R_sport Napisano 14. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 14. november, 2011 A mogo?e kupuje? tukaj:http://www.jantrade-motornoolje.si/produkt...lia-dpf-5w30-1l Torej Dexelia ali Motul C1 (oboje 5W-30), nekaj izmed tega bom vzel... Moram jutri poklicat na servis in vpra?at, ?e lahko prinesem olje s sabo. Citiraj
iceman22 Napisano 14. november, 2011 Prijavi Napisano 14. november, 2011 A mogo?e kupuje? tukaj:http://www.jantrade-motornoolje.si/produkt...lia-dpf-5w30-1l Torej Dexelia ali Motul C1 (oboje 5W-30), nekaj izmed tega bom vzel... Moram jutri poklicat na servis in vpra?at, ?e lahko prinesem olje s sabo. tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu.. Citiraj www.trziskisladoled.si
R_sport Napisano 15. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 15. november, 2011 tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu.. Pa je to olje pravo za novej?i 2.2 motor oz. ima standard ACEA C1? Ker sem klical tega tipa za Dexelio pa mi ni znal to?no povedat, rekel je le, da je za motorje z DPF filtri, te pa je imela Mazda ?e pri stari faceliftani M6 pa ne vem a je za vse eno in isto olje... :ne vem: Citiraj
R_sport Napisano 17. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 17. november, 2011 Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... Citiraj
jures Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... eno je ja in je pravo (mislim da ti na pokrovu motorja piseta oba standarda - vsaj na stari je) so pa ?e motul c1 (uporabljam jaz) za 11?in pa ne vem fucsh al ker ze tudi c1 pa na omv pumpah OMV c1 za 28?/L :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 jaz vem, da dexelie ne dam nikol vec v mojo mazdo... enkrat se je blo bliz, nocem, da se ponovi Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
R_sport Napisano 17. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 17. november, 2011 Hvala @jures. jaz vem, da dexelie ne dam nikol vec v mojo mazdo...enkrat se je blo bliz, nocem, da se ponovi Zakaj ne? ?e je olje narejeno konkretno za to znamko, potem ne more biti slabo ali pa?? Oziroma v ?em je npr. Motul toliko bolj?i? :ne vem: Pa ponekod imajo ?e napisano, da ti druge znamke olj lahko izni?ijo garancijo, ?e do ?esa pride... Sej vem, da je to 'blablabla', ampak vseeno nikoli ne ve? na kateri drobni tisk se ti bodo obesili ob morebitni okvari. Citiraj
Grega_ Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto. Citiraj
Boss Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto. To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem: Citiraj
LabiGT Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 mogoce, ker mi je na prejsnji 6-ki zaribal motor zaradi slabega olja...zato pac jaz osebno dexelie ne dam vec noter Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 mogoce, ker mi je na prejsnji 6-ki zaribal motor zaradi slabega olja...zato pac jaz osebno dexelie ne dam vec noter ?ak, to je pa neki novga... kdaj ti je zaribal motor? :ne vem: Citiraj
LabiGT Napisano 17. november, 2011 Prijavi Napisano 17. november, 2011 ups..manjka "skor" Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem: Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Tomozuki Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 Tisto mre?ico je dobro pregledat na vsake toliko. Jaz sem imel ?e ostanke kita noter :ne vem: Citiraj
R_sport Napisano 18. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. november, 2011 Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja. To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem: O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem: O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju. Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju. V tiste v katere je stranka olje prinesla sabo pa BP. Pa ni to rekla-kazala, to so dejstva ki sem jih videl na lastne o?i. Servisi pa mislim da je vsem jasno, da ne bodo pluval v lasten ?eber, ne za delo ne za materijal. Sej GNITJA vrat si tud ne morjo privo??it pa so si ga vseen. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju. Po moje so ribale bolj tiste, ki so bile vo?ene tako, da motor ni niti dobro zadihal in da je prej prihajalo, do pomanjkanja mazanja zaradi prenizkih obratov in seveda posledi?no ali pa vzro?no tudi zaradi ma?enja filtra, ki pa se je ma?il ravno zaradi tega, ker avto ni videl ve? kot 2.500 obratov. Sej lahko, da se motim ampak nikjer drugje (raze na tem forumu) niso povezovali ma?enje filtra z uporabo to?no dolo?ene znamke olja. Da pa so to najve?krat avtomobili, ki so servisirani pri poobla??encih tudi precej ka?e na prej?njo trditev. kdor ne zna vozit avto in ne ve, da konstantno nizki obrati ne delajo avtomobilu ni? koristnega tudi ne zna najti drugega servisa kot poobla??enskega, kjer pa pa? niso dobil navodil (niti to ni zapisano v servisni tabeli za redne servise), da naj na vsake tolk km odpirajo karter motorja in pregledujejo cedilo saj to ni obi?ajen postopek, da bi se izvajal - ?eprav v tem primeru bi to bilo potrebno. Citiraj
LabiGT Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 sam jaz ne vozim z nizkimi vrtljaji? Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
iceman22 Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 sam jaz ne vozim z nizkimi vrtljaji? Ti nisi imel DPF tako da te lahko takoj izlocimo. Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 Ti nisi imel DPF tako da te lahko takoj izlocimo. Alo jebote, sej pred DPF so ribale(in ?e vedno ribajo), te z DPF manj in NISO imune na to. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 Alo jebote, sej pred DPF so ribale(in ?e vedno ribajo), te z DPF manj in NISO imune na to. Ribne lahko vsak avto. ;)Tudi ce je cist nov. Citiraj www.trziskisladoled.si
Boss Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 sam jaz ne vozim z nizkimi vrtljaji? Zdej pa res ne razumem ni? ve? - pravi?, da ne daje? notri Dexelie sploh, za katero pravi Ajvar, da paca filter pa si ravno tako imel zapacan filter? A sem prav razumel tvoj stavek? Zdaj se namre? postavlja vpra?anje a Dexelia paca filter ali mogo?e na?in vo?nje, da so nekateri imeli pri 100kkm filter zama?en. :ne vem: Citiraj
LabiGT Napisano 18. november, 2011 Prijavi Napisano 18. november, 2011 ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:(ajvar me bos popravu, ce sem se motil) -izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga) tle se je zacel...pol se lahko bere naprej v tisti temi...sej mogoce ni zarad dexelie, ampak jaz imam izbiro da ne dam dexelie, in je ne bom dal...vsaj psiholosko se bom boljs pocutu Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.