m6m Napisano 30. avgust, 2011 Prijavi Napisano 30. avgust, 2011 pozdrav... ne vem ?e je ?e odprta kak?na tema glede ?i??enja karterja, no vsaj na?el je nisem... zanima me kako je glede ?i??enja karterja in cedila pri dizla?ih... je zajeban postopek ali lahko to sam nardim? kak?ne posebnosti pri ?i??enju? hvala za info... lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 31. avgust, 2011 Prijavi Napisano 31. avgust, 2011 A ima? dizla ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
m6m Napisano 31. avgust, 2011 Avtor Prijavi Napisano 31. avgust, 2011 A ima? dizla ? ja dizla ja, pa ne vem ?e se naj spravim sam zraven ali ga peljem k mehaniku... Citiraj
Andriy Napisano 31. avgust, 2011 Prijavi Napisano 31. avgust, 2011 Ja postopek ni ravno zakompliciran - Avto na dvigalo - odstrani? za??itno plastiko - spusti? vn olje - odvije? vijake s karterja (mislim da rabi? 10 klju?) - spravi? karter dol (ne pade ravno sam dol, zato potrebuje? mogo?e malo sile) - odvije? dva vijaka ki dr?ita cedilo - o?isti? cedilo in karter (staro tesnilo odstrani?) Ko bo? name??al karter nazaj lahko namesto tesnila uporabi? silikon za visoke temperature Za nazaj je postopek v obratnem vrstnem redu Good luck Citiraj
m6m Napisano 31. avgust, 2011 Avtor Prijavi Napisano 31. avgust, 2011 Ja postopek ni ravno zakompliciran - Avto na dvigalo- odstrani? za??itno plastiko- spusti? vn olje- odvije? vijake s karterja (mislim da rabi? 10 klju?)- spravi? karter dol (ne pade ravno sam dol, zato potrebuje? mogo?e malo sile)- odvije? dva vijaka ki dr?ita cedilo- o?isti? cedilo in karter (staro tesnilo odstrani?) Ko bo? name??al karter nazaj lahko namesto tesnila uporabi? silikon za visoke temperature Za nazaj je postopek v obratnem vrstnem redu Good luck najlep?a ti dala za info... ?e tesnila ni mogo?e drugega kupit? Citiraj
dpicul Napisano 31. avgust, 2011 Prijavi Napisano 31. avgust, 2011 nima tesnila, ima samo tesnilno maso. Citiraj
mazdaman Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 nima tesnila, ima samo tesnilno maso. Tako je, Ni tesnila Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
batko Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 ?e bo? od volje lahko da? slikco, v kak?nem stanju je bilo cedilo...jaz ga bom ?istil ta vikend pa me zanima razlika Citiraj www.gistel.si
dpicul Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih? Citiraj
batko Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih? Pa kaj ima? ?e vse injektorje original, moji so bili menjani in podlo?ke so bile ?e ?isto pojedane zato sklepam da mora bit sito kar polno delcev. Citiraj www.gistel.si
Boss Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih? A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av. Citiraj
dpicul Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av. da, 120 konjev ima. Citiraj
m6m Napisano 1. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 1. september, 2011 da, 120 konjev ima. moja tudi... vsaj ena prednost ?e je ?e pa? malo bolj ?voh.. Citiraj
mali_bu Napisano 20. oktober, 2011 Prijavi Napisano 20. oktober, 2011 kot sem ?e obljubil sem se po zamenjavi bakrenih podlo?k na injektorjih ?e odlo?il da s?istim karter in cedilo...(Mazda 6 2.0 diesel - 136PS - 168 000km - letnik 2003)spodaj bom opisal postopek kako se to opravi ... 1. s podvozja odvijemo za??itno plastiko 2. odvijemo ?ep za izpu??anje olja iz karterja in pustimo da se motorno olje izcedi (normalno v kak?no plastiko in ne po tleh) 3. odvijemo oljni filter in prav tako pustimo da se iz njega izcedi motorno olje do zdaj sem opisal stvari katere po?nemo pri menjavi motornega olja in sedaj pridejo malo bolj kompleksne stvari. 4. Najprej moramo odvit dva vijaka ki dr?ita gor nosilec dveh cevi, kajti druga?e ne moremo odvit na eni strani vijake karterja. Tako pa lahko popravimo cevi v eno ali drugo stran in tako pridobimo na mestu. 5. Nato za?nemo odvijat vijake okoli karterja in si jih zlo?imo tako kot smo jih odvili, ker so eni vijaki dalj?i, drugi pa kraj?i (na sliki vidimo porazdelitev vijakov in ?e s?i??en karter) 6. Ko smo odvili vse vijake se nam ni treba bat da bo karter padel dol, ker to je tak "zalepljeno" na blok motorja , da boste se ?e namantrali da ga snamete 7. po?asi greste z izvija?em okoli roba karterja in ga probate dobit dol ...vendar POZOR...pazite da ne zvijete zelo robove karterja saj je iz nekak?nega pleha in se hitro zvijejo robovi ... ?e pa boste ?e kaj zvili, pa pazljivo poravnajte nazaj, ko ga s?istite! Na karterju je ?e za?vasana ena matica v katero privijemo vijak in ?ponamo dol karter. Ta matica je na tisti strani, kjer je ?ep za izpu??anje motornega olja ... Moram pa povedat da sem se kar namantral da sem dobil dol karter... ta tesnilna masa dr?i ko pribita 8. ko dobimo karter dol, ga lepo s?istimo, tako odznotraj, kot obrobe in staro tesnilno maso.Prav tako s?istimo dol tesnilo z bloka motorja ... Lahko tudi s finim brusnim papirjem malo pobrusimo.Ne pozabimo zamenjat tesnila (podlo?ke) na ?epu in ga privit nazaj v karter! na slikah se lepo vidijo delci starih bakrenih podlo?k z injektorjev : 9. s?istimo ?e cedilo...in sicer odvijemo dva vijaka s katerima je cedilo pritrjeno in ?e imamo cedilo v roki namestitev cedila poteka v obratnem vrstnem redu 10. ko smo vse to s?istili in lepo pobrisali robove, kjer bo name??en karter ,se lotimo nana?anja tesnilne mase na karter. Nanesemo jo v obliki gosenice . Jaz sem za tesnilno maso uporabil Loctite Quick Gasket. 11. Namestimo karter nazaj na blok motorja in pri tem pazimo, da ga namestimo takoj pravilno da ne packamo z maso po bloku. Najbolj?e da nam pri tem kdo pomaga in takoj privije dva vijaka (na sredini) na vsaki strani karterja. Nato ?e privijemo vse ostale vijake. Vijake zategnemo normalno - Z OB?UTKOM ! Mehanik mi je rekel da, ko je tesnilna masa , ki jo izrine ven na dotik suha lahko ?e vlijemo sve?e olje, vendar sem jaz avto pustil kar ?ez no? stat in sem komaj zjutraj nato?il olje! kar je ziher je ziher 12. Namestimo ?e novi oljni filter, pred tem nama?emo tesnilo na filtru z oljem.Privijemo ga z roko, brez kakr?nih koli pripomo?kov 13. Namestimo ?e tista dva nosil?ka za cevi okoli karterja in ?akamoooooo da se tesnilna masa strdne in za?ne tesnit Za 1x nam ni treba name??at za??itne plastike, saj ob dolitju olja in v?igu motorja moramo preverit ?e vse dobro tesni!Pri meni je vse tesnilo tako kot treba... zjutraj sem dolil olje, ga pustil delat v leru in nikjer ni blo nobenih made?ev olja. Nato sem se odpravil na testno vo?njo in kasneje sem preveril ?e karter tesni in sem ?e namestil za??itno plastiko. Ko je bla ma?ina topla, sem ?e dolil dodatek olju - Metabond Gold (zlatkota) Seveda sem ?e zamenjal zra?ni filter in dolil aditiv dieselu za ?i??enje gorivnega sistema (injektorji, ventili,...) in ?e finan?no poro?ilo Za servis sem si nabavil:- 5L motornega olja Castrol Edge Turbo diesel 5W40- zra?ni filter- oljni filter- aditiv za diesel- tesnilo ("podlo?ko") za ?ep na karterju vse skupaj me je pri?lo 65EUR, seveda brez ra?una in z debelim popustom + tesnilna masa Loctite Quick Gasket 17EUR+ Metabond Gold 250ml ,prb. 34EUR Citiraj Mazda 6 CD136 TE
Tomozuki Napisano 21. oktober, 2011 Prijavi Napisano 21. oktober, 2011 Mislim, da ni to zgolj problem 136KM 6-tk. Sam imam tudi ?vohnej?o razli?ico pa je imel avto skoraj popolnoma zadelano mre?ico, samo na vrhu je med ko??ki odpadle tesnilne mase imel komaj dovolj odprtine, da je skozi vlekel olje. Ampak baje ne bi ve? dolgo zdr?al... Citiraj
jures Napisano 21. oktober, 2011 Prijavi Napisano 21. oktober, 2011 Lepo lepo - marsikomu bo prav pri?lo - tole je za v DIY Ampak zakaj pa 5W-40 in ne 5W30? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mali_bu Napisano 21. oktober, 2011 Prijavi Napisano 21. oktober, 2011 mehanik mi je tako priporo?al...sicer pa motorno olje in oljni filter menjavam na 8.000km ... zakaj bi blo 5W30 bolj?e?sicer se na olja ne spoznam tolko, zato pa spra?ujem Pol bi pa prosil administratorje al moderatorje da to premaknejo v DIY...pa oni prispevek, kjer sem opisal menjavo bakrenih podlo?k na injektorjih se tud lahko premakne ... Citiraj Mazda 6 CD136 TE
jures Napisano 21. oktober, 2011 Prijavi Napisano 21. oktober, 2011 mehanik mi je tako priporo?al...sicer pa motorno olje in oljni filter menjavam na 8.000km ... zakaj bi blo 5W30 bolj?e?sicer se na olja ne spoznam tolko, zato pa spra?ujem Pol bi pa prosil administratorje al moderatorje da to premaknejo v DIY...pa oni prispevek, kjer sem opisal menjavo bakrenih podlo?k na injektorjih se tud lahko premakne ... sintetika je le sintetika, no ?e pa menja? na 8000 pol pa itak zmaga Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bass Napisano 12. junij, 2012 Prijavi Napisano 12. junij, 2012 Mi lahko kdo pove kak?na podlo?ka oz tesnilo pride na karter mazde3 l2003 1.6 Tam kjer kupujem avtodele mi neznajo povedat Citiraj
m6m Napisano 12. junij, 2012 Avtor Prijavi Napisano 12. junij, 2012 Mi lahko kdo pove kak?na podlo?ka oz tesnilo pride na karter mazde3 l2003 1.6Tam kjer kupujem avtodele mi neznajo povedat kje misli?? na ?raufu za izpust olja ali na celoten robu karterja? na robu karterja mislim da ni tesnila, ampak samo tesnilna masa( vsaj pri m6 je tako), na ?raufu pa ja itak bakrena podlo?ka... Citiraj
Bass Napisano 13. junij, 2012 Prijavi Napisano 13. junij, 2012 ja mislim na ?raufu pri karterju. rekli so mi, da ?e je iz aluminija nesme bit bakrena podlo?ka in seveda velikost je pomenbna Citiraj
jures Napisano 13. junij, 2012 Prijavi Napisano 13. junij, 2012 ja mislim na ?raufu pri karterju. rekli so mi, da ?e je iz aluminija nesme bit bakrena podlo?ka in seveda velikost je pomenbna ?e se ne motim (vsaj 6ka je imela) ?e vijake s podlo?ko v glavi, samo od?ravfa? in pri?ravfa? nazaj... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 13. junij, 2012 Prijavi Napisano 13. junij, 2012 Mojo smo odprli prej?nji teden in je bilo notri vse kot novo. letnik 2007 FL, 120 KM CD DPF. NI mi jasno kaj pri nekaterih ?re te podlo?ke, a pri meni so bile kot nove. Vseeno smo jih menjali, ker nove so bojda updejtane in naj jih nebi ?rlo. Cedilo in karter BP. Upam na mir naslednjih 120 000 km. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Boss Napisano 13. junij, 2012 Prijavi Napisano 13. junij, 2012 Evo vidi? Gustav, da tud pri Mazdi ni vse ?rno - razen mrbit olja Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.