Skoči na vsebino

Dyno day

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

No?em pametovati ampak potem sumim, da je problem prevro? zrak? Impreza, ?e je kolikor toliko OK mavita tut ne bi smela zakuhati ali karkoli se je zgodilo. Me res zanima koliko bi zdaj stock Mazda 3 GTA pomerila.

 

Pa ponavadi se je merilo v 4. prestavi tako, da to mi tudi ni ?isto jasno. Saj nima veze, ?e rabi malo ve? ?asa, da se zavrti. Ali ima, zaradi morebitnih ?voh ventilatorjev, da ne bi kaj zakuhalo? :unsure:

 

?e so bili pa prej?nji valjarji nenatan?ni zato, da so bile stranke zadovoljne pa grdo od vas. Sploh glede na to, da ste trdili, da so to?ni. Bolje biti razo?aran kot imeti neke ?alabajzarske rezultate. :ne vem:

Napisano

Dosedaj ni se noben avto zakuhal :-) Niti pri 35 stopinj poleti. Se najmanj pa Impreza. Zrak je bil res vroc, celih 10 stopinj je imel. To je edina dyno delavnica tu naokoli z zunanjim zajemom zraka. Vecina jih ima ventilator kar v samem prostoru. Tako da ventilator samo mesa ze segret zrak.

 

Meri se v prestavi v kateri je avto dovolj obremenjen. V tretji je cisto dovolj. Za turbo avtomobile pa v cetrti. Nato smo merili se eno Imprezo v cetrti in kot zanimivost se v tretji , obakrat je pokazalo enako.

Tudi ni razloga da bi pokazalo drugace. Tudi ce bi meril v drugi ali v peti prestavi. Ce so valji prav narejeni mora pokazati zmeraj enako konjev.

 

 

Aha, ze obracas besede :-) Seveda so bili valjani zanalasc sfrizirani, da so kazali vec :-) 5% odstopanja od valjev do valjev ni nic nenavadnega.

 

Tukaj imas zelo zanimiv clanek kako razlicno valji pokazejo. Upam, da bos tiste, ki imajo valje ki pokazejo vec, posteno okaral

 

http://chapeltech.net/SCCDyno.pdf

 

In ce to ni dovolj imam se eno primerjavo na zalogi

 

http://www.turbomagazine.com/tech/0306tur_...dash/index.html

Napisano

V glavnem men je blo ql, mam celih 5 konjev manj, kot ro-bi, z stock interkulerjem, stock cevjo med MAF in turbo inlet, stock auspuh. :blush:

Zamenjan je zra?ni filter, in nekaj malega v ECU-ju, pa tankal sem ga v petek. :D

Dejansko mi pa manjka vsaj 0,25 bara tlaka od turbine. :ne vem:

 

Meni je pokazalo celih 280 km, kar je 20 ve? od stock sramezljiv

 

Na sre?o sem snemal, kaj se je dogajalo z boostom in doma vidim, da je pri 6500 padel pod 1 bar (0.9 bara).

Vzrok je lahko v pregretem zraku ali kje, kaj vem, sem pa ziher, da tisti ventilator piha bolj za ?alo kot zares. Sem z roko sprobal pred hladilnikom in niti pod razno ni pihalo ?ez 60 km/h kar za meritev v 4., ki malo potraje, ni dovolj (pred mano je "skuhalo" eno imprezo in vzrok je verjetno v istem ventilatorju ki-ne-piha).

 

Prilagam posnetek, kjer se vidi boost, kako je ?el navzdol. Ali je vzrok samo v toplem boost zraku ali je ?e kje drugje, pa ne vem. Na cesti avto leti kot metek, ga pa nikdar ne ti??im ?ez 5000 ker se mi ne zdi potrebno:

 

Men jso tile grafi prav ?udno skregani z logiko, predv?iga ima? skozi manj ? :ne vem:

Al pa jaz ne znam brati grafov. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V glavnem men je blo ql, mam celih 5 konjev manj, kot ro-bi, z stock interkulerjem, stock cevjo med MAF in turbo inlet, stock auspuh. :blush:

Zamenjan je zra?ni filter, in nekaj malega v ECU-ju, pa tankal sem ga v petek. :D

Dejansko mi pa manjka vsaj 0,25 bara tlaka od turbine. :ne vem:

Men jso tile grafi prav ?udno skregani z logiko, predv?iga ima? skozi manj ? :ne vem:

Al pa jaz ne znam brati grafov. :ne vem:

 

Grafi so o.k., predv?ig gre navzgor.

Valji so po moje o.k., bom dal danes gor log od popravljene mape- zdaj mi dr?i tlak do rde?ega polja :)

 

Da si imel 5 km manj od mojega, ki je imel 0.9 bara boosta- to govori v prid mojim "dihalnim" pripomo?kom in od oka je spet vse tam nekje, kot mora biti. Mogo?e grem v petek spet v Lj......

 

lp

Robi

Napisano

Od kje teb 0,9 bara ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Od kje teb 0,9 bara ?

 

Poglej sliko, ki sem jo pripel- snemal sem 4 podatke med meritvijo in en je bil boost. 90 KPa je 0,9 bara in lahko vidi? na desni strani kotirano pri 6500 rpm.

V mapi sem imel napako in jo ?e odpravljam :)

Prvi sliki je pull v tretji isti dan, ko sem meril in se vidi, da je boost ?el na 1 bar cca. Na drugi sliki je pull od danes, ki sicer ni dovolj visoko po obratih, ampak karakteristika boosta se vidi, da se dr?i krepko bolje tam zgoraj- in tudi ?utit je tako.

post-6198-1318186394_thumb.jpg

post-6198-1318186541_thumb.jpg

Napisano

Kako pa da pod 3k rpm pr teb nkol ni grafa ?

Al je avto tam "neuporaben" - ni u?inka ?

Me resno zanima, to spra?ujem resno, ker mi ni jasno zakaj do tam nima? grafa. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za za?etek: Dol?an sem opravi?ilo Mazdi mx. ?tevilke so bile res slabe in je izpadlo ?udno, da bi imel avto lahko po ?portnem izpu?nem kolektorju in odstranitvi katalizatorja manj konjev. Vendar nama z Uro?om firbec ni dal miru in sva dala tudi prej?nje rezultate v excel ter bila presene?ena. Po rezultatih sode? je motor pridobil v dolo?enem obmo?ju blizu 20 Nm in hp. Ve?inoma je najve?ji prirastek med 3000 in dobrih 6000 obratih. Sama krivulja v srednjem obmo?ju je bila pri?akovana ampak zanimivo je, da na vrhu ni nobenega prirastka, je pa vsaj maksimalna mo? do blokade.

 

V glavnem zelo zanimivi rezultati. Uro? je bil ?e 3x na meritvah zato so njegovi rezultati o?tevil?eni. hp so onjenica, tq je torque (navor). Se pa vidi, da bi zdaj Uro?ova Mazda kar lepo uhajala serijski (oziroma tudi Gregetovi)

Objavljena slika

Torej:

Mazda mx ali se da vstopiti v Mazdin ECU in preveriti (z wideband?), ?e mogo?e enostavno nad to konjeco no?e ker je mapa ?e ?isto mimo v primerjavi z original motorjem? Da se je pretok tako spremenil, da ECU ne more ve? korigirati. Ker pri 2. meritvi je mo? ravno na vrhu ?e posko?ila, zdaj pa v istem obmo?ju bistveno slab?e raste, oziroma se po?asi izravna. Predvidevam, da bi z mapiranjem glede na trenutne predelave lahko pridobil ?e nekaj konjev in navora.

 

 

Tule je pa za foro primerjava z mojim biv?im 100NX GTi (merjeno na va?ih prej?njih valjarjih kot Mazde prej) in meritev od Clia na drugih valjarjih. Slu?ajno imam kar nekaj grafov doma. Zanimivo je, da je Cliotov motor do 5000 primerljiv z Mazdinim, potem pa se mu pri 5000 obratih za?ne dogajati.

Objavljena slika

 

Se opravi?ujem za velikost grafov ampak so vsaj bolj razlo?ni.

Napisano

Seveda se da vtaknit lambdo v izpuh in pogledat kaksno je stanje z gorivom.

V njegovem programu je shranjeno koliko bencina mora dati pri dolocenem pretoku zraka v motor. Z nastavitvami tega programa se lahko kolicina bencina in kot predvziga popravi.

 

Ta racunalnik, tako kot racunalnik v ostalih Mazdah se da "chipat" in izvlect se kaj konjev ven.

 

Rezerve so se v celotnem izpusnem sistemu. Za tako konjazo bi ustrezalo kaj premera 60mm skoz in skoz ter s pretocnimi lonci. Razlika je med 5 in 10KM. Odvisno koliko je restriktiven serijski izpuh.

 

 

 

 

 

Za za?etek: Dol?an sem opravi?ilo Mazdi mx. ?tevilke so bile res slabe in je izpadlo ?udno, da bi imel avto lahko po ?portnem izpu?nem kolektorju in odstranitvi katalizatorja manj konjev. Vendar nama z Uro?om firbec ni dal miru in sva dala tudi prej?nje rezultate v excel ter bila presene?ena. Po rezultatih sode? je motor pridobil v dolo?enem obmo?ju blizu 20 Nm in hp. Ve?inoma je najve?ji prirastek med 3000 in dobrih 6000 obratih. Sama krivulja v srednjem obmo?ju je bila pri?akovana ampak zanimivo je, da na vrhu ni nobenega prirastka, je pa vsaj maksimalna mo? do blokade.

 

V glavnem zelo zanimivi rezultati. Uro? je bil ?e 3x na meritvah zato so njegovi rezultati o?tevil?eni. hp so onjenica, tq je torque (navor). Se pa vidi, da bi zdaj Uro?ova Mazda kar lepo uhajala serijski (oziroma tudi Gregetovi)

Objavljena slika

Torej:

Mazda mx ali se da vstopiti v Mazdin ECU in preveriti (z wideband?), ?e mogo?e enostavno nad to konjeco no?e ker je mapa ?e ?isto mimo v primerjavi z original motorjem? Da se je pretok tako spremenil, da ECU ne more ve? korigirati. Ker pri 2. meritvi je mo? ravno na vrhu ?e posko?ila, zdaj pa v istem obmo?ju bistveno slab?e raste, oziroma se po?asi izravna. Predvidevam, da bi z mapiranjem glede na trenutne predelave lahko pridobil ?e nekaj konjev in navora.

Tule je pa za foro primerjava z mojim biv?im 100NX GTi (merjeno na va?ih prej?njih valjarjih kot Mazde prej) in meritev od Clia na drugih valjarjih. Slu?ajno imam kar nekaj grafov doma. Zanimivo je, da je Cliotov motor do 5000 primerljiv z Mazdinim, potem pa se mu pri 5000 obratih za?ne dogajati.

Objavljena slika

 

Se opravi?ujem za velikost grafov ampak so vsaj bolj razlo?ni.

 

Napisano

kar se ti?e izpuha ni drugega kot 1x resonan?ni lonec in pa samo ?e zadni srebringov ;) je ?e ve?ji fi od serijske,zato verjetno pride samo ?e mapiranje upo?tev.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kdo bi vedel. :ne vem: A si ti sploh pogledal prirastek v primerjavi s tvojim avtom? Oziroma tudi njegova prej?nja meritev brez kolektorja je bistveno slab?a. Avto ima ?ez celo obmo?je bistveno ve? konjev in navora edino zgoraj ni nobenega prirastka. Vseeno pa avto vle?e do blokade ker tako la?je diha pri maksimalnih obratih. Tako, da kar hitro zmontiraj, ne bo ti ?al. ;)

Napisano

Kdo bi vedel. :ne vem: A si ti sploh pogledal prirastek v primerjavi s tvojim avtom? Oziroma tudi njegova prej?nja meritev brez kolektorja je bistveno slab?a. Avto ima ?ez celo obmo?je bistveno ve? konjev in navora edino zgoraj ni nobenega prirastka. Vseeno pa avto vle?e do blokade ker tako la?je diha pri maksimalnih obratih. Tako, da kar hitro zmontiraj, ne bo ti ?al. ;)

 

Ti raje poglej sliko dneva na RTV :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tisti moj graf, ki je pokazal 160hp je ?e s CAI...brez sploh nisem meril. Uklopkotovo sem peljal en krog na sre?anju in itak da sem ?util razliko, ker avtomobilu se dejankso "utrga" od 3000rpm naprej....zato mi je tudi ?udno da tako malo poka?e na valarjih.

Napisano

Ti raje poglej sliko dneva na RTV :hudicek:

 

Pa ti si za svetom, to sem ?e jaz tule objavil. Pa Rider verzija bo za UK, na?a bo imela ime Angels & Demons.

 

Tisti moj graf, ki je pokazal 160hp je ?e s CAI...brez sploh nisem meril. Uklopkotovo sem peljal en krog na sre?anju in itak da sem ?util razliko, ker avtomobilu se dejankso "utrga" od 3000rpm naprej....zato mi je tudi ?udno da tako malo poka?e na valarjih.

 

Vem, da si imel CAI. In to, da se avtu "utrga" v primerjavi s tvojim se vidi iz grafa, ko krivulja mo?i in navora fajn posko?ita. Kar poglej kako gre tvoja krivulja pri 3500 obratih in kako aktualna Uro?eva.
Napisano

na zalost ne vem kaj se dogaja ker sem po svetu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kako pa on ta pere??ek ustavi????

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kako pa on ta pere??ek ustavi????

 

Pri svojih 800 kg ni tak problem. Tale je ?e kar dostikrat bil na drag raceu ?e se ne motim. Najbolj je bila fora ko se je pripeljal pa jaz njemu "tole je pa turbo a?" Pa on presene?en kako vem. Hja ?udno, saj se sli?i, da nekaj ne ?tima. :hudicek:
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.