Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

 

kak?en slab bencin,lahko ga ka?na vlaga morda jebe :whatever: ,a kdaj v?asih dlje ?asa rabi da v?ge?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

sam ko pravi? da v drugem ?usu v?ge - to je tipi?en sindrom benz pumpe...ne vem za trojko ampak po moje se tudi ?ele v?ge pumpa z v?igom in ne kontaktom - could be wrong

 

probaj dat kontakt, obrni klju? in v momentu ko avto zavergla ugasni, po?akaj par sekund in probaj normalno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no tudi da ima? z elektriko te?ave, da ti kej prebija, se pravi poleg sve?k bi jaz preveril ?e v?igalne kable (?e je potrebna menjava, majhen stro?ek).

 

?e pa gre avto kot strela, pol je to dober znak, in si bom ?e sam kupil tak?nega! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

 

hja sve?ke lahko menjam f.zraka mam od k&n in ga redno perem, kar se pa ti?e bit grob 100km bi prej reku da bi lahko biu ne?en z njim 100km :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.