Skoči na vsebino

Mazda 323f 98

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Verjetno ?e taka tema obstaja vendar rabim malo bolj hiter odgovor pa sem kar novo odprl. In sicer kupujem neki malo bolj poceni avto seveda pa mora biti japonc, ker drugih avtomobilov no?em vozit :D . Pred ?asom smo v dru?ini imeli mazdo 323f v6 150 konjsko in je zelo dobro ?la ampak smo jo na?alost potem prodali. Zdaj pa kupujem avto za sebe in mi je v o?i padla tale mazda ---> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5231843&show=1

Zdaj ?e kdo pozna bi bil zelo vesel ?e lahko kaj ve? pove o njej, ker po slikah zgleda zelo lepo.

Zanima me pa ?e nekaj stvari glede teh mazd z 90 konji. Kako gre recimo ta 90 konjska mazda proti tisti v6, ki smo jo v?asih imeli? Se da dobit dele bolj enostavno kot pa za mo?nej?o sestro, ker smo imeli velike probleme pri nabavi delov? Je imel ta tip mazde kaj problemov z ma?ino, kak?ne serijske napake itd...

In pa seveda kako je recimo z nabavo stvari kot so ?portne vzmeti, izpuh itd... Se da sploh kaj dobit?

 

Najlep?a hvala

Napisano

Pozdravljen!

 

Med 1.5 16v in 2.0 V6 24V je OGROMNA razlika, no ne samo v voznih lastnostih tudi v registraciji in nekaj tudi v potro?nji goriva.

 

Kar se delov ti?e, mislim da je forum kar pravi naslov, tako da ne rabi? preve? skrbet!

 

Veliko sre?e pri nakupu!

 

P.S. - kolega ravno sedaj prodaja 2.5 V6 (registracija ista kakor za 2.0 V6, s tem da potegne bistveno bolj odlo?no)!.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

 

Med 1.5 16v in 2.0 V6 24V je OGROMNA razlika, no ne samo v voznih lastnostih tudi v registraciji in nekaj tudi v potro?nji goriva.

 

Kar se delov ti?e, mislim da je forum kar pravi naslov, tako da ne rabi? preve? skrbet!

 

Veliko sre?e pri nakupu!

 

P.S. - kolega ravno sedaj prodaja 2.5 V6 (registracija ista kakor za 2.0 V6, s tem da potegne bistveno bolj odlo?no)!.

 

To vem da je verjetno kar velika razlika. Skrbi me edin to da mogo?e potem ne bi bil glih ravno zadovoljen z mo?jo. Recimo vozil sem hondo civic 5 gen. torej letnik 92-95 z 90 konji in tisto mi je bilo dovolj. Zdaj nevem ali mazda gre podobno ker glede konjev sta na istem. Aja pa lega me tudi zanima. Pomojem bi morala biti lega te mazde nekaj podobnega kot pri 2.0 v6 al se motim? Zdaj probam najti ?im lep?e ohranjen avto brez rje itd... Zato mi je tudi ta na linku najbolj padla v o?i. Avto bom pa rabil tam nekje do 2 let.

Napisano

To vem da je verjetno kar velika razlika. Skrbi me edin to da mogo?e potem ne bi bil glih ravno zadovoljen z mo?jo. Recimo vozil sem hondo civic 5 gen. torej letnik 92-95 z 90 konji in tisto mi je bilo dovolj. Zdaj nevem ali mazda gre podobno ker glede konjev sta na istem. Aja pa lega me tudi zanima. Pomojem bi morala biti lega te mazde nekaj podobnega kot pri 2.0 v6 al se motim? Zdaj probam najti ?im lep?e ohranjen avto brez rje itd... Zato mi je tudi ta na linku najbolj padla v o?i. Avto bom pa rabil tam nekje do 2 let.

 

podvozje pri V6 je ?ist druga?no kot pri navadni ;)

Napisano

Kar se pospe?evanja ti?e, pa lahko skupaj ugotovimo, da bi bila Honda bolj posko?na s temi konji?i! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:D 1.5 mlincki so odlicni avtomobili dele dobis vse,motorji drzijo isto kot na hondah,samo poskocni pa niso tak,hiba je samo rja na spodnjih delih vrat,to dobro poglej

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
Napisano

Honda Civic z 90KM nikoli nima pospe?ka o 0-100 9,8 sekund. To je fizi?no nemogo?e sploh pri skoraj tono te?kem avtomobilu. Okoli 11 sekund bi bilo precej bolj realno al bi pa moral imeti 110-115KM pod pokrovom.

33112_1.png

Napisano

@Boss, tle pa se ne strinjam. Tudi Symon ko je ?e imel Mi?ko (sivo C makino) je vozil okrog 10.0 od 0 do 100 kmh (upam da me spomin ?e ne zapu??a), tako da ti bo lahko kar on povedal kaj na to temo. No s tem da Hondakl pa se bolje zavrti kot 323 in je rezultat kot na dlani. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V bistvu res, spomin te ne zapu??a. Nekje med 10 in11 vem, da je bilo gladko. S tem, da je 323C gotovo te?ja kot Civic pa tudi 1,5 motor je eden bolj lenih kar sem jih vozil. :blush:

Napisano

ja pa ?paroven ,vsaj jaz sem imel porabo med 7.5 do 8.3 in ne navijat da je pa 2.0 tok drga?na sploh na podvozju(kar se pa same mo?i ti?e pa ni primerjave) Jaz sem bil zadovoljen z njo,naredil sem 130kkm in ni bilo ve?jih problemov razen pa? dotrajani deli (amortizerji ,stabilizatorji ,kon?niki) in pa rjavina na vratih kot so povedali in za vsakdanjo uporabo je super.Je pa lega vozila dobra,ampak jo z ni?jimi fedri(original je kot traktor visoka) precej izbol?a? in pa kak?nimi 15'' gumami Kar se ti?e posko?nosti (ni nevem kaj)si upam trdit da je kar primerljiva s hondo razen ?e ti je tista 2m razlike klju?nega pomena :) po ac se pa tud komot bo? peljal 150km/h

Najbolje da sproba? od ka?nega foruma?a pa se odlo?i?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen::harhar:

 

Pa saj sem napisal da je bistvena razlika v motorju, in ne nisem se vozil v6 mopeda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Uro?, narobe si me zastopu, ni ?el komentar "nate" :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen:

 

?e misli? mene sem se kar dosti prevozil z 323f v6, ker smo jo kak?ni 2 leti imeli doma in mi je zdaj zelo ?al da smo jo prodali :( . Sem se tudi vozil kot sopotnik z navadno 323f vendar se takrat niti nisem kaj zavzemal vem pa edino to da je res dosti bolj po?asna kar je logi?no :D . Za tisto mazdo kar sem dal pa link pa tudi odpade, ker sem klical lastnika in pravi da je bila ?e cela prebarvana in da se ?e na novi barvi pozna rja. Te?ko je ?e dobit kako tak?no mazdo da bi bla res zelo lepo ohranjena. Gledam pa tudi vse Japonske znamke in njihove ?portne modele tako da ?ez ?as se ?e bo nekaj na?lo, ?e ne pa pol k nekaj ve? na?param :D

Napisano

Ojej, to je moralo biti pa precej slabo ?trihano, ?e je ?e znova rja zunaj! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mogo?e tolk kovinska barva da to rjavi in ne pleh. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1.5 tud pod razno ni "?portna" in tudi razne vzmeti in izpuhi ne bodo naredil "?portne" :P

 

pa saj oblika ni ni? druga?na nooo :hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

@Boss, tle pa se ne strinjam. Tudi Symon ko je ?e imel Mi?ko (sivo C makino) je vozil okrog 10.0 od 0 do 100 kmh (upam da me spomin ?e ne zapu??a), tako da ti bo lahko kar on povedal kaj na to temo. No s tem da Hondakl pa se bolje zavrti kot 323 in je rezultat kot na dlani. :bravo:

 

Ups ja pozabu... o Hondi je govora... to leti k zme?ano tud, ?e ma sam 90konjev... :bravo::hohoho:

 

Sam zakaj je pol rezultat za C-jko pri okrog 13 sekundah... tale stran za primerjavo zmogljivosti pol nekje ?epa, ?e je simon vozu 2 do 3 sekunde hitreje kot pravijo oni :ne vem:

 

V bistvu res, spomin te ne zapu??a. Nekje med 10 in11 vem, da je bilo gladko. S tem, da je 323C gotovo te?ja kot Civic pa tudi 1,5 motor je eden bolj lenih kar sem jih vozil. :blush:

 

Ampak poglej kak?en pospe?ek so namerili na tej strani za 323C - nekaj ne ?tima. Glede te?e sta si zelo podobna saj je med najla?jima modeloma razlike le okrog 50kg.

 

Konjev ne more? prelisi?it in za vozit pod 10s/100km rabi? imet razmerje mo?i glede na te?o kar precej pod 10kg/KM.

 

Govorimo seveda o serijskih avtomobilih s podatki iz fabrke...

33112_1.png

Napisano

Saj ne vem to?no v glavnem nekje med 10 in 11s smo namerili. Ve?krat. Pa tudi, ?e je za pol sekunde fore je ?e vedno bolj?i rezultat kot na tej strani. Sploh za navadne avte je tole bolj brezveze primerjati. Ne vem sploh kje bi vzel uraden podatek kak pospe?ek ima en 15 ali ve? star avto. Drugo je za neke ?portnike kjer so bili ti podatki v vsaki bro?uri. Aja pa ?e smo natan?ni moja Mazda je imela izmerjenih 90 konjev ob cca eni toni ali celo manj.

 

Zdaj pa nazaj na ontopic. 323F 1,5 ali GT sta dva kar razli?na avta. Ni le razlika v motorju ampak tudi vzmetenju in zavorah. Cesko jaz ti priporo?am, da (?e se ti ne mudi) po?aka? na kako dobro GTko. :bravo:

Napisano

Saj ne vem to?no v glavnem nekje med 10 in 11s smo namerili. Ve?krat. Pa tudi, ?e je za pol sekunde fore je ?e vedno bolj?i rezultat kot na tej strani. Sploh za navadne avte je tole bolj brezveze primerjati. Ne vem sploh kje bi vzel uraden podatek kak pospe?ek ima en 15 ali ve? star avto. Drugo je za neke ?portnike kjer so bili ti podatki v vsaki bro?uri. Aja pa ?e smo natan?ni moja Mazda je imela izmerjenih 90 konjev ob cca eni toni ali celo manj.

 

Zdaj pa nazaj na ontopic. 323F 1,5 ali GT sta dva kar razli?na avta. Ni le razlika v motorju ampak tudi vzmetenju in zavorah. Cesko jaz ti priporo?am, da (?e se ti ne mudi) po?aka? na kako dobro GTko. :bravo:

 

Sj se mi sploh ne mudi kam pa? tko sm mislo ker je una na linko dokaj lepo zgledla da bi pa mogo?e nabavo en tak avto za kak?ni 2 leti da si glih nebi rabo vsak dan avto od mame sposojat :D . Druga?e se pa zelo nagibam k kak?ni toyoti celici od letnika 2000 dalje ampak tam je ?e pa pol dost velka cena pa bi ?e mogu mal zaslu?it :D . No sej bo ?as pokazu svoje mogo?e se pa tudi kak lep primerek GT-jke najde :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razlage v prvih 3 odstavkih ne kupim, ker žal problematiko poznam v šravf natančno - kaj je in kaj ni možno potegnit iz obstoječih nepremičninskih evidenc, kako se vrednotijo nepremičnine, itd. "Na roko" pri 7 mio nepremičnin ne gre. In kar otrpnem ob kakšnem predlogu politikov, ki za realno izvedbo nima realnih možnosti.    Se pa načelno strinjam s 4-6 odstavkom. Pri tem strinjanju niti ni pomembno, da nimam 2. 3. 4. .. nepremičnine.  
    • Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav. Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega?  Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to
    • Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.
    • Hahaha, Matej Rigelnik je sinko Hermana Rigelnika, ki bi ga človek lahko označil kot nepremičninskega tajkuna nekje med 20 najbogatejšimoi Slovenci. Ko vidim, da taki javkajo mi je takoj jasno, da tole ne bo slabo.
    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.