Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav... ne vem ?e je ?e odprta kak?na tema glede ?i??enja karterja, no vsaj na?el je nisem...

 

zanima me kako je glede ?i??enja karterja in cedila pri dizla?ih... je zajeban postopek ali lahko to sam nardim? kak?ne posebnosti pri ?i??enju?

 

hvala za info... lp

Napisano

A ima? dizla ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja postopek ni ravno zakompliciran <_<

 

- Avto na dvigalo

- odstrani? za??itno plastiko

- spusti? vn olje

- odvije? vijake s karterja (mislim da rabi? 10 klju?)

- spravi? karter dol (ne pade ravno sam dol, zato potrebuje? mogo?e malo sile)

- odvije? dva vijaka ki dr?ita cedilo

- o?isti? cedilo in karter (staro tesnilo odstrani?)

 

Ko bo? name??al karter nazaj lahko namesto tesnila uporabi? silikon za visoke temperature

 

Za nazaj je postopek v obratnem vrstnem redu :)

 

Good luck :closedeyes:

Napisano

Ja postopek ni ravno zakompliciran <_<

 

- Avto na dvigalo

- odstrani? za??itno plastiko

- spusti? vn olje

- odvije? vijake s karterja (mislim da rabi? 10 klju?)

- spravi? karter dol (ne pade ravno sam dol, zato potrebuje? mogo?e malo sile)

- odvije? dva vijaka ki dr?ita cedilo

- o?isti? cedilo in karter (staro tesnilo odstrani?)

 

Ko bo? name??al karter nazaj lahko namesto tesnila uporabi? silikon za visoke temperature

 

Za nazaj je postopek v obratnem vrstnem redu :)

 

Good luck :closedeyes:

 

najlep?a ti dala za info... :bravo:

 

?e tesnila ni mogo?e drugega kupit?

Napisano

nima tesnila, ima samo tesnilno maso.

 

Tako je, Ni tesnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e bo? od volje lahko da? slikco, v kak?nem stanju je bilo cedilo...jaz ga bom ?istil ta vikend pa me zanima razlika :P

www.gistel.si

Napisano

jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?

Napisano

jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?

 

Pa kaj ima? ?e vse injektorje original, moji so bili menjani in podlo?ke so bile ?e ?isto pojedane zato sklepam da mora bit sito kar polno delcev.

www.gistel.si

Napisano

jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?

 

A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av.

33112_1.png

Napisano

A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av.

 

da, 120 konjev ima.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kot sem ?e obljubil sem se po zamenjavi bakrenih podlo?k na injektorjih ?e odlo?il da s?istim karter in cedilo...

(Mazda 6 2.0 diesel - 136PS - 168 000km - letnik 2003)

spodaj bom opisal postopek kako se to opravi :) ...

 

1. s podvozja odvijemo za??itno plastiko

2. odvijemo ?ep za izpu??anje olja iz karterja in pustimo da se motorno olje izcedi (normalno v kak?no plastiko in ne po tleh) :P

3. odvijemo oljni filter in prav tako pustimo da se iz njega izcedi motorno olje

 

do zdaj sem opisal stvari katere po?nemo pri menjavi motornega olja in sedaj pridejo malo bolj kompleksne stvari.

 

4. Najprej moramo odvit dva vijaka ki dr?ita gor nosilec dveh cevi, kajti druga?e ne moremo odvit na eni strani vijake karterja. Tako pa lahko popravimo cevi v eno ali drugo stran in tako pridobimo na mestu.

Objavljena slika

 

5. Nato za?nemo odvijat vijake okoli karterja in si jih zlo?imo tako kot smo jih odvili, ker so eni vijaki dalj?i, drugi pa kraj?i (na sliki vidimo porazdelitev vijakov in ?e s?i??en karter)

Objavljena slika

 

6. Ko smo odvili vse vijake se nam ni treba bat da bo karter padel dol, ker to je tak "zalepljeno" na blok motorja , da boste se ?e namantrali da ga snamete :o

 

7. po?asi greste z izvija?em okoli roba karterja in ga probate dobit dol ...vendar POZOR...pazite da ne zvijete zelo robove karterja saj je iz nekak?nega pleha in se hitro zvijejo robovi ... ?e pa boste ?e kaj zvili, pa pazljivo poravnajte nazaj, ko ga s?istite! Na karterju je ?e za?vasana ena matica v katero privijemo vijak in ?ponamo dol karter. Ta matica je na tisti strani, kjer je ?ep za izpu??anje motornega olja ... Moram pa povedat da sem se kar namantral da sem dobil dol karter... ta tesnilna masa dr?i ko pribita

 

8. ko dobimo karter dol, ga lepo s?istimo, tako odznotraj, kot obrobe in staro tesnilno maso.

Prav tako s?istimo dol tesnilo z bloka motorja ... Lahko tudi s finim brusnim papirjem malo pobrusimo.

Ne pozabimo zamenjat tesnila (podlo?ke) na ?epu in ga privit nazaj v karter!

 

na slikah se lepo vidijo delci starih bakrenih podlo?k z injektorjev :

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

9. s?istimo ?e cedilo...in sicer odvijemo dva vijaka s katerima je cedilo pritrjeno in ?e imamo cedilo v roki :)

Objavljena slika

namestitev cedila poteka v obratnem vrstnem redu :)

 

10. ko smo vse to s?istili in lepo pobrisali robove, kjer bo name??en karter ,se lotimo nana?anja tesnilne mase na karter. Nanesemo jo v obliki gosenice . Jaz sem za tesnilno maso uporabil Loctite Quick Gasket.

Objavljena slika

 

11. Namestimo karter nazaj na blok motorja in pri tem pazimo, da ga namestimo takoj pravilno da ne packamo z maso po bloku. Najbolj?e da nam pri tem kdo pomaga in takoj privije dva vijaka (na sredini) na vsaki strani karterja. Nato ?e privijemo vse ostale vijake. Vijake zategnemo normalno - Z OB?UTKOM !

 

Mehanik mi je rekel da, ko je tesnilna masa , ki jo izrine ven na dotik suha lahko ?e vlijemo sve?e olje, vendar sem jaz avto pustil kar ?ez no? stat in sem komaj zjutraj nato?il olje! kar je ziher je ziher :)

 

12. Namestimo ?e novi oljni filter, pred tem nama?emo tesnilo na filtru z oljem.

Objavljena slika

Privijemo ga z roko, brez kakr?nih koli pripomo?kov :)

 

13. Namestimo ?e tista dva nosil?ka za cevi okoli karterja in ?akamoooooo da se tesnilna masa strdne in za?ne tesnit

 

Za 1x nam ni treba name??at za??itne plastike, saj ob dolitju olja in v?igu motorja moramo preverit ?e vse dobro tesni!

Pri meni je vse tesnilo tako kot treba... zjutraj sem dolil olje, ga pustil delat v leru in nikjer ni blo nobenih made?ev olja. Nato sem se odpravil na testno vo?njo in kasneje sem preveril ?e karter tesni in sem ?e namestil za??itno plastiko. Ko je bla ma?ina topla, sem ?e dolil dodatek olju - Metabond Gold (zlatkota) :)

Objavljena slika

 

Seveda sem ?e zamenjal zra?ni filter in dolil aditiv dieselu za ?i??enje gorivnega sistema (injektorji, ventili,...)

Objavljena slika Objavljena slika

 

in ?e finan?no poro?ilo :)

Za servis sem si nabavil:

- 5L motornega olja Castrol Edge Turbo diesel 5W40

- zra?ni filter

- oljni filter

- aditiv za diesel

- tesnilo ("podlo?ko") za ?ep na karterju

vse skupaj me je pri?lo 65EUR, seveda brez ra?una in z debelim popustom ;)

 

+ tesnilna masa Loctite Quick Gasket 17EUR

+ Metabond Gold 250ml ,prb. 34EUR

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Mislim, da ni to zgolj problem 136KM 6-tk. Sam imam tudi ?vohnej?o razli?ico pa je imel avto skoraj popolnoma zadelano mre?ico, samo na vrhu je med ko??ki odpadle tesnilne mase imel komaj dovolj odprtine, da je skozi vlekel olje. Ampak baje ne bi ve? dolgo zdr?al...

Napisano

Lepo lepo - marsikomu bo prav pri?lo - tole je za v DIY

Ampak zakaj pa 5W-40 in ne 5W30?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mehanik mi je tako priporo?al...sicer pa motorno olje in oljni filter menjavam na 8.000km ... zakaj bi blo 5W30 bolj?e?sicer se na olja ne spoznam tolko, zato pa spra?ujem :)

Pol bi pa prosil administratorje al moderatorje da to premaknejo v DIY...pa oni prispevek, kjer sem opisal menjavo bakrenih podlo?k na injektorjih se tud lahko premakne :) ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

mehanik mi je tako priporo?al...sicer pa motorno olje in oljni filter menjavam na 8.000km ... zakaj bi blo 5W30 bolj?e?sicer se na olja ne spoznam tolko, zato pa spra?ujem :)

Pol bi pa prosil administratorje al moderatorje da to premaknejo v DIY...pa oni prispevek, kjer sem opisal menjavo bakrenih podlo?k na injektorjih se tud lahko premakne :) ...

 

sintetika je le sintetika, no ?e pa menja? na 8000 pol pa itak zmaga :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Mi lahko kdo pove kak?na podlo?ka oz tesnilo pride na karter mazde3 l2003 1.6

Tam kjer kupujem avtodele mi neznajo povedat :)

 

kje misli?? na ?raufu za izpust olja ali na celoten robu karterja? na robu karterja mislim da ni tesnila, ampak samo tesnilna masa( vsaj pri m6 je tako), na ?raufu pa ja itak bakrena podlo?ka...

Napisano

ja mislim na ?raufu pri karterju. rekli so mi, da ?e je iz aluminija nesme bit bakrena podlo?ka in seveda velikost je pomenbna :)

 

?e se ne motim (vsaj 6ka je imela) ?e vijake s podlo?ko v glavi, samo od?ravfa? in pri?ravfa? nazaj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mojo smo odprli prej?nji teden in je bilo notri vse kot novo. letnik 2007 FL, 120 KM CD DPF. NI mi jasno kaj pri nekaterih ?re te podlo?ke, a pri meni so bile kot nove. Vseeno smo jih menjali, ker nove so bojda updejtane in naj jih nebi ?rlo.

 

Cedilo in karter BP.

 

Upam na mir naslednjih 120 000 km.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo vidi? Gustav, da tud pri Mazdi ni vse ?rno - razen mrbit olja :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉
    • Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala! Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 
    • @Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
    • Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.
    • Idealnega sistema ni in ga ne bo. Tukaj se nas 5 ne bi znalo zmenit kaj je prav, kako narediti prav za več kot 1 mio lastnikov? Zato sam zagovarjam čim bolj enostaven model, čim manj izjem, ... V tem smislu mi je všeč celo hrvaški, ko upoštevajo samo m2 stanovanjske površine in lokacijo. Več ko je parametrov, več je možnosti za izogibanje. In državljani Slovenije smo pri tem pravi mojstri. Spomnimo se, da se lahko zatakne že pri velikosti hišnega poštnega nabiralnika ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.