Skoči na vsebino

Bov off ventil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

symon, ko gledam tele slike me je pre?inal, a bi blo smiselno dat na ?estaka twin turbo (na vsak kolektor posebej)?

 

Hja ko bo? pa spet ob cesti brez tblc ti pa ne bo preve? v?e? ve?... 03 policaji so fukjeni... Dober da mene ?e

 

spet se ponavljam, na avto ne dam ve? niti ene zadeve dokler le ta ni homologirana!!! ;)

Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

 

pol pa itaq BV zaenkrat

 

ko si ?e glih omenju odmi?ne in bate.... mislim, da bo enkrat pr?u na dom kr cel motor ZE ;)

Napisano

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

 

tut tole je ?e edn izmed planov za prihodnje leto :bravo: ampak do zdej ?e nism najdu nobenga, ki nebi zgledu ri?arsko :blush: ?e najbolj u?e? do zdej mi je varianta EVO X, ker ne vpada tolk v o?i. ?e zdej pa me matra, ?e bi to na F-ki sploh lepo izpadl, ker ri?a pa res ne mislim delat :glare:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

qwerty, F-ka je lepa. edin scoop na havbi mi deluje ri?arsko :glare:

 

Ne kompliciraj. Poviti si daj kolektorje pa bo takoj bolje.

 

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

Napisano

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

 

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

Napisano

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

 

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....
Napisano

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....

 

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

concept.gif

Napisano

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

 

sam fora je u tem, ker so bli pri 180kkm menjani tefloni, vsa tesnila, vodna pumpa pa jermeni, zdej mam pa 206kkm

Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

 

jp, ampak poleg tega sumim ?e batne obro?ke, ker ma avto ?edalje slab?o kompresijo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo...

 

Ni najve?ji problem, da gre? na izrednega tehni?nega. Zakomplicira se pri kaki nesre?i. Povzro?i? ve?jo ?kodo, zavarovalnica ugotovi predelavo in na koncu lahko kon?a? celo za re?etkami z zelo praznim ?epom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogosto na R19 ni več istih modelov gum. Tukaj lahko več al manj potegneš kateri proizvajalci so trenutno dobri.   Za tako dimenzijo in če bi rad UHP zimske priporočam ogled tega videa: https://youtu.be/buuj99zFXvo?si=UeLZLmKW8UmIbQXE
    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.