Skoči na vsebino

Prva izku?nja z iStop motorjem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je ?katlica v katerem se je 4 dni preva?alo 5 osebkov s torbami, ruzaki.... :notworth:

post-2637-1319452021_thumb.jpg

 

NA periferique - obvoznici, kjer je vedno guzva, sem cviknil da mi je avto crknil....no nato sem ?ele spoznal da imam istop motor, ki ugasne v leru in spu??eni sklopki.

 

Moram re?i da mi je bilo to zelo mote?e, ?e ve? mislim, da ta sistem prej ?koduje avtu kot pomaga (pomagal naj bi sicer okolju...). Ko avto ugasne deluje ?e vse - radio, ventilacija, lu?i, skratka vse.

Ko stisne? sklopko avto v?ge iz ni?le in vidno utripnejo glavne lu?i, radio in vse ostalo - ko avto miruje, ni kakega pomo?nega napajanja elektro motorja ali podobno, tudi ventilacija za?ne le pihati - ?uti se da klima ne dela (kompresor).

 

Sedaj pa si predstavljajte, da sem v gu?vi na cca 5km razdalji ta avto vsaj 15x ?e ne ve? ugasnil in pri?gal, in to s pri?ganimi porabniki, kot so lu?i, ventilacija...itd itd :huh:

 

Probaval sem ?e ostalo, na mestu ko motor ugasne sem ve?krat pritisnil pedal zavore in ko rata trd - ob tretjem stisku se zopet v?ge motor, ker pa? servo to zahteva....

 

itd itd.....sistem je anoying do konca in resno se vpra?a? kako je s ?tarterjem in akomulatorjem - vsaj v pogojih kot je velemesto, ker stalno motor dela on/off....kaj ?ele pozimi :huh: .

 

K sre?i je tu gumb A za izklop sistema!

 

Obenem je kazalec goriva strmo padal, ker mno?i?na v?iganja avta na ful sigurno porabijo ve? kot avto v leru!!!

 

Zaklju?ek: razo?aran in ne bi imel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za rent-a-car avtomobile je to res butasto, da imajo ta sistem saj ni ob?utnega prihranka za tistih nekja 100km, ki jih prevozi?.

 

kar se pa ti?e v praksi pa naj bi imeli vzdr?ljivej?e ?tarterje tako, da na?eloma bi ?tarter moral zdr?ati. Problem je pa v tem, da si itak ugotovil, da vsa ostala elektrika in elektronika trpi zaradi ?tarterja kot precej mo?nega porabnika in vpra?anje je koliko ?asa bo zdr?ala tole trpljenje z nihanjem napetosti.

 

Verjetno bi bila edina pametna re?itev uporaba ali dveh lo?enih akumulatorjev ali pa spremembo celotnega sistema na recimo 48V napajanje. :ne vem:

 

Dokler pa tega ni je pa res vpra?anje a bo? karkoli prihranil - na gorivu mogo?e, na servisih pa ziher ne.

 

V bistu je pa ?e dobro, da lahko sistem izklopi?, sam da ne bo si kak stra?no zavedno zeleni Lojzek iz EU spomnil in uzakonil kot obvezno brez mo?nosti izklapljanja. ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Sistem start stop dodatno pla?a? zato, da ti prej guzne aku, po mo?nosti ?tarter, za elektroniko pa takole guncanje napajalne napetosti zagotovo ni blagodejno. In potem je verjetno ekolo?ki prihranek enak potro?ku energije za izdelavo novega aku in kolikor predelava starega obremenjuje okolje.

 

Najbolj butast je imeti v avtu nekaj kar ti uturijo pa ne rabi? in ne uporablja?. Pri nas na ?ihtu je ena takih butastih 6.in 7. sede? v slu?beni Toyoti LC. Rezultat je vsaj 150l manj?i prtlja?nik, tam nekje 50kg te?ji avto =slab?i pospe?ki in ve?ja poraba, pa ?e prav zagotovo pla?a? ta dva zica pri nakupu, ni opcije brez.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

na koncu ugotovi? da je edino ekolo?ko ravnanje skromnost.

namesto enega ?loveka, v avtu 4je ljudje.

javni prevoz.

enako je z elektriko. tiso? var?nih ?arnic nam ne pomaga, ?e z ostalimi stvarmi tro?imo vedno bolj.

Napisano

Na kratko, spla?a se toliko kot

Na dolgi rok v resnici naredi ve? ?kode kot koristi. :vskalo:

 

oblikovno mi je bil pa Prius vedn u?e? :blush:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tokratni ride Fiat 500 ima tudi ta sistem - enaka izku?nja :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si vozil v mestu, kjer se ustavi? vsako minuto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tud, (D pa M predvsem je kar dost prometa pa semaforjev, sam ce se prav spomnem, ni se vsakic ugasnil...)

vem pa, da me ni motilo pa ga nisem izklopu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? ;) Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop...

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? ;) Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop...

 

je gumb za to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.