Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja podlo?ka je bla ?isto se?gana. Zdaj motor trese lavfa po 3 pa tudi tester je pokazal tako.

 

kako si pa to?no po?kodoval injektor?ali sploh nisi vedel da je po?kodovan, do tistega ?asa ko si v?gal avto?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Meni ga pokuri ?voh liter na 20000 km, pa me zanima ali je ?e potreba po menjavi podlo?k ?

 

?e ?e niso bile menjane je pametno menjat neglede na porabo.

 

 

Moji macdi je takrat po tednu dni po menjavi podlo?k crknila ena ?oba. Ali je bilo to naklju?je ne vem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ?e niso bile menjane je pametno menjat neglede na porabo.

Moji macdi je takrat po tednu dni po menjavi podlo?k crknila ena ?oba. Ali je bilo to naklju?je ne vem.

 

to ni naklu?je ?oba je zelo ob?utljiva stvar ?eprav na zunaj ni po?kodb se znotraj ?obe po?koduje zaradi nasilnega izvleka druga?e itak ne gre. To je mazda nima? kaj.
Napisano

ja podlo?ka je bla ?isto se?gana. Zdaj motor trese lavfa po 3 pa tudi tester je pokazal tako.

 

s kak?nim testerjem si pa to testiral?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

"?voh liter" je pribl.od max na min na pal?ki.Bolj to?n-ko ti ga skuri 1,2 litra si na min in takrat je ?e kriza. :whatever:

 

Brez skrbi, saj redno kontroliram in dolivam po dcl. Skupna koli?ina na 20000 km je slab liter.

Napisano

Jaz sem v ponedeljek poleg menjave olja zamenjal ?e podlo?ke in pa ??istil sito, ki je bilo zelo zabito in po besedah Simona bi ma?ina kmalu ?la v maloro. ?e dobro da sem se odlo?il za to ker je stro?ek minimalen v primerjavi s popravilom zaribane ma?ine. Peljal sem ga k Pelkotu in sedaj se pozna ko ma?ina lepo te?e in za menoj ni ve? ?rne dimna zavese :bravo:

Napisano

Kje si pa podlozke dobil by the way

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Olef s.p. jih ti jih proda za 5? vse ?tiri s po?tnino vred.

Sem jih ravno pre?nji dan kupil, sedaj pa menjal.

Bile so v obupnem stanju. Drugi injektor je bil od saj skoraj do vrha.

 

160kkm

Napisano

Olef s.p. jih ti jih proda za 5? vse ?tiri s po?tnino vred.

Sem jih ravno pre?nji dan kupil, sedaj pa menjal.

Bile so v obupnem stanju. Drugi injektor je bil od saj skoraj do vrha.

 

160kkm

 

Sem si ogledal njihovo stran, pa me zanima pod katero rubriko so te podlo?ke.

Ali si jih kar prek maila kontaktiral in naro?il ?

Napisano

Sem si ogledal njihovo stran, pa me zanima pod katero rubriko so te podlo?ke.

Ali si jih kar prek maila kontaktiral in naro?il ?

 

 

Sem kar direkt kontaktiral prek maila.

 

Tu je ?e koda F00VC17504 (mislem da je to Bosch).

 

To dimenzijo in obliko ima en cel kup avtov.

 

Za primerjavo:

1230952 FORD

13 53 7 785 722 BMW

1432205 FORD

1851188 DAF

1981 95 CITROËN

1981 95 PEUGEOT

30777404 VOLVO

3M5Q9 E568 CA FORD

46518716 FIAT

55221016 FIAT

55565375 OPEL

5821761 OPEL

71769143 FIAT

93178683 OPEL

9456154380 FIAT

9467602680 FIAT

RF2A-13-H51A MAZDA

RF2A-13-H51B MAZDA

WHT 000 189 VW

 

 

Lp

igor

 

Nova post-4264-1319390093_thumb.jpeg

Taka pa je original mazdina (ta je ?e malo rabljena :D)

razlika je tudi v obliki post-4264-1319390206_thumb.jpeg

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

the injector seals should be replaced on all mazda rf 2.0 diesel engines (6 pre face lift 2002-2005 post face lift 2005-2007 mazda3 2.0 and mazda5 pre and post face lift) when valve clearences are carried out 12500, 75000 services as the injector is removed (injector seals and pipe seals pre facelift and post, on post face lift comon rail seals as rail built inside rocker cover) tsb was released as new shape seals were launced by mazda, hope this clears up any confususion.

 

o?itno res tud cd143......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

the injector seals should be replaced on all mazda rf 2.0 diesel engines (6 pre face lift 2002-2005 post face lift 2005-2007 mazda3 2.0 and mazda5 pre and post face lift) when valve clearences are carried out 12500, 75000 services as the injector is removed (injector seals and pipe seals pre facelift and post, on post face lift comon rail seals as rail built inside rocker cover) tsb was released as new shape seals were launced by mazda, hope this clears up any confususion.

 

o?itno res tud cd143......

 

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

 

podlozke mam - 4? olef s.p. :bravo: bom v priliki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

 

 

pozna kdo v okolici mb kak?nega doma?ega mojstra za menjavo podlo?k?

Napisano

to ti lahko menja vsak malo bolj?i doma? avtomehanik :) ...ni noben bavbav :D ,?e gre seveda vse gladko... Lahko se pa zgodi da ti ker injektor ne gre ven iz bloka in se ga nato posledi?no po?koduje ...pol se pa za?nejo te?ave :) ... jaz sem zadevo sam menjal :) in vse je ?lo gladko (kot se vidi v prispevku :) )

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ravnokar zamenjal podlo?ke injektorjev. Ena je bla totalno v k.... je bil injektor do polovice od saj.

Sicer pa je ?lo vse kot po maslu. Edino tist, ki je bil od saj je bil malenkost bol tesen.

Dosti lep?e gre vse narazen, ?e ?raufate, ko je motor ?e topel - upo?teval nasvet YavarYe-a.

Napisano

Evo mojega dodatka.

 

Injektorji 2-4 so ?li ven z lahkoto, medtem ko je prvi totalno zablokiral, po pol ure ni bilo drugega kot z glavo klju?a objet dovod in pajsati z rahlimi udarci kladiva, po nekaj minutah je popustil - ampak...no?i??e totalno za?gano in zape?eno, ?oba spodaj adijo...?e ve? podlo?ka se je ?e zarasla v motor:

 

post-2637-1322751894_thumb.jpg post-2637-1322751908_thumb.jpg post-2637-1322752080_thumb.jpg

ta srednja je ta zape?ena, druga pa v so?itju s podlo?ko :hudicek:

 

Po nekaj jeba*** sem dobil ven tudi podlo?ko in spucal no?i??e (nekaj je ?lo v motor, upam da se skur...)

 

Zamenjal sem vse podlo?ke. ki so bile tovarni?ke in o?itno so problem, zamenjal sem zape?eni injektor, ter drugega, kateri je imel tudi za?vasano podlo?ko nase.

 

Sestavim motor, zadeva v?ge in ne morem verjeti kako lep?e te?e motor, ni? ve? klenkanja in kovinskih zvokov (kot da bi ena ketnca nekje ropotala), ni? ve? cukanja pri 1500rpm...

 

Grem stavit da lahko sedaj power box dam na ve? - poprej je zmanjkalo mo?i od 7 naprej v vi?jih obratih

 

Priporo?am vsem, moja se bli?a sicer 200.000km

 

sporo?im kako bo na poti in porabi, ?eprav poraba je tudi z zimaki carska

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo mojega dodatka.

 

Injektorji 2-4 so ?li ven z lahkoto, medtem ko je prvi totalno zablokiral, po pol ure ni bilo drugega kot z glavo klju?a objet dovod in pajsati z rahlimi udarci kladiva, po nekaj minutah je popustil - ampak...no?i??e totalno za?gano in zape?eno, ?oba spodaj adijo...?e ve? podlo?ka se je ?e zarasla v motor:

 

post-2637-1322751894_thumb.jpg post-2637-1322751908_thumb.jpg post-2637-1322752080_thumb.jpg

ta srednja je ta zape?ena, druga pa v so?itju s podlo?ko :hudicek:

 

Po nekaj jeba*** sem dobil ven tudi podlo?ko in spucal no?i??e (nekaj je ?lo v motor, upam da se skur...)

 

Zamenjal sem vse podlo?ke. ki so bile tovarni?ke in o?itno so problem, zamenjal sem zape?eni injektor, ter drugega, kateri je imel tudi za?vasano podlo?ko nase.

 

Sestavim motor, zadeva v?ge in ne morem verjeti kako lep?e te?e motor, ni? ve? klenkanja in kovinskih zvokov (kot da bi ena ketnca nekje ropotala), ni? ve? cukanja pri 1500rpm...

 

Grem stavit da lahko sedaj power box dam na ve? - poprej je zmanjkalo mo?i od 7 naprej v vi?jih obratih

 

Priporo?am vsem, moja se bli?a sicer 200.000km

 

sporo?im kako bo na poti in porabi, ?eprav poraba je tudi z zimaki carska

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Uuu, ?tala, kje si pa nabavu nova injektorja, pa cena? :(
Napisano

Uuu, ?tala, kje si pa nabavu nova injektorja, pa cena? :(

 

ebay - 99? :bravo: s tem da sem enga dobil zastonj :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Preverim.   Ker ko Forda zakleneš, se skriti ključ deaktivira. Lahko špipo zlomiš, pa imaš ključ v roki, odzival pa se ne bo. Bom probal kaj se zgodi, če s telefonom odkleneš, če se ključ aktivira nazaj.   Na dopuste greta vedno 2 ključa. Imeti skriti ključ v avtu je lahko tudi dvorezno. Ti kdo vlomi. Si poišče ključ....
    • V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.   Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.   Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.   Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...
    • A je to mikrovalovka že ali pravi avto?
    • Mazda EZ-60, vizualno mi je zunanjoat všečna, ostalo pa....bomo videli.      
    • Brez skrbi da lahko zakleneš tudi nove ključe notri, pa naj bodo še tako pametni, ravno zaradi pameti, virtualnih pedalov in nevm česa vse je to mogoče. Jaz na primer imam v avtu vedno skrit rezervni ključ, ker Toyota omogoča tudi zaklepanje na daljavo prek telefona. Veliiiiiiikokrat me je rešil, logistično in podobno. Če ga zgubim, če mi ukradejo bundo, ruzak....mi 1000e kilometrov ne pomag noben amzs ali asistenca. Enostavno odprem avto s telefonom, vzamem ključ in grem   enako za logistiko, če kje obtičim, če se plani spremenijo, drugmu odprem avto vzame ključ in gre   Zanašati se na to da se ne da....   Je pa enak old school primer na Coupeju, vrata posebej, lahko zakleneš prej, ključavnica fizična na prtljaznih odklenes, pa ce pozabis kljuc not pa zapreš....ta daaaaa
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.