batko Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo? Citiraj www.gistel.si
zazo Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo? nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat. Citiraj
jures Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 ?e huje pa je spet varianta z zama?enim cedilom....ode ma?ina hitro Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
batko Napisano 1. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 1. september, 2011 ju3 pridem iz dopusta in grem takoj ?istit cedilo, upam da ne bo prepozno...kaj ?e je cedilo zama?eno se pojavijo ?e kak?ni znaki? Citiraj www.gistel.si
Deeyan Napisano 1. september, 2011 Prijavi Napisano 1. september, 2011 nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat. isto sm hotu js re?t Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 2. september, 2011 Prijavi Napisano 2. september, 2011 Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo? Verjetno je kaka ?oba. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
batko Napisano 2. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 2. september, 2011 Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih... Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo? Citiraj www.gistel.si
Žirinofski Napisano 7. september, 2011 Prijavi Napisano 7. september, 2011 aditiv ti ne bo pomagal ker ko je enkrat ?oba tolk zjebana je konc mi smo dal aditiv v naftni filter in ?e v rezeruar pa ni pomagalo tko da zdej grejo ?obe kr lepo na obnovo Citiraj
dpicul Napisano 7. september, 2011 Prijavi Napisano 7. september, 2011 se jih da obnovit pravi?? ni potrebno menjave? Citiraj
Žirinofski Napisano 7. september, 2011 Prijavi Napisano 7. september, 2011 jp zdej edin ?e ni ?e tolk zjebana da se jo ne da obnovit Citiraj
m6m Napisano 7. september, 2011 Prijavi Napisano 7. september, 2011 jp zdej edin ?e ni ?e tolk zjebana da se jo ne da obnovit pribli?na cena obnove? Citiraj
Žirinofski Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 men so rekli 150evrov komad ampak sam ?e ma? boscheve ?obe ?e mas pa demsove se jih pa ne da obnovit Citiraj
batko Napisano 8. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 8. september, 2011 Ma kaj nimajo vse stare ?estke Denso ?obe? Citiraj www.gistel.si
Žirinofski Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 na na?o ?alost res ker ko sem govoril s tipom ki obnavlja ?obe (tip je iz primorske)je rekel da ni panika obnovit ?obo ?e je boscheva je pa jeba denso ki se je ne da sploh obnovit rekel mi je tudi to da tisti ki bo rekel da se denso da obnovit da la?e no pa sem poklical drugega obnavljalca ?ob rekel je da ni panike da obnovi kakr?no koli tudi denso ?obo no pa sem mu povedal kaj je rekel njegov predhodnik (da tisti ki re?e da se denso da obnovit la?e) je takoj rekel da se pri denso ?obah da obnovit le dolo?en del ?obe oziroma le dolo?ena okvara na njej. moram pa priznat da je tip iz primorske bil veliko bolj natan?en glede samega postopka obnove in mi je takoj ponudil kakr?no koli pomo? ?e kaj nebi znali demontirat ali kasneje montirat v primerjavi z dugim ki mi je rekel le po?lji pa zrihtamo pa tip velja za enega bolj?ih obnavljalcev v slo. p.s. batko ti sporo?im kaj bom izvedel na podjetju za katerega si dal link Citiraj
dpicul Napisano 9. september, 2011 Prijavi Napisano 9. september, 2011 Bosch servis iz Ren? je ta tip ki ti je govoril o obnovi ?ob ne ? Citiraj
batko Napisano 9. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2011 Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? Citiraj www.gistel.si
Žirinofski Napisano 9. september, 2011 Prijavi Napisano 9. september, 2011 ?isto mo?no ker ?obe niso imele dovolj mazanja so klenkale a na tester si jih dal? nop ni bil iz ren? Citiraj
batko Napisano 10. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 10. september, 2011 ?isto mo?no ker ?obe niso imele dovolj mazanja so klenkale a na tester si jih dal? nop ni bil iz ren? Sem jih hotel dat na tester, samo ne morem druge ?obe nikakor spravit ven iz motorja... Citiraj www.gistel.si
Žirinofski Napisano 10. september, 2011 Prijavi Napisano 10. september, 2011 kaj pa na ampule? Citiraj
SpEkTr Napisano 10. september, 2011 Prijavi Napisano 10. september, 2011 Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat? Citiraj
batko Napisano 11. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2011 Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj. Nekaj slik sem dal na tem postu:http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8830&st=20 Citiraj www.gistel.si
dpicul Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 Sem prebral vrednosti injektorjev: pred in po u?enju. Povejte mi kaj pravijo ?tevilke. Ko je mrzel kar klenka.. ima pa 230kkm. Citiraj
SpEkTr Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 A druga?e cuka kaj med vo?njo s konstantnim gasom? Servisni interval ni bil resetiran ve? kot 50000km? Citiraj
dpicul Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 sem popravil prvo sliko, je bila stara 1 teden. V 1. prestavi cuka med konstantnim gasom ja in tol?e, potem ne cuka ve?, ampak pa vseeno malo tol?e, ob?asno. Nisem ga nikoli resetiral ne, je pa redno menjano olje in filtri na 15kkm. Kje resetiram interval, a lahko kar s Forscanom? Citiraj
SpEkTr Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?. Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika. Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.