kkulonja Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 V vednost foruma?em na tej strani.. Poslana prito?ba direktorju MMS, d.o.o. in A-Cosmos, d.d. Prosim za va? komentar! Hvala! Kristijan "Spo?tovani! Sem 1. lastnik Mazde 6 Sport 2,5i GT, letnik 2009, ki sem jo kupil pri A Cosmos-u v Ljubljani pred dvema letoma. Z avtom sem ZELO zadovoljen. V tem ?asu z njim ni bilo prav nobenih te?av, kar sem tudi pri?akoval, saj sem se odlo?il za nakup Mazdinega vozila. Zdaj vas obve??am o zapletu z va?im poobla??enim serviserjem A Cosmos d.d. (na Celov?ki v Ljubljani), ki se mi je zgodil pred nekaj dnevi. Ob prevzemu vozila, ki sem ga imel na popravilu zaradi manj?ega odstopa laka na notranji koloni voznikovih vrat, sem vzdol? sovoznikovih vrat, desnih zadnjih vrat, desnega boka in na desni strani zadnjega odbija?a opazil globoko "vreznino" na laku ("do ?ivega"). Na nastalo po?kodbo sem seveda takoj opozoril sprejemno osebo na servisu, g. A. D., ki mi je avto predal, ki je arogantno zavra?al odgovornost za nastalo po?kodbo z njihove strani. Po dalj?em pregovarjanju mi je vendarle obljubil, da bodo ?kodo popravili na njihove stro?ke, a sem moral ponovno sam zahtevati poslikavo avta in izdajo zapisnika - servisnega naloga za popravilo nastale ?kode. Tudi datum, kdaj naj pripeljem avto v popravilo, mi je kar tako na licu mesta, »iz rokava« stresel ?ele ?ez 1 mesec, kar se mi zdi absolutno prepozno glede na njihovo napako! Ponavljam, sicer sem zadovoljni lastnik Mazde, a sem se na vas obrnil, ker ste vi glavni uvoznik teh uglednih japonskih vozil, v upanju, da vas opozorim na neustrezen odnos servisnega osebja v A Cosmosu do njihovih in s tem tudi va?ih strank! Ker sam ve? nimam zaupanja v omenjeni servis A Cosmos na Celov?ki v Ljubljani, sem se odlo?il, da bom nastalo po?kodbo dal popravit drugemu poobla??enemu serviserju vozil Mazda (Interclass cars d.o.o.). Tam bom od zdaj naprej tudi opravljal redne servise za moje vozilo, menjal zimska in letna plati??a in ?e bo ?lo vse po na?rtih, bom pri njih ?ez leto ali dve kupil novo vozilo - po sistemu staro za novo. Omenjeno po?kodbo laka so mi pri zavarovalnici ocenili kot vandalizem, za kar bom v naslednjih treh letih o?kodovan pri premijskem razredu - boniteti, vendar sam ne zaupam ve? moje Mazde v roke »?alabajzerjem« na A Cosmosu. ?alostno je, da ugled tak?ne dobre znamke, kot je Mazda, kazijo tak?ni nestrokovni in arogantni sodelavci, kot so na A Cosmosu v Ljubljani. Kupci se premalo zavedamo, da moramo ob nakupu osebnega avtomobila dobro preu?iti tudi, kak?na kvaliteta servisiranja avtomobila je zagotovljena lastniku neke avtomobilske znamke. Prosim vas, da se obrnete name vsaj s komentarjem napisanega, da bom vedel, da vam kot generalnemu uvozniku Mazdinih vozil za Slovenijo ni vseeno za va?e stranke! Hvala za va? ?as in, upam, tudi za razumevanje! S prijaznimi pozdravi!" Kristijan V vednost: - g. Bogdan ?vanut, direktor MMS, d.o.o. - g Jo?e ?olar, direktor A Cosmos, d.d. - A Cosmos, d.d. - Interclass cars, d.o.o. - Mazda internetni forum, ?tevilni prijatelji in znanci Citiraj
Grega_ Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Glede kleparskih oz. bolj li?arskih storitev sem imel bolj malo, na Cosmosu samo 1x in sem kot ka?e imel sre?o da je bilo vse ok. Pri prej?nji M3- 1.6, kateri so li?ali zadnji desni bok (od pokrov?ka rezervoarja navzdol), sem opazil da jim je barva stekla in je bilo par strjenih kapljic na zadnjem blatniku , prav tako kot berem na forumu, se jih mnogo prito?uje ?ez li?arske storitve na Cosmosu (zdej ne vem al dajo avte barvat vajencem ali se jim pa preprosto ne da potruditi). Verjamem da se ti je vse skupaj zelo zamerilo, servisira? jo pa lahko komot na Gami v BTC-ju, kateri so zelo pohvaljeni in mnogi svoje Mazde tam servisiramo. Citiraj
Z M A J Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Doktorsko sestavljeno, upam da bo zadeva ?im bolj uspe?no re?ena! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Grega_ Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong A potem je samo li?arska delavnica na Cosmosu? Citiraj
kkulonja Napisano 8. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 8. september, 2011 Hvala vsem za spodbudne besede in koristne informacije! Citiraj
Gorjup13 Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Govorim na pamet a mislim, da imajo mazdini servisi zunanje kleparske storitve...i could be wrong V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje. Citiraj
jures Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 V tem primeru se morjo pa? potrudt da so podizvajalci kvalitetni in svoje delo opravijo tako kot je treba. ker ?e prelaga? delo poskrbi da bo opravljeno kot da bi ga opravil sam ali bolje. Kakorkoli ze tistemu ki predas ta je odgovoren... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gorjup13 Napisano 8. september, 2011 Prijavi Napisano 8. september, 2011 Kakorkoli ze tistemu ki predas ta je odgovoren... To?no tako Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. september, 2011 Prijavi Napisano 9. september, 2011 A potem je samo li?arska delavnica na Cosmosu? Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko.Z mojim so se peljali, na tej relaciji krepkih 170 na uro, ker avto logira VSE. Pa nekaj ?asa nazaj smo imeli tud en tak primer ?e se ne spomnim, ko je ena gospodi?na pisala da ji dolgo popravljajo avto(sem se pozanimal in je bol problem v delih, dobava le teh je bla dolga), pol je bil pa ?e slabo skupi sestavljen in ga je peljala nazaj in so zrihtal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 9. september, 2011 Prijavi Napisano 9. september, 2011 Saj kle ni te?ava v li?anju, problem je v tem, da je bil nekje v ?asu, ko je bil avto na servisu le ta po?kodovan na drugi strani, kot je bil li?an. Se pravi je ?lo za naknadno po?kodbo, ker ?e bi avto bil po?kodovan ?e prej bi pri prevzemu morali to stranki predo?iti oziroma jo opozoriti. Ne razumem pa nekaj drugega in sicer to da pi?e?, da bodo na A-cosmosu popravili na lastne stro?ke takoj zatem pa da je avto ?el na ocenitev na zavarovalnico in da bo to vplivalo na zavarovalne bonuse. 1.) ?e avto popravlja a-cosmos na svoje stro?ke nima kej zavarovalnice notri tla?it in tudi uveljavljat pla?ila. 2.) ?e gre zadeva pa preko zavarovalnice pa a-cosmos ne bo pla?al popravila ampak zavarovalnica. tako, da je treba pazit, kako pa kaj oziroma se z a-cosmosom dogovoriti za kak?ne druge bonitete, ?e bo? bil prikraj?an pri zavarovalni?kih. Citiraj
kkulonja Napisano 9. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2011 Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu. Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil. Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni! Lep pozdrav vsem! Citiraj
iceman22 Napisano 9. september, 2011 Prijavi Napisano 9. september, 2011 Hvala Boss za tvoj komentar in vpra?anje na koncu. Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil. Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni! Lep pozdrav vsem! kaksen je bil odgovor? Citiraj www.trziskisladoled.si
kkulonja Napisano 9. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2011 Ni? kaj konkretnega, opravi?ilo in bojda pogovor in opozorilo akterjem na servisu ter slu?bam za nadzor komunikacije s strankami. Pa vseeno.. Upam, da se bo vsaj malce spremenil njihov odnos do tistih, ki jim boste ?e naprej zaupali svoje avteke. Lp Citiraj
Deeyan Napisano 10. september, 2011 Prijavi Napisano 10. september, 2011 Kar se poobla??encev ti?e u na?em koncu avto zaupam samo AC Skorn?ku Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Grega_ Napisano 10. september, 2011 Prijavi Napisano 10. september, 2011 Itak, ?e pele? v btc, pol avto "prepeljejo" na celov?ko. To vem da jih tja prepeljejo, ?lo se je v bistvu na to, kot je Jures napisal, da naj bi imeli pa zunanje izvajalce....sem mislil da je oboje tam. No sej lahko da je Druga?e pa avtorju teme ?elim, da se bo dobro zmenil za kak?en popust,storitev ipd., in da se nobenemu kaj takega nebi ve? ponovili ampak,....sej vemo kako je s tem. Citiraj
vid007 Napisano 10. september, 2011 Prijavi Napisano 10. september, 2011 Kar se poobla??encev ti?e u na?em koncu avto zaupam samo AC Skorn?ku Tudi jaz. Res se trudijo za stranke. Citiraj
Slivka Napisano 11. september, 2011 Prijavi Napisano 11. september, 2011 Jaz osebno imam z A-Cosmosom v BTCju zelo dobre izku?nje. Nekje je bila tudi tema Pohvale servisov ali nekaj podobnega, pa je bil A-Cosmos v BTCju kar pohvaljen. No, vsekakor, tudi na tem servisu so samo ljudje in ljudje pa? delajo tudi napake... In mislim, da ena napaka ne bo vzrok, da jim ne bi v bodo?e zaupal svoje Mazdice. In tudi ti: pelji enkrat avto na Avto-Rent, in z veseljem ga bo? ?e naprej vozil na A-Cosmos, ?eprav zdaj trdi? druga?e... Se pa strinjam, da bi taka znamka, kot je Mazda, lahko malo bolj poskrbela za svojo servisno mre?o. Ne le, da je redka (konkretno Primorska ima en servis v Kopru in enega v Kromberku. In ti servisi lahko po?nejo vse sorte neumnosti, ker nimajo konkurence. In zato jaz vozim avto 125 km dale? na servis), je redko tudi strokovna. Avto ti hitro prodajo, nato se zgodi, da ti niti vti?nice vle?ne kljuke ne znajo prav zvezati. In za name?ek to spravijo tudi skozi homologacijo! Tudi o strokovnosti "homologatorjev" bi se dalo kaj povedati, a da ne zaidemo s teme, raj?i kon?am. In ?e misli?, da si do?ivel najhuj?e, poi??i po forumu kaj o ?alabajzerjih... Vseeno upam, da se bo tvoj primer zate dobro kon?al. Citiraj
citam Napisano 11. september, 2011 Prijavi Napisano 11. september, 2011 No da vam povem ?e svoje izku?nje s servisom na A-Cosmos (Celov?ka). Tja sem vozil Mazdo 3, 1,6 D, 2008, od 30.000 do 100.000 km. 1) Zame osebno velik minus je, da nimajo naro?anja na dolo?eno uro. Avto sem vedno moral pustiti pri njih zjutraj in ga prevzeti popoldne do 16:30, ?eprav delajo do 17ih. Vedno ko sem pri?el do sprejemnega pulta, sem ?akal min 5 min, da se je kdo prikazal in me povpra?al, kaj ?elim. 2) Zgodilo se mi je, da so mi pri servisu nalili preve? olja. Zaradi njihove napake sem se moral oglasiti pri njih ?ez 1.000 km, potem ?ez 2.500 km in ?e enkrat ?ez 5.000 km, da so preverjali neke parametre ra?unalnika. Seveda sem moral avto pri njih pustiti cel dan. 3) Pred iztekom garancije (100.000 km) sem uveljavljal nekaj malenkosti. Med drugim tudi ?uden drsajo? zvok izpod motornega pokrova, ki sem ga sam pripisoval jermenu. Ob prevzemu so mi sporo?ili, da je krivda v serpentinastem jermenu. Povpra?al sem, ali so ga zamenjali, za kar sem dobil odgovor, da je to potro?ni material in zanj ne velja garancijska doba (???). V kolikor bi bil vzrok v zobatem jermenu, bi mi le tega menjali pod garancijo. Zahvalil sem se za informacije in 'z dolgim nosom' od?el s servisa. Cena za serpentinasti jermen je cca. 30?, kar res nebi bil velik stro?ek za servis, v kolikor bi stranki ugodili. To je bilo moje zadnje sre?anje z njihovim servisom. Najve?je razo?aranje pa je, da je bila 'diagnoza' za drsajo?i zvok napa?na. Vzrok ni bil serpentinasti jermen, ampak zobati, ki bi mi ga morali menjati pod garancijo. To opravilo sem ?e opravil pri 'popoldancu', kjer sedaj servisiram avto in sem zaenkrat zadovoljen. Citiraj
Deeyan Napisano 11. september, 2011 Prijavi Napisano 11. september, 2011 Jaz nobenemu. tut js ponavad ne, ampak, ?e je res kej takega, da je treba nujno it na servis... Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
jures Napisano 11. september, 2011 Prijavi Napisano 11. september, 2011 Hvala Boss za tvoj komentar in opozorilo na koncu. Res je, ?e so mi obljubili popravit vozilo na njihove stro?ke, potem se to zavarovalnice ne ti?e. Sem se pa po tehtnem premisleku sam tako odlo?il, da omenjenemu servisu avta ne dam ve? v roke in zato sem ?el do cenilca na zavarovalnico. Sploh, ker osebju na A-Cosmosu zdaj ve? ne zaupam, da bodo ?kodo popravili tako, kot je treba. V tem ?asu sem dobil tudi odgovora g. ?olarja, predsednika uprave A-Cosmosa in g. ?vanuta, direktorja Mazde Motor Slovenija, ki sta se mi opravi?ila za nastalo situacijo. Kljub temu pa imam toliko ponosa, da avta tistim "?alabajzerjem" na servisu A-Cosmosa ne dam v "popravilo". Mogo?e se zdi ?udno, a tak pa? sem. Boniteto pri premijskem razredu bom pa zdaj vsekakor zapravil. Upam, da sem z mojim primerom vse nas spomnil na dejstvo, da moramo biti pri predaji in prevzemu avtomobilov na servisih vsi bolj pozorni! Lep pozdrav vsem! vandalizem pri adriaticu nima odbitne, preverjeno - katero ima?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kkulonja Napisano 11. september, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. september, 2011 To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega. Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket. Citiraj
jures Napisano 11. september, 2011 Prijavi Napisano 11. september, 2011 To s ?akanjem ob sprejemnem pultu servisa je itak stalnica pri A-Cosmosu. Pa ?lovek seveda razume, ko je kdo pred tabo, ampak ne, tam to ni odvisno od tega. Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket. verjemi da ni tako, sem ze 3 avte na to zrihtal.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Grega_ Napisano 12. september, 2011 Prijavi Napisano 12. september, 2011 Kar se pa zavarovalnice ti?e, jures, imam Triglav, veliki plus paket. Kot so mi povedali, pri Triglavu vandalizma brez izgube bonitete ne krije prav noben paket. Pokli? svojga agenta...?e je grdo povedano pol k vredn agent ti bo zrihtu da bo vse tko kot se zagre. Meni je moj ?e v naprej povedal, da karkol se zgodi prvo njega kontaktiram, ?e pred servisom in vse.... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.