD, ?e ni bil menjan, seveda? Ali je v praksi druga?e? To namre? pokriva veliko ve?ino primerkov na avto.netu. Kak?ni so kaj stro?ki z materialom in delom tukaj?

 

2) Mogo?e ?isto neumno vpra?anje, ampak sklepam, da se je komu omenjen problem ?e naredil. Koliko ste potem dejansko ?utili razlike v vo?nji? Razumem teorijo, nisem pa ?e imel prilo?nosti vozit RWD z LSD. Vsaj ne da bi vedel ali ?util.

 

3) A se zadevo menja z originalom pa potem ?ez 100kkm jovo na novo ali obstajajo kake pametne alternative?

 

4) Bral sem, da vse MX-petice nimajo LSDja. Sicer se ne spomnim, ampak bilo je govora o razli?nih trgih, motorjih in paketih opreme, tako da sem kar malo zmeden. Mi lahko kdo malce razjasni sliko tukaj? Recimo za slovenski trg pa ?e slu?ajno veste za nem?kega. To mi je u bistvu najbolj pere?e vpra?anje, ker za na? trg verjetno tujci ne vedo razmer.

 

Recimo, da je to, to. Zaenkrat. :)

 

LP,

Oskar

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

samo 1.8 (140 konjev) ima LSD, 1.6 pa nima...

moja ima 1.6 in je motor ok za kruzanje...

zacne pa kar boljs vlect pir 4500rpm, ampak je hrup (4 cilindrska 1.6 prdulja) motec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lsd so mele res samo dolo?ene, ni pa res da 1.6 le tega niso imele. In sicer VLSD so mele miate z 1.6 mopedi med leti 90-93, medtem ko pa imajo 1.8 torsen LSD 94-95, od leta 95 do 02 pa imajo torsen typeII. Od leta 03 dalje pa Tochigi Fuji Super LSD. Tako da tudi sama ohi?ja diffov ne pa?ejo z 1.6 na 1.8 ali obratno, oziroma mora? zamenjat ?e polosovine, skoraj da tudi nosilec in ?e nekaj malenkosti.

 

Tukej ma? pa link kjer je use skupaj lepo razlo?eno.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.