Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Sem napisal dolg komentar zraven slik,pa je očitno izbrisalo,al kaj...🙄 Ajd-še enkrat. Gre za ogled 2TDK 09.04. ki ga je organiziral SSSLO OO-Ljubljana za aktivne strojevodje (in nekaj bivših strojevodij v penziji...da smo popolnili avtobus). Moram se zahvaliti izjemno informativnem in strokovnem vodenju in razlagi samostojnega strokovnega sodelavca za viadukte g. Ljubo Žnidar-ja-res "stručko".👌 Moram omeniti meni tehnično najimpresivnejši viadukt Gabrovica,ki so ga "sestavili" z t.i. "narivanjem". Gre za 13 elementov posamezne teže 1700ton,ki so jih enega za drugim betonirali,napenjali,armirali itd...in "v breg" in "v ovinek" z hidravliko rinili na stebre. Absolutno nor tehnični detajl je pa "pogrešek" na koncu tega 416m dolgega viadukta-pogrešek je bil 3cm...na sredi loka pa 6cm😲...glede na dimenzije in tehnično zahtevnost-absolutno noro.
-
Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan. Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto. Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš... Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti... Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".