jures Napisano 24. oktober, 2011 Prijavi Napisano 24. oktober, 2011 Tole je ?katlica v katerem se je 4 dni preva?alo 5 osebkov s torbami, ruzaki.... NA periferique - obvoznici, kjer je vedno guzva, sem cviknil da mi je avto crknil....no nato sem ?ele spoznal da imam istop motor, ki ugasne v leru in spu??eni sklopki. Moram re?i da mi je bilo to zelo mote?e, ?e ve? mislim, da ta sistem prej ?koduje avtu kot pomaga (pomagal naj bi sicer okolju...). Ko avto ugasne deluje ?e vse - radio, ventilacija, lu?i, skratka vse.Ko stisne? sklopko avto v?ge iz ni?le in vidno utripnejo glavne lu?i, radio in vse ostalo - ko avto miruje, ni kakega pomo?nega napajanja elektro motorja ali podobno, tudi ventilacija za?ne le pihati - ?uti se da klima ne dela (kompresor). Sedaj pa si predstavljajte, da sem v gu?vi na cca 5km razdalji ta avto vsaj 15x ?e ne ve? ugasnil in pri?gal, in to s pri?ganimi porabniki, kot so lu?i, ventilacija...itd itd Probaval sem ?e ostalo, na mestu ko motor ugasne sem ve?krat pritisnil pedal zavore in ko rata trd - ob tretjem stisku se zopet v?ge motor, ker pa? servo to zahteva.... itd itd.....sistem je anoying do konca in resno se vpra?a? kako je s ?tarterjem in akomulatorjem - vsaj v pogojih kot je velemesto, ker stalno motor dela on/off....kaj ?ele pozimi . K sre?i je tu gumb A za izklop sistema! Obenem je kazalec goriva strmo padal, ker mno?i?na v?iganja avta na ful sigurno porabijo ve? kot avto v leru!!! Zaklju?ek: razo?aran in ne bi imel. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 24. oktober, 2011 Prijavi Napisano 24. oktober, 2011 Za rent-a-car avtomobile je to res butasto, da imajo ta sistem saj ni ob?utnega prihranka za tistih nekja 100km, ki jih prevozi?. kar se pa ti?e v praksi pa naj bi imeli vzdr?ljivej?e ?tarterje tako, da na?eloma bi ?tarter moral zdr?ati. Problem je pa v tem, da si itak ugotovil, da vsa ostala elektrika in elektronika trpi zaradi ?tarterja kot precej mo?nega porabnika in vpra?anje je koliko ?asa bo zdr?ala tole trpljenje z nihanjem napetosti. Verjetno bi bila edina pametna re?itev uporaba ali dveh lo?enih akumulatorjev ali pa spremembo celotnega sistema na recimo 48V napajanje. :ne vem: Dokler pa tega ni je pa res vpra?anje a bo? karkoli prihranil - na gorivu mogo?e, na servisih pa ziher ne. V bistu je pa ?e dobro, da lahko sistem izklopi?, sam da ne bo si kak stra?no zavedno zeleni Lojzek iz EU spomnil in uzakonil kot obvezno brez mo?nosti izklapljanja. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 26. oktober, 2011 Prijavi Napisano 26. oktober, 2011 Sistem start stop dodatno pla?a? zato, da ti prej guzne aku, po mo?nosti ?tarter, za elektroniko pa takole guncanje napajalne napetosti zagotovo ni blagodejno. In potem je verjetno ekolo?ki prihranek enak potro?ku energije za izdelavo novega aku in kolikor predelava starega obremenjuje okolje. Najbolj butast je imeti v avtu nekaj kar ti uturijo pa ne rabi? in ne uporablja?. Pri nas na ?ihtu je ena takih butastih 6.in 7. sede? v slu?beni Toyoti LC. Rezultat je vsaj 150l manj?i prtlja?nik, tam nekje 50kg te?ji avto =slab?i pospe?ki in ve?ja poraba, pa ?e prav zagotovo pla?a? ta dva zica pri nakupu, ni opcije brez. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Symon Napisano 26. oktober, 2011 Prijavi Napisano 26. oktober, 2011 Na kratko, spla?a se toliko kot Na dolgi rok v resnici naredi ve? ?kode kot koristi. Citiraj
Ploki Napisano 26. oktober, 2011 Prijavi Napisano 26. oktober, 2011 na koncu ugotovi? da je edino ekolo?ko ravnanje skromnost. namesto enega ?loveka, v avtu 4je ljudje. javni prevoz. enako je z elektriko. tiso? var?nih ?arnic nam ne pomaga, ?e z ostalimi stvarmi tro?imo vedno bolj. Citiraj
Deeyan Napisano 26. oktober, 2011 Prijavi Napisano 26. oktober, 2011 Na kratko, spla?a se toliko kot Na dolgi rok v resnici naredi ve? ?kode kot koristi. oblikovno mi je bil pa Prius vedn u?e? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
jures Napisano 8. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 8. november, 2011 Tokratni ride Fiat 500 ima tudi ta sistem - enaka izku?nja Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 8. november, 2011 Prijavi Napisano 8. november, 2011 sem mel v miniju (tole: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5138&hl=) pa me ni tok motilo Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 8. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 8. november, 2011 Si vozil v mestu, kjer se ustavi? vsako minuto? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 8. november, 2011 Prijavi Napisano 8. november, 2011 tud, (D pa M predvsem je kar dost prometa pa semaforjev, sam ce se prav spomnem, ni se vsakic ugasnil...) vem pa, da me ni motilo pa ga nisem izklopu Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
qwerty Napisano 9. november, 2011 Prijavi Napisano 9. november, 2011 ?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop... Citiraj If in doubt, flat out...
jures Napisano 9. november, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. november, 2011 ?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop... je gumb za to Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.