Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos

Ustvari kratki URL


kkulonja

Priporočeno sporočilo

V vednost foruma?em na tej strani.. Poslana prito?ba direktorju MMS, d.o.o. in A-Cosmos, d.d.

 

Prosim za va? komentar!

 

Hvala!

 

Kristijan

 

 

"Spo?tovani!

 

 

Sem 1. lastnik Mazde 6 Sport 2,5i GT, letnik 2009, ki sem jo kupil pri A Cosmos-u v Ljubljani pred dvema letoma.

 

Z avtom sem ZELO zadovoljen. V tem ?asu z njim ni bilo prav nobenih te?av, kar sem tudi pri?akoval, saj sem se odlo?il za nakup Mazdinega vozila.

 

Zdaj vas obve??am o zapletu z va?im poobla??enim serviserjem A Cosmos d.d. (na Celov?ki v Ljubljani), ki se mi je zgodil pred nekaj dnevi.

 

Ob prevzemu vozila, ki sem ga imel na popravilu zaradi manj?ega odstopa laka na notranji koloni voznikovih vrat, sem vzdol? sovoznikovih vrat, desnih zadnjih vrat, desnega boka in na desni strani zadnjega odbija?a opazil globoko "vreznino" na laku ("do ?ivega"). Na nastalo po?kodbo sem seveda takoj opozoril sprejemno osebo na servisu, g. A. D., ki mi je avto predal, ki je arogantno zavra?al odgovornost za nastalo po?kodbo z njihove strani. Po dalj?em pregovarjanju mi je vendarle obljubil, da bodo ?kodo popravili na njihove stro?ke, a sem moral ponovno sam zahtevati poslikavo avta in izdajo zapisnika - servisnega naloga za popravilo nastale ?kode. Tudi datum, kdaj naj pripeljem avto v popravilo, mi je kar tako na licu mesta, »iz rokava« stresel ?ele ?ez 1 mesec, kar se mi zdi absolutno prepozno glede na njihovo napako!

 

Ponavljam, sicer sem zadovoljni lastnik Mazde, a sem se na vas obrnil, ker ste vi glavni uvoznik teh uglednih japonskih vozil, v upanju, da vas opozorim na neustrezen odnos servisnega osebja v A Cosmosu do njihovih in s tem tudi va?ih strank!

 

Ker sam ve? nimam zaupanja v omenjeni servis A Cosmos na Celov?ki v Ljubljani, sem se odlo?il, da bom nastalo po?kodbo dal popravit drugemu poobla??enemu serviserju vozil Mazda (Interclass cars d.o.o.). Tam bom od zdaj naprej tudi opravljal redne servise za moje vozilo, menjal zimska in letna plati??a in ?e bo ?lo vse po na?rtih, bom pri njih ?ez leto ali dve kupil novo vozilo - po sistemu staro za novo.

 

Omenjeno po?kodbo laka so mi pri zavarovalnici ocenili kot vandalizem, za kar bom v naslednjih treh letih o?kodovan pri premijskem razredu - boniteti, vendar sam ne zaupam ve? moje Mazde v roke »?alabajzerjem« na A Cosmosu.

 

?alostno je, da ugled tak?ne dobre znamke, kot je Mazda, kazijo tak?ni nestrokovni in arogantni sodelavci, kot so na A Cosmosu v Ljubljani. Kupci se premalo zavedamo, da moramo ob nakupu osebnega avtomobila dobro preu?iti tudi, kak?na kvaliteta servisiranja avtomobila je zagotovljena lastniku neke avtomobilske znamke.

 

Prosim vas, da se obrnete name vsaj s komentarjem napisanega, da bom vedel, da vam kot generalnemu uvozniku Mazdinih vozil za Slovenijo ni vseeno za va?e stranke!

 

Hvala za va? ?as in, upam, tudi za razumevanje!

 

 

S prijaznimi pozdravi!"

 

 

Kristijan

 

 

V vednost:

 

- g. Bogdan ?vanut, direktor MMS, d.o.o.

- g Jo?e ?olar, direktor A Cosmos, d.d.

- A Cosmos, d.d.

- Interclass cars, d.o.o.

- Mazda internetni forum, ?tevilni prijatelji in znanci

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede kleparskih oz. bolj li?arskih storitev sem imel bolj malo, na Cosmosu samo 1x in sem kot ka?e imel sre?o da je bilo vse ok. Pri prej?nji M3- 1.6, kateri so li?ali zadnji desni bok (od pokrov?ka rezervoarja navzdol), sem opazil da jim je barva stekla in je bilo par strjenih kapljic na zadnjem blatniku :whatever: , prav tako kot berem na forumu, se jih mnogo prito?uje ?ez li?arske storitve na Cosmosu (zdej ne vem al dajo avte barvat vajencem ali se jim pa preprosto ne da potruditi). Verjamem da se ti je vse skupaj zelo zamerilo, servisira? jo pa lahko komot na Gami v BTC-ju, kateri so zelo pohvaljeni in mnogi svoje Mazde tam servisiramo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong

 

V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje.

 

Kakorkoli ze tistemu ki predas ta je odgovoren...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A potem je samo li?arska delavnica na Cosmosu?

 

Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.

Z mojim so se peljali, na tej relaciji krepkih 170 na uro, ker avto logira VSE.

 

Pa nekaj ?asa nazaj smo imeli tud en tak primer ?e se ne spomnim, ko je ena gospodi?na pisala da ji dolgo popravljajo avto(sem se pozanimal in je bol problem v delih, dobava le teh je bla dolga), pol je bil pa ?e slabo skupi sestavljen in ga je peljala nazaj in so zrihtal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj kle ni te?ava v li?anju, problem je v tem, da je bil nekje v ?asu, ko je bil avto na servisu le ta po?kodovan na drugi strani, kot je bil li?an.

 

Se pravi je ?lo za naknadno po?kodbo, ker ?e bi avto bil po?kodovan ?e prej bi pri prevzemu morali to stranki predo?iti oziroma jo opozoriti.

 

 

Ne razumem pa nekaj drugega in sicer to da pi?e?, da bodo na A-cosmosu popravili na lastne stro?ke takoj zatem pa da je avto ?el na ocenitev na zavarovalnico in da bo to vplivalo na zavarovalne bonuse.

 

1.) ?e avto popravlja a-cosmos na svoje stro?ke nima kej zavarovalnice notri tla?it in tudi uveljavljat pla?ila.

 

2.) ?e gre zadeva pa preko zavarovalnice pa a-cosmos ne bo pla?al popravila ampak zavarovalnica.

 

tako, da je treba pazit, kako pa kaj oziroma se z a-cosmosom dogovoriti za kak?ne druge bonitete, ?e bo? bil prikraj?an pri zavarovalni?kih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala Boss za tvoj komentar in vpra?anje na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

 

kaksen je bil odgovor?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.

 

To vem da jih tja prepeljejo, ?lo se je v bistvu na to, kot je Jures napisal, da naj bi imeli pa zunanje izvajalce....sem mislil da je oboje tam. No sej lahko da je :)

 

Druga?e pa avtorju teme ?elim, da se bo dobro zmenil za kak?en popust,storitev ipd., in da se nobenemu kaj takega nebi ve? ponovili ampak,....sej vemo kako je s tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno imam z A-Cosmosom v BTCju zelo dobre izku?nje. Nekje je bila tudi tema Pohvale servisov ali nekaj podobnega, pa je bil A-Cosmos v BTCju kar pohvaljen. No, vsekakor, tudi na tem servisu so samo ljudje in ljudje pa? delajo tudi napake... In mislim, da ena napaka ne bo vzrok, da jim ne bi v bodo?e zaupal svoje Mazdice.

 

In tudi ti: pelji enkrat avto na Avto-Rent, in z veseljem ga bo? ?e naprej vozil na A-Cosmos, ?eprav zdaj trdi? druga?e...

 

Se pa strinjam, da bi taka znamka, kot je Mazda, lahko malo bolj poskrbela za svojo servisno mre?o. Ne le, da je redka (konkretno Primorska ima en servis v Kopru in enega v Kromberku. In ti servisi lahko po?nejo vse sorte neumnosti, ker nimajo konkurence. In zato jaz vozim avto 125 km dale? na servis), je redko tudi strokovna. Avto ti hitro prodajo, nato se zgodi, da ti niti vti?nice vle?ne kljuke ne znajo prav zvezati. In za name?ek to spravijo tudi skozi homologacijo! Tudi o strokovnosti "homologatorjev" bi se dalo kaj povedati, a da ne zaidemo s teme, raj?i kon?am.

 

In ?e misli?, da si do?ivel najhuj?e, poi??i po forumu kaj o ?alabajzerjih... Vseeno upam, da se bo tvoj primer zate dobro kon?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No da vam povem ?e svoje izku?nje s servisom na A-Cosmos (Celov?ka).

Tja sem vozil Mazdo 3, 1,6 D, 2008, od 30.000 do 100.000 km.

 

1) Zame osebno velik minus je, da nimajo naro?anja na dolo?eno uro. Avto sem vedno moral pustiti pri njih zjutraj in ga prevzeti popoldne do 16:30, ?eprav delajo do 17ih. Vedno ko sem pri?el do sprejemnega pulta, sem ?akal min 5 min, da se je kdo prikazal in me povpra?al, kaj ?elim.

 

2) Zgodilo se mi je, da so mi pri servisu nalili preve? olja. Zaradi njihove napake sem se moral oglasiti pri njih ?ez 1.000 km, potem ?ez 2.500 km in ?e enkrat ?ez 5.000 km, da so preverjali neke parametre ra?unalnika. Seveda sem moral avto pri njih pustiti cel dan.

 

3) Pred iztekom garancije (100.000 km) sem uveljavljal nekaj malenkosti. Med drugim tudi ?uden drsajo? zvok izpod motornega pokrova, ki sem ga sam pripisoval jermenu. Ob prevzemu so mi sporo?ili, da je krivda v serpentinastem jermenu. Povpra?al sem, ali so ga zamenjali, za kar sem dobil odgovor, da je to potro?ni material in zanj ne velja garancijska doba (???). V kolikor bi bil vzrok v zobatem jermenu, bi mi le tega menjali pod garancijo. Zahvalil sem se za informacije in 'z dolgim nosom' od?el s servisa. Cena za serpentinasti jermen je cca. 30?, kar res nebi bil velik stro?ek za servis, v kolikor bi stranki ugodili. To je bilo moje zadnje sre?anje z njihovim servisom.

 

Najve?je razo?aranje pa je, da je bila 'diagnoza' za drsajo?i zvok napa?na. Vzrok ni bil serpentinasti jermen, ampak zobati, ki bi mi ga morali menjati pod garancijo. To opravilo sem ?e opravil pri 'popoldancu', kjer sedaj servisiram avto in sem zaenkrat zadovoljen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu.

 

Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil.

 

Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni!

 

Lep pozdrav vsem!

 

vandalizem pri adriaticu nima odbitne, preverjeno - katero ima??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega.

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega.

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

 

verjemi da ni tako, sem ze 3 avte na to zrihtal....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket.

 

Pokli? svojga agenta...?e je grdo povedano pol k vredn agent ti bo zrihtu da bo vse tko kot se zagre. Meni je moj ?e v naprej povedal, da karkol se zgodi prvo njega kontaktiram, ?e pred servisom in vse....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....   Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...   In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja. Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro. Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje..... Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade. In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih. Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje.... Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost. In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.   Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.   In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉 VID_20241108_131311.mp4 VID_20241108_141159.mp4
    • Za mojo najdražjo mal gledam, kaj bi lahko kupil namesto 15+starega megana (še vedno dela odlično) Toyota yaris cross hybrid je ena od opcij. Samo, gretje zicev, led luči, pa 360 kamera pa smo na 35jurjih. Za to se je nekoč vavdije kupoval.  
    • Registriran na Hrvaškem, ogled v Avstriji, prodaja se v Sloveniji. Globalizacija?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20178927&display=Mercedes-Benz -
    • Jaz sem recimo tako naredil s staro kuhinjo. A samo dober plinski štedilnik in dva, tri še dobra elementa spodaj in zgoraj.  Razlog je pa ta, da imam pri garaži kotiček za peko in počitek in zato pride prav za kako stvar pogret ali kavico skuhat. Če ni slučajno elektrike pa lahko tudi kaj skuhaš, ker imam zgoraj samo indukcijo... Jeseni pa pride prav za vlaganje raznih kompotov in solat, aja pa za cvrtje masti in ocvirkov. Drugače pa čez zimo sameva in je raj za pajke.... 😂     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.