Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V vednost foruma?em na tej strani.. Poslana prito?ba direktorju MMS, d.o.o. in A-Cosmos, d.d.

 

Prosim za va? komentar!

 

Hvala!

 

Kristijan

 

 

"Spo?tovani!

 

 

Sem 1. lastnik Mazde 6 Sport 2,5i GT, letnik 2009, ki sem jo kupil pri A Cosmos-u v Ljubljani pred dvema letoma.

 

Z avtom sem ZELO zadovoljen. V tem ?asu z njim ni bilo prav nobenih te?av, kar sem tudi pri?akoval, saj sem se odlo?il za nakup Mazdinega vozila.

 

Zdaj vas obve??am o zapletu z va?im poobla??enim serviserjem A Cosmos d.d. (na Celov?ki v Ljubljani), ki se mi je zgodil pred nekaj dnevi.

 

Ob prevzemu vozila, ki sem ga imel na popravilu zaradi manj?ega odstopa laka na notranji koloni voznikovih vrat, sem vzdol? sovoznikovih vrat, desnih zadnjih vrat, desnega boka in na desni strani zadnjega odbija?a opazil globoko "vreznino" na laku ("do ?ivega"). Na nastalo po?kodbo sem seveda takoj opozoril sprejemno osebo na servisu, g. A. D., ki mi je avto predal, ki je arogantno zavra?al odgovornost za nastalo po?kodbo z njihove strani. Po dalj?em pregovarjanju mi je vendarle obljubil, da bodo ?kodo popravili na njihove stro?ke, a sem moral ponovno sam zahtevati poslikavo avta in izdajo zapisnika - servisnega naloga za popravilo nastale ?kode. Tudi datum, kdaj naj pripeljem avto v popravilo, mi je kar tako na licu mesta, »iz rokava« stresel ?ele ?ez 1 mesec, kar se mi zdi absolutno prepozno glede na njihovo napako!

 

Ponavljam, sicer sem zadovoljni lastnik Mazde, a sem se na vas obrnil, ker ste vi glavni uvoznik teh uglednih japonskih vozil, v upanju, da vas opozorim na neustrezen odnos servisnega osebja v A Cosmosu do njihovih in s tem tudi va?ih strank!

 

Ker sam ve? nimam zaupanja v omenjeni servis A Cosmos na Celov?ki v Ljubljani, sem se odlo?il, da bom nastalo po?kodbo dal popravit drugemu poobla??enemu serviserju vozil Mazda (Interclass cars d.o.o.). Tam bom od zdaj naprej tudi opravljal redne servise za moje vozilo, menjal zimska in letna plati??a in ?e bo ?lo vse po na?rtih, bom pri njih ?ez leto ali dve kupil novo vozilo - po sistemu staro za novo.

 

Omenjeno po?kodbo laka so mi pri zavarovalnici ocenili kot vandalizem, za kar bom v naslednjih treh letih o?kodovan pri premijskem razredu - boniteti, vendar sam ne zaupam ve? moje Mazde v roke »?alabajzerjem« na A Cosmosu.

 

?alostno je, da ugled tak?ne dobre znamke, kot je Mazda, kazijo tak?ni nestrokovni in arogantni sodelavci, kot so na A Cosmosu v Ljubljani. Kupci se premalo zavedamo, da moramo ob nakupu osebnega avtomobila dobro preu?iti tudi, kak?na kvaliteta servisiranja avtomobila je zagotovljena lastniku neke avtomobilske znamke.

 

Prosim vas, da se obrnete name vsaj s komentarjem napisanega, da bom vedel, da vam kot generalnemu uvozniku Mazdinih vozil za Slovenijo ni vseeno za va?e stranke!

 

Hvala za va? ?as in, upam, tudi za razumevanje!

 

 

S prijaznimi pozdravi!"

 

 

Kristijan

 

 

V vednost:

 

- g. Bogdan ?vanut, direktor MMS, d.o.o.

- g Jo?e ?olar, direktor A Cosmos, d.d.

- A Cosmos, d.d.

- Interclass cars, d.o.o.

- Mazda internetni forum, ?tevilni prijatelji in znanci

Napisano

Glede kleparskih oz. bolj li?arskih storitev sem imel bolj malo, na Cosmosu samo 1x in sem kot ka?e imel sre?o da je bilo vse ok. Pri prej?nji M3- 1.6, kateri so li?ali zadnji desni bok (od pokrov?ka rezervoarja navzdol), sem opazil da jim je barva stekla in je bilo par strjenih kapljic na zadnjem blatniku :whatever: , prav tako kot berem na forumu, se jih mnogo prito?uje ?ez li?arske storitve na Cosmosu (zdej ne vem al dajo avte barvat vajencem ali se jim pa preprosto ne da potruditi). Verjamem da se ti je vse skupaj zelo zamerilo, servisira? jo pa lahko komot na Gami v BTC-ju, kateri so zelo pohvaljeni in mnogi svoje Mazde tam servisiramo.

Napisano

Doktorsko sestavljeno, upam da bo zadeva ?im bolj uspe?no re?ena! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong

 

A potem je samo li?arska delavnica na Cosmosu?

Napisano

Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong

 

V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje.
Napisano

V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje.

 

Kakorkoli ze tistemu ki predas ta je odgovoren...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A potem je samo li?arska delavnica na Cosmosu?

 

Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.

Z mojim so se peljali, na tej relaciji krepkih 170 na uro, ker avto logira VSE.

 

Pa nekaj ?asa nazaj smo imeli tud en tak primer ?e se ne spomnim, ko je ena gospodi?na pisala da ji dolgo popravljajo avto(sem se pozanimal in je bol problem v delih, dobava le teh je bla dolga), pol je bil pa ?e slabo skupi sestavljen in ga je peljala nazaj in so zrihtal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj kle ni te?ava v li?anju, problem je v tem, da je bil nekje v ?asu, ko je bil avto na servisu le ta po?kodovan na drugi strani, kot je bil li?an.

 

Se pravi je ?lo za naknadno po?kodbo, ker ?e bi avto bil po?kodovan ?e prej bi pri prevzemu morali to stranki predo?iti oziroma jo opozoriti.

 

 

Ne razumem pa nekaj drugega in sicer to da pi?e?, da bodo na A-cosmosu popravili na lastne stro?ke takoj zatem pa da je avto ?el na ocenitev na zavarovalnico in da bo to vplivalo na zavarovalne bonuse.

 

1.) ?e avto popravlja a-cosmos na svoje stro?ke nima kej zavarovalnice notri tla?it in tudi uveljavljat pla?ila.

 

2.) ?e gre zadeva pa preko zavarovalnice pa a-cosmos ne bo pla?al popravila ampak zavarovalnica.

 

tako, da je treba pazit, kako pa kaj oziroma se z a-cosmosom dogovoriti za kak?ne druge bonitete, ?e bo? bil prikraj?an pri zavarovalni?kih.

33112_1.png

Napisano

Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

Napisano

Hvala Boss za tvoj komentar in vpra?anje na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

 

kaksen je bil odgovor?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ni? kaj konkretnega, opravi?ilo in bojda pogovor in opozorilo akterjem na servisu ter slu?bam za nadzor komunikacije s strankami. Pa vseeno.. Upam, da se bo vsaj malce spremenil njihov odnos do tistih, ki jim boste ?e naprej zaupali svoje avteke.

 

Lp

Napisano

Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.

 

To vem da jih tja prepeljejo, ?lo se je v bistvu na to, kot je Jures napisal, da naj bi imeli pa zunanje izvajalce....sem mislil da je oboje tam. No sej lahko da je :)

 

Druga?e pa avtorju teme ?elim, da se bo dobro zmenil za kak?en popust,storitev ipd., in da se nobenemu kaj takega nebi ve? ponovili ampak,....sej vemo kako je s tem.

Napisano

Jaz osebno imam z A-Cosmosom v BTCju zelo dobre izku?nje. Nekje je bila tudi tema Pohvale servisov ali nekaj podobnega, pa je bil A-Cosmos v BTCju kar pohvaljen. No, vsekakor, tudi na tem servisu so samo ljudje in ljudje pa? delajo tudi napake... In mislim, da ena napaka ne bo vzrok, da jim ne bi v bodo?e zaupal svoje Mazdice.

 

In tudi ti: pelji enkrat avto na Avto-Rent, in z veseljem ga bo? ?e naprej vozil na A-Cosmos, ?eprav zdaj trdi? druga?e...

 

Se pa strinjam, da bi taka znamka, kot je Mazda, lahko malo bolj poskrbela za svojo servisno mre?o. Ne le, da je redka (konkretno Primorska ima en servis v Kopru in enega v Kromberku. In ti servisi lahko po?nejo vse sorte neumnosti, ker nimajo konkurence. In zato jaz vozim avto 125 km dale? na servis), je redko tudi strokovna. Avto ti hitro prodajo, nato se zgodi, da ti niti vti?nice vle?ne kljuke ne znajo prav zvezati. In za name?ek to spravijo tudi skozi homologacijo! Tudi o strokovnosti "homologatorjev" bi se dalo kaj povedati, a da ne zaidemo s teme, raj?i kon?am.

 

In ?e misli?, da si do?ivel najhuj?e, poi??i po forumu kaj o ?alabajzerjih... Vseeno upam, da se bo tvoj primer zate dobro kon?al.

Napisano

No da vam povem ?e svoje izku?nje s servisom na A-Cosmos (Celov?ka).

Tja sem vozil Mazdo 3, 1,6 D, 2008, od 30.000 do 100.000 km.

 

1) Zame osebno velik minus je, da nimajo naro?anja na dolo?eno uro. Avto sem vedno moral pustiti pri njih zjutraj in ga prevzeti popoldne do 16:30, ?eprav delajo do 17ih. Vedno ko sem pri?el do sprejemnega pulta, sem ?akal min 5 min, da se je kdo prikazal in me povpra?al, kaj ?elim.

 

2) Zgodilo se mi je, da so mi pri servisu nalili preve? olja. Zaradi njihove napake sem se moral oglasiti pri njih ?ez 1.000 km, potem ?ez 2.500 km in ?e enkrat ?ez 5.000 km, da so preverjali neke parametre ra?unalnika. Seveda sem moral avto pri njih pustiti cel dan.

 

3) Pred iztekom garancije (100.000 km) sem uveljavljal nekaj malenkosti. Med drugim tudi ?uden drsajo? zvok izpod motornega pokrova, ki sem ga sam pripisoval jermenu. Ob prevzemu so mi sporo?ili, da je krivda v serpentinastem jermenu. Povpra?al sem, ali so ga zamenjali, za kar sem dobil odgovor, da je to potro?ni material in zanj ne velja garancijska doba (???). V kolikor bi bil vzrok v zobatem jermenu, bi mi le tega menjali pod garancijo. Zahvalil sem se za informacije in 'z dolgim nosom' od?el s servisa. Cena za serpentinasti jermen je cca. 30?, kar res nebi bil velik stro?ek za servis, v kolikor bi stranki ugodili. To je bilo moje zadnje sre?anje z njihovim servisom.

 

Najve?je razo?aranje pa je, da je bila 'diagnoza' za drsajo?i zvok napa?na. Vzrok ni bil serpentinasti jermen, ampak zobati, ki bi mi ga morali menjati pod garancijo. To opravilo sem ?e opravil pri 'popoldancu', kjer sedaj servisiram avto in sem zaenkrat zadovoljen.

Napisano
Napisano

Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

 

vandalizem pri adriaticu nima odbitne, preverjeno - katero ima??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega.

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

Napisano

To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega.

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

 

verjemi da ni tako, sem ze 3 avte na to zrihtal....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

 

Pokli? svojga agenta...?e je grdo povedano pol k vredn agent ti bo zrihtu da bo vse tko kot se zagre. Meni je moj ?e v naprej povedal, da karkol se zgodi prvo njega kontaktiram, ?e pred servisom in vse....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.