Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri nizkih obratih (do 2.200-2.500) avto ne vle?e ve?, ?e posebej v klanec se obna?a kot bi zdrsavala sklopka. Tudi speljevanje je te?avno, ko pa dose?e navedene obrate, pa kar stegne.

Naj omenim, da ima 270.000 km in da poraba ni ni? ve?ja kot obi?ajno (6,4-6,6 l/100 km).

Avto stoji na servisu v BTC in ?aka na re?itev.

Pomislil sem na sklopko, a je ta po izjavi serviserja OK, pravtako so pregledali turbino in verjetno ?e kaj, potem pa jim je zmanjkalo idej.

 

Ali je kdo imel podobne te?ave?

Napisano

predpostavljam, da so na servisu pregledali tudi celoten sistem vakuumskih cevk, ki so velikokrat povzro?itelj za podobne te?ave...

 

?e niso, potem predlagam, da se to stori :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e je prej delala dobro je verjetno napaka na visokotla?ni ?rpalki za gorivo, tudi pri nas je bila (?e od novega) potem so jo pri Skorn?ku poslali na obnovitev v Avstrijo in nato je bilo veliko bolje. Ni pa poceni ker je DENSO ali DELPHI pumpa, ki jo servisirajo samo na Dunaju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

po moje so cevke od vakuma...naj jo priklopijo na tester in ?e ne poka?e napak so sigurno krivi vakumi...?e je pumpa slaba bo tester sigurno pokazal napako

www.gistel.si

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

 

mi smo takrat pla?ali za obnovo okoli 700?. Je pa to ?e par let od takrat

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140: Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140. Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5. 2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro. Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km. ... Vse mazde, o katerih govorim, so AT.
    • Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice
    • Evo, tudi jaz se soočam s tole afs off utripajočo lučko. Do sedaj sem imel vedno to funkcijo izklopljeno, tako da me je kar malo presenetilo tole.  Kaj me sploh funkcija tega afs-ja? Jaz sem mislil, da je to sam za svetenje meglenk v ovinek   Drugače pa so vse žarnice ok, kaj oz kje lahko še preverim, da najdem in odpravim težavo?
    • Uuuu😲-lepa zbirka😃👍...Nokio 3510i (cist levo spodaj) sem tudi imel,pa sem si dokupil "gamerski" set  z sprednjo in zadnjo skoljko ohišja,kjer so bile tipke 1,2,3 in 5 združene v kvazi joystick. Seveda original Nokia,in je bil še voljse kvalitete,kot serijski set....modrega. Takrat je to bilo tisto nekaj  posebnega....k redkokdo je imel tak telefon,in so spraševali,kaj je to za ena Nokia....tega danes več ni...vse je...enako.
    • Infarktna, nora tekma, polna preobratov, in ključni vratarjev bidon WWW.RTVSLO.SI Tekme Celja niso nikoli dolgočasne, a povratno soočenje z Luganom je bilo ekstremno. Devet golov, kopica preobratov, prečki, izključitev in...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.