Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no kon?no danes uspe?no zamenjali podlo?ke stare podobno kot pri @roko uporabniku, me je blo pa strah ko.....ker dva injektorja sta ?la kar te?ko ven uf ampak na sre?o je ?lo

lp

aja sanjam pa ?e o nadgradnji webasta sam 400? mater ni pocen

 

  dne 7. 3. 2013 ob 19:58 je RoKo napisal:

attachicon.gifattachment Danes zamenjal podlo?ke, tri so bile prebite, ena ?e tesnila..... pri 120Kkm :zvizga:

Napisano
  dne 15. 12. 2014 ob 17:16 je jures napisal:

?lovek RF7J je samo 140 in 143 konjska!

RF5 je pa 120 konjska, to ima? a ne?

Hvala ti za opozorilo!

Ima? kak?en link za oem part list, da bi samo vpisal not moj GY19T6 pa enostavneje pobrskal za ?tevilkami oem delov?

  dne 15. 12. 2014 ob 19:20 je tkma napisal:

no kon?no danes uspe?no zamenjali podlo?ke stare podobno kot pri @roko uporabniku, me je blo pa strah ko.....ker dva injektorja sta ?la kar te?ko ven uf ampak na sre?o je ?lo

lp

aja sanjam pa ?e o nadgradnji webasta sam 400? mater ni pocen

Bravo! Koliko ?asa si porabil?

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
  dne 16. 12. 2014 ob 7:22 je tkma napisal:

ma sva tko na izi prepla?eno delala  kake 3.5h vse skup,

Nekaj mi povej, ali si ob menjavi bakrenih za??itnih podlo?k injektorjev moral zamenjati tudi tesnilo injektorja na shemi pod oznako 10-507 (za mojo M6 je koda RF7J10508)? V workshop navodilih omenjajo mo?nost po?kodbe ob demonta?i injektorjev.

Tesnilo ohi?ja ventilov 10-235 (RF7J10235) sem dobil zelo ugodno za 10?, 4 kosi tesnil injektorja so pa kar cifra, ker ga ima edino Mazda.

post-7753-0-35405100-1422180622_thumb.jpg

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano
  dne 25. 1. 2015 ob 12:24 je tkma napisal:

Ojla

 

menjal  sem le podlo?ke, ob menjavi olja pa gre ?e karter dol

 

lp

 

 

Pri menjavi olja ti priporo?am da nabavi? bakreno podlo?ko od vijaka za odtok olja. Manj kot evro stane.

Napisano
  dne 25. 1. 2015 ob 10:17 je skiposi napisal:

Nekaj mi povej, ali si ob menjavi bakrenih za??itnih podlo?k injektorjev moral zamenjati tudi tesnilo injektorja na shemi pod oznako 10-507 (za mojo M6 je koda RF7J10508)? V workshop navodilih omenjajo mo?nost po?kodbe ob demonta?i injektorjev.

Tesnilo ohi?ja ventilov 10-235 (RF7J10235) sem dobil zelo ugodno za 10?, 4 kosi tesnil injektorja so pa kar cifra, ker ga ima edino Mazda.

Tesnilo ?ob dobi? v avtotrgovinah  Bosch F00VC1750 je pa koda

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 2. 2. 2015 ob 11:29 je mazdaman napisal:

Tesnilo ?ob dobi? v avtotrgovinah  Bosch F00VC1750 je pa koda

Ne gre za bakrene za??itne podlo?ke, ampak za tesnilni obro? RF7J10508, zaenkrat imam najugodnej?o ponudbo pri Mazda Marko Leibnitz 15,62?/kos. Kot ka?e ni aftermarketa.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Podlo?ke injektorjev mi je v?eraj zamenjal uporabnik AlfainBMW, moja M6 ponovno prede kot mucek. Servis je bil na moje za?udenje opravljen presetljivo enostavno, zamenjati pa je bilo potrebno tudi tesnilo ohi?ja ventilov. Dele sem nabavil pri Stahlgruberu v MB.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano
  dne 27. 7. 2015 ob 7:14 je skiposi napisal:

Podlo?ke injektorjev mi je v?eraj zamenjal uporabnik AlfainBMW, moja M6 ponovno prede kot mucek. Servis je bil na moje za?udenje opravljen presetljivo enostavno, zamenjati pa je bilo potrebno tudi tesnilo ohi?ja ventilov. Dele sem nabavil pri Stahlgruberu v MB.

Ena podlo?ka je ?e dihtala, ostale 3 pa ne ve?, kar je lepo vidno na konicah injektorjev.

post-7753-0-57852200-1437982908_thumb.jpg

post-7753-0-49123400-1437982937_thumb.jpg

post-7753-0-09573900-1437983042_thumb.jpg

post-7753-0-57525700-1437983077_thumb.jpg

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Teh še ni tukaj. Govorimo o tistih, katere smo kupili vozili nekaj let in verjetno v večini bili kar zadovoljni. Verjetno tudi ti s tisto tvojo bivšo petko. BT-jke nisem omenil, ker je preveč Forda zraven, da bi bila čistokrvna Mazda. Pač nek hafu, kot takemu miksu pravijo Japonci..
    • Imam kar ta nov X186. Sem prej spremljal in sem vedel, da je star X180 imel problem s kompresorjem in naj bi odpravili. No ocitno niso. Vpoklica tudi ni.   Bom po praznikih se oglasil na servisu in malo povprasal. Bom pa probal se tkole posneti kot je v tistem videu, ce se bo pojavil ta zvok. Ker sedaj se res pojavlja samo zjutraj po tem ko avto stoji cez noc. No pa recimo vcer sem bil v trstu in tist nor klanc nazaj gor, se je tudi parkrat lepo oglasil.
    • Če jih pa na Kitajskem delajo...
    • Pol potencialni kupci Mazde kar raje baby dinota zasledujemo, kot pa premium x186 😂🤓🤣
    • A maš ti X186 al X180 - namreč ravno 2021 so menjali za posodobljen motor. In če me spomin še ni zapustil se je to na X180 redno dogajalo, medtem, ko na X186 pa naj bi bila odpravljena težava z jokajočim superchargerjem.   Moj predlog je, da kar pejt na servis uveljavljat garancijo. Preveri pa prej, če je bil mogoče kakšen vpoklic za tole.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.