Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp

Napisano

Avto Pelko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp

 

Pozdravljen,

 

jaz sem podlo?ke pred dvema tednoma menjal na na?i Mazdi 6 prav tako 100kW. Pri meni se je v olju, na ?ipki ali na ?epu vonjala nafta, ki se je ?e me?ala z oljem, to je pomojem ?e eden pokazateljev, da je menjava podlo?k zelo nujna + kajenje baje da je lahko tudi posledica "po?rtih" podlo?k ja.

 

Pri meni se je potem malo zadeva zalomila, in sicer na ?etrtem cilindru smo naleteli na problem ker ?oba ni ?la ven, ker se je zapekla, posledica pu??anja podlo?ke, ostale tri so ?le ven brez problemov in sile. Ker smo morali ?obo na silo izvle?i je ?la v ve?na lovi??a, tako da sem moral nabaviti novo ?obo.

 

Sama menjava podlo?k ni zahtevna, vendar problem nastane ?e se ti kaj zalomi tako kot se je meni. Jaz upam da ti bo ?lo vse kot po maslu. ?e bo? pa rabu kak?no ?obo, me pa lahko kontaktira?, jih ima kolega tovarni?ko obnovljene na zalogi. Ampak upajmo da ne bo treba. Baje pa da je dobro ?e se ?e ?obe ven vle?ejo, da se jih da pregledat oz. ??istit, kar pa zopet terja svoje ?????.

 

Menjava + podlo?ke (18?) ne sme biti pomoje ve? kot 40? vse skupaj, ?e gre vse kot po maslu.

 

Veliko sre?e.

 

LP Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Po menjavi podlozk si moral menjat tesnilo na zgornji glavi motorja,kjer so ?obe???ali si pustil kar staro tesnilo?

 

Verjetno misli? tesnilo pokrova ventilov?? Nisem, ker ni bilo potrebno in dihta.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

ja to?no to sem mislil :) ....

 

Mislim pa da je mehanik z nekak?no tesnilno maso namazal dihtungo.

 

ja to?no to sem mislil :) ....

 

Mislim pa da je mehanik z nekak?no tesnilno maso namazal dihtungo.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

v kratkem bom tud jaz dal menjat te podlo?ke in bom pol prilepil kak?ne slikce, kako to vse skupaj zgleda in poteka :)

 

zadeva sploh ni tako komplicirana samo problem je ?e katera od ?ob no?e ven druga? pa ?e si natan?en in ima? orodje to lahko zamenja? sam.
Napisano

kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici :) ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici :) ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga :)

 

Ne rabi? specialnega orodja.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

in pri?el je ?as da sem jaz tud menjal te bakrene podlo?ke na injektorjih (Mazda 6 diesel, 100KW (136PS), letnik 2003, prevo?enih 168 000 km). Vedno servisiran na mazdinem servisu pred mojim nakupom!

Ker ve?inoma stvari popravljam kar sam, sem se odlo?il te podlo?ke menjat kar sam doma, ker sem se pogovarjal z mehanikom in mi je rekel, da ni to nevem kak zahtevno delo, le precizen in pazljiv mora? bit.

Tako sem se v?eraj odlo?il da to menjam!

Je pa res da mora? bit pazljiv, saj en injektor stane kar nekaj denarja in se s tem ni za igrat!

Prav tako moramo pazit da nam kak?na malenkost ne pade med ventile!

Tako da ?e boste kaj poizku?ali podobnega doma, delate na lastno odgovornost in ne odgovarjam za posledice :P

 

spodaj bom opisal postopek:

1. odstranimo za??itni pokrov (plastiko) motorja . (uporabimo nastavek velikosti 10 - gedoro)

Objavljena slika

 

2. odstranimo vse "?laufeke" in elektroniko z injektorjev, ki so na glavi motorja!

Objavljena slika

 

3. odvijemo ?raufe s katerimi je glava pritrjena (na sliki so ozna?ena mesta).

Odvit moramo tud za??itno plastiko, za katerim se nahaja zobat jermen, da la?je dobimo ven glavo na levi strani. Na plastiki odvijemo samo dva ?raufa!

Objavljena slika

 

4.Tako izgleda ko vzamemo dol pokrov ventilov

Objavljena slika

 

5. odvijemo tisto "re?" :P , ki ti??i dva injektor notri v motor in prav tako lahko odvijemo obe cevki, po katerih s commonraila prihaja diesel na injektor. Prav tako vzamemo ven obro?ke (gumijaste) z zunanje strani injektora, kjer pride gor cevka s commonraila, saj druga?e ne moremo vzet ven injektora (ozna?eno na sliki, glej prvi injektor), pomagamo si z majhnim izvija?em .

Objavljena slika

 

6. injektor vzamemo ven tako, da ga najprej malo zrahljamo z obra?anjem levo-desno, nato ga pa potegnemo pazljivo ven iz bloka motorja! in tako zgleda, ko dobimo ven prvi injektor!

Objavljena slika

 

7. tako izgleda injektor, na katerem je stara podlo?ka in skoraj ni opazna. podlo?ko zamenjamo in vstavimo injektor pazljivo nazaj na mesto. Prav tako storimo z drugim (sosednjim) injektorom, ga vstavimo in lahko pritrdimo nazaj tisto re?, ki ti??i injektor v blok motorja! Nato postopek ponovimo pri 3. in 4. injektorju.

Objavljena slika

 

8. Ko smo vse zamenjali ?e pritrdimo nazaj cevke ,ki grejo s common raili in tiste gumijaste "obro?ke".

 

 

Pazimo, pri zategovanju vseh delov da kaj slu?ajno ne pretegnemo ali spoteremo!!! Zategujemo z ob?utom, saj s kak?no gedoro hitro pretegnemo kak vijak!

 

Na pokrov glave ventilov, vstavimo nazaj novo tesnilo ali ?e je ?e uporabno staro tesnilo, ga nama?emo z motornim oljem in pazljivo namestimo nazaj! Prav tako pri zategovanju pazimo da kaj ne pretegnemo.

 

?e primerjava stare in nove podlo?ke:

Objavljena slika

 

moram povedat da se motor dosti bolj?e odziva, in upam da nebo ve? potro?nje motornega olja!

 

Za 3000km me ?e ?aka menjava motornega olja in potem bom tudi s?istil karter in cedilo! Prav tako bom tudi tisto komentiral s slikami :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Odli?no si to podokumentiral!! Ja tako to izgleda, nobeden bavbav. Va?no je samo da ti je ?lo vse kot po maslu brez nepotrebnih dodatnih stro?kov!!!

 

LP B

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Dobr si se tole lotu in naredu. :rispekt:

 

 

 

Hvala bogu da nimam navornika, ups dizla. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a je blo treba :ne vem:

 

bravo mojster mislim da si eden prvih foruma?ev ki se je tega upal. a mogo?e avto kaj bolj gre in lep?e lavfa?
Napisano

bravo mojster mislim da si eden prvih foruma?ev ki se je tega upal. a mogo?e avto kaj bolj gre in lep?e lavfa?

 

Jaz sem to zamenjal pred dvema letoma in nisem opazil nobene razlike v vo?nji (mo?,kajenje) edino porabe olja ni ve? spljoh. :P

 

 

Napisano

Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ;) ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi :) ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil :) ...

 

Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal ;):)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ;) ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi :) ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil :) ...

 

Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal ;):)

 

?e ni? drugega si pri?paral kak?no "presene?enje" v stilu zaribane ma?ine. ;)

Mislim,da ne vle?e bolj?e je pa verjetnofiling,da si zrihtal stvar bolj?i. ;)

 

 

Napisano

Well done.. :bravo:

Samo nekaj me ?e zanima, ko si imel injektorje dol, a si jih dal tudi kaj spucat; ali bolje kako se sploh dajo s?istit ? :ne vem:

Napisano

Nisem jih dal s?istit... Sem pa ?e razmi?ljal o tem tud...vendar se ?e nisem pozanimal kje se dajo s?istit in koliko je cena... Meni je pokuril 0,5l olja na slabih 5000km <_< ...bomo videli kako bo zdaj

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Meni ga pokuri ?voh liter na 20000 km, pa me zanima ali je ?e potreba po menjavi podlo?k ?

 

"?voh liter" je pribl.od max na min na pal?ki.Bolj to?n-ko ti ga skuri 1,2 litra si na min in takrat je ?e kriza. :whatever:

 

 

Napisano

evo 3 ?obe ?le ven brez problema 1 pa nikakor ne po dolgem ?asu matranja popustila podlo?ke vse 4 nove sedaj pa tista ?oba ki se je upirala ne dela. Zmaga :bravo: pa bodo spet ?li evr?ki za avto namesto da bi otrokom nedeljski izlet privo??il. Druga? pa kupim ?obo za 100kw motor let. 03

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.