Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

usato al pa obnovljeno je razlika....:), pa vseeno, prodajalec bo prej prodal opran avto kot usran

 

 

haha...od makarona pa ni lih priporo?ljivo kupovati :P

www.gistel.si

Napisano

haha...od makarona pa ni lih priporo?ljivo kupovati :P

 

pol od mene ne dobi? ni? :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

haha...niste vsi enaki :D

Sej ?e kupi? ?tiri injektorje, vsaj eden bo OK :D

 

to ziher, o?itno prva ?oba gre prva - pri meni je bla ta o?gana, spekter jo je ?e menjal.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to ziher, o?itno prva ?oba gre prva - pri meni je bla ta o?gana, spekter jo je ?e menjal.... :blush:

 

Meni na moji Mazdi nagaja druga ?oba, samo jo ne morem dobit ve? ven iz glave....bom si vzel en dan ?as ko bom imel nadomestno, pa bom proval ?e pri vro?em motorju, ?e bo kaj pomagalo <_<

www.gistel.si

Napisano

Meni na moji Mazdi nagaja druga ?oba, samo jo ne morem dobit ve? ven iz glave....bom si vzel en dan ?as ko bom imel nadomestno, pa bom proval ?e pri vro?em motorju, ?e bo kaj pomagalo <_<

 

jaz sem vzel klju? 19 - navaden - z njegovo glavo prijel kovinski dovod nafte na injektorje, umaknil tesnila na robu glave motorja, nanj naslonil klju? in pajsal po?asi z rahlimi udarci kladiva - 2 minuti.....pa je ?lo (pri vro?em)

 

To ti je dokaz da je zape?ena - skurjena.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem vzel klju? 19 - navaden - z njegovo glavo prijel kovinski dovod nafte na injektorje, umaknil tesnila na robu glave motorja, nanj naslonil klju? in pajsal po?asi z rahlimi udarci kladiva - 2 minuti.....pa je ?lo (pri vro?em)

 

To ti je dokaz da je zape?ena - skurjena.....

 

Zdaj z aditivom se je umirila in avto ne kadi ve?, bom pa vsi zrihtal eno rezervno in ob priliki ko bomn imel ?as in voljo se bom ?e enkrat lotil podviga :P

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa le ni taka umetnost ??istit injektorje... :P

 

Ampak je pa neroden - vse mu iz rok leti... damn it :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Pa le ni taka umetnost ??istit injektorje... :P

 

Sam TOK TOK TOK-a se ne da spucat.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa le ni taka umetnost ??istit injektorje... :P

 

To je ?oba od bencinarja !

Za navor NI isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Preventivna menjava podlo?k injektorjev!

 

Na to temo je bilo ?e veliko govora, pa vas vseeno napro?am za va?e mnenje glede preventivne zamenjave podlo?k injektorjev in sicer imam mazdo 6 dizel 121 KS letnik 2004 prevo?enih 105000km, poraba olja na servisni interval 15000 km zna?a 1.5 l litra. Uporabljam olje Motul x-clean 5W-40. Drugih napak ni opaziti, tudi motor ne kadi. Hvala in lep pozdrav.

Napisano

Preventivna menjava podlo?k injektorjev!

 

Na to temo je bilo ?e veliko govora, pa vas vseeno napro?am za va?e mnenje glede preventivne zamenjave podlo?k injektorjev in sicer imam mazdo 6 dizel 121 KS letnik 2004 prevo?enih 105000km, poraba olja na servisni interval 15000 km zna?a 1.5 l litra. Uporabljam olje Motul x-clean 5W-40. Drugih napak ni opaziti, tudi motor ne kadi. Hvala in lep pozdrav.

 

Imam enak letnik in motor kot je tvoj, samo da imam prevo?enih 205.000 km. In od servis so servisa mi ne spije niti 1dcl olja. Pred menjavo podlo?k pa je bilo stanje podobno kot pri tebi. Avto ti pa ne kadi, ker ti olje zgori. Jaz ti svetujem menjavo podlo?k in ?i??enje cedila pri naslednjem servisu, ker to ne predstavlja noben stro?ek. Najla?je pa testira? podlo?ke tako, da pri v?ganem motorju odvije? ?ep od olja in ?e ti piha ven so podlo?ke slabe.

www.gistel.si

Napisano

Imam enak letnik in motor kot je tvoj, samo da imam prevo?enih 205.000 km. In od servis so servisa mi ne spije niti 1dcl olja. Pred menjavo podlo?k pa je bilo stanje podobno kot pri tebi. Avto ti pa ne kadi, ker ti olje zgori. Jaz ti svetujem menjavo podlo?k in ?i??enje cedila pri naslednjem servisu, ker to ne predstavlja noben stro?ek. Najla?je pa testira? podlo?ke tako, da pri v?ganem motorju odvije? ?ep od olja in ?e ti piha ven so podlo?ke slabe.

 

Hvala za odgovor, ko odvijem ?ep kar precej piha, tako, da jih bom kar menjal.

Napisano

Pred ene tremi leti sem bil od znanca vpra?an za nasvet pri nakupu rabljene ?estice. Rekel sem, da ?e kupi, da mora res obvezno menjat podlo?ke injektorjev in o?istit cedilo ?e tega prej?nji lastnik ni naredil. Te dni pa zvem, da tistega nasveta takrat ni upo?teval. In je ?e ena 6ka z ma?ino kaput.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pred ene tremi leti sem bil od znanca vpra?an za nasvet pri nakupu rabljene ?estice. Rekel sem, da ?e kupi, da mora res obvezno menjat podlo?ke injektorjev in o?istit cedilo ?e tega prej?nji lastnik ni naredil. Te dni pa zvem, da tistega nasveta takrat ni upo?teval. In je ?e ena 6ka z ma?ino kaput.

 

To predstavlja res minimalen stro?ek, nevem zakaj je ljudem tako te?ko to re?it...

www.gistel.si

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

in pri?el je ?as da sem jaz tud menjal te bakrene podlo?ke na injektorjih (Mazda 6 diesel, 100KW (136PS), letnik 2003, prevo?enih 168 000 km). Vedno servisiran na mazdinem servisu pred mojim nakupom!

Ker ve?inoma stvari popravljam kar sam, sem se odlo?il te podlo?ke menjat kar sam doma, ker sem se pogovarjal z mehanikom in mi je rekel, da ni to nevem kak zahtevno delo, le precizen in pazljiv mora? bit.

Tako sem se v?eraj odlo?il da to menjam!

Je pa res da mora? bit pazljiv, saj en injektor stane kar nekaj denarja in se s tem ni za igrat!

Prav tako moramo pazit da nam kak?na malenkost ne pade med ventile!

Tako da ?e boste kaj poizku?ali podobnega doma, delate na lastno odgovornost in ne odgovarjam za posledice :P

 

spodaj bom opisal postopek:

1. odstranimo za??itni pokrov (plastiko) motorja . (uporabimo nastavek velikosti 10 - gedoro)

photo.jpg

 

2. odstranimo vse "?laufeke" in elektroniko z injektorjev, ki so na glavi motorja!

img0503.jpg

 

3. odvijemo ?raufe s katerimi je glava pritrjena (na sliki so ozna?ena mesta).

Odvit moramo tud za??itno plastiko, za katerim se nahaja zobat jermen, da la?je dobimo ven glavo na levi strani. Na plastiki odvijemo samo dva ?raufa!

img0503oznaceno.jpg

 

4.Tako izgleda ko vzamemo dol pokrov ventilov

img0504.jpg

 

5. odvijemo tisto "re?" :P , ki ti??i dva injektor notri v motor in prav tako lahko odvijemo obe cevki, po katerih s commonraila prihaja diesel na injektor. Prav tako vzamemo ven obro?ke (gumijaste) z zunanje strani injektora, kjer pride gor cevka s commonraila, saj druga?e ne moremo vzet ven injektora (ozna?eno na sliki, glej prvi injektor), pomagamo si z majhnim izvija?em .

img0504oznaceno.jpg

 

6. injektor vzamemo ven tako, da ga najprej malo zrahljamo z obra?anjem levo-desno, nato ga pa potegnemo pazljivo ven iz bloka motorja! in tako zgleda, ko dobimo ven prvi injektor!

img0506.jpg

 

7. tako izgleda injektor, na katerem je stara podlo?ka in skoraj ni opazna. podlo?ko zamenjamo in vstavimo injektor pazljivo nazaj na mesto. Prav tako storimo z drugim (sosednjim) injektorom, ga vstavimo in lahko pritrdimo nazaj tisto re?, ki ti??i injektor v blok motorja! Nato postopek ponovimo pri 3. in 4. injektorju.

img0507.jpg

 

8. Ko smo vse zamenjali ?e pritrdimo nazaj cevke ,ki grejo s common raili in tiste gumijaste "obro?ke".

 

 

Pazimo, pri zategovanju vseh delov da kaj slu?ajno ne pretegnemo ali spoteremo!!! Zategujemo z ob?utom, saj s kak?no gedoro hitro pretegnemo kak vijak!

 

Na pokrov glave ventilov, vstavimo nazaj novo tesnilo ali ?e je ?e uporabno staro tesnilo, ga nama?emo z motornim oljem in pazljivo namestimo nazaj! Prav tako pri zategovanju pazimo da kaj ne pretegnemo.

 

?e primerjava stare in nove podlo?ke:

img0508.jpg

 

moram povedat da se motor dosti bolj?e odziva, in upam da nebo ve? potro?nje motornega olja!

 

Za 3000km me ?e ?aka menjava motornega olja in potem bom tudi s?istil karter in cedilo! Prav tako bom tudi tisto komentiral s slikami :)

 

 

 

lepo opisano a se da ?e enkrat slike dobit?

lp

Napisano

Saj ni tak bav bav. Jaz sem jih menjal prej?nji teden, ?e drugi? (pa ne na istem avtu). Samo lepo po?asi in z ne?no roko pa gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

06 Mazda GY19T6, 180.000

Naredil sem test s pri?ganim motorjem in odprem pokrov za olje. Seveda pihne ven. Porabo dizla imam normalno, dimi ?e ne, hm.

Menjat moram podlo?ke injektorjev BOSCH Dichtring F 00V C17 504 Flammschutzdichtung oz. Mazda (RF2A-13-H51A), RF2A-13-H51B pa tudi dihtungo pokrova ventilov RF7J-10-235. Stahlgruber ima vse dele na zalogi, podlo?ke za 6?, tesnilo za 10?, dela pa za nekaj ur ;). Koliko ur?

 

Ar?on pravi, da DENSO injektorjev ni mo?no obnoviti, ne ?e, adijo!?

Ar?on svetuje ?e preventivno ?i??enje lovilca olja in tiste nesre?ne mre?ice.

 

PRAVI injektorji za mojga konji?a (popravek NAZAJ, sorry #JURES, moja je oni face lift)

Motor 89kW 2.0 MZR-CD iz leta 2006, bojda gre za DRUGO generacijo skupnega voda.

Injektor - RF7J-13-H50, klical sem Mazda servis, povedal celo ?tevilko VIN, na ceno pa pozabil, nekaj ?ez jurja ojrof, pa ti niso diht !!!

 

Na?el sem ?e tole na Ebay (popravek NAZAJ, sorry #JURES, moja je oni face lift)

http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Injektor-DENSO-Mazda-3-BK-Mazda-5-CR-Mazda-6-2-0-Diesel-/191433132006?pt=DE_Autoteile&hash=item2c924dc7e6

In

http://www.ebay.de/itm/Injektor-Einspritzduse-Injector-DENSO-MAZDA-3-5-6-2-0-DI-2-0-MZR-CD-RF7J13H50-/121189547733?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3775bed5

 

Ar?on mi pravi, da gre za fake ponudnike, meni pa vsaj nem?ka firma deluje zelo resno, cena 160? pa ?e kar, itaq da boli -> www.diesel-technik-biberach.de

 

?tajerska firma, ki trdi da zna obnoviti za mastnih 180? je www.dts-korenjak.si

Ima kdo kak?ne izku?nje?

 

-->> Zdaj pa na glas razmi?ljam, da bi lahko mojo Mazdo 6 sprogramiral tja do 105kW, hm?!

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

?lovek RF7J je samo 140 in 143 konjska!

RF5 je pa 120 konjska, to ima? a ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.