Skoči na vsebino

Kako je Sishi po?trihal spojler

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No lani poleti sem prek Salomonca kupil zadnji zgornji spojler za mojo 323F. Je bil ?rne barve tko kot avto. Enkrat sem se spravu montirat pa je bla jeba (nimam orodja taprauga). No pol pa letos pride pomlad, pa si re?em zdej pa ?e enkrat to zrihti. No pa bom. Pa sem reku sam prej te praskice poravim-po?triham. Si mogu blizu pogledat, da jih vidi?! Pa sem pr kolegu mal matiral, brusil, kital pa ?pickit...

No pol pa mi ta kolega k ma kompresor pa pi?tolo to pihne. Pa se za?ne barva lu??... :( JOJ...KVA pa zdej? N? z lavo nama?, pa vse dol pobrus, pol bova pa ?trihnla, mi prau kolega. OK. Ma?em lavo, brusim s ?mirglom, pa spet ma?em pa spet brusim...pa tko 5 ur. Pol pa pogledam :blink: . Lava je za?ela ze plastiko raz?irat :wacko: .

 

P.S: A kdo kupi zadnji spojler za 323F :ph34r: ? ?rn ful ohranjen.

post-13-1118853608_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zadnja

 

E je.. ga ...

ufffff.......to pa ni blo dobro a??? :unsure:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

ufffff.......to pa ni blo dobro a??? :unsure:

 

 

LP daVid

Kon?alo se je z odvozom kosovnega materijala :( .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.