Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

saj to je ?e dvojna, avto je uradno 1.3

 

1.3x2=2.6 in si v razredu nad 2500ccm.

33112_1.png

Napisano

1.3x2=2.6 in si v razredu nad 2500ccm.

 

jaz sem mislu 1.3 ze rezultat dvojne 2x650

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slivka, so?alje. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na Gori?kem en motorist manj. Glede na to, kako je pripilil, sploh ne ?alujem.

 

?al pa je najverjetneje tudi ena BTjka manj...

 

au, va?no, da si ti ok

Napisano

Me prav zanima ?e se bo kdo zdaj s pepelom posul in o tem kako ni mog?e legalizirat gradnje v TNP

Matr sam ?e si pri koritu

http://www.dnevnik.si/slovenija/v-ospredju...ruge-pa-z-bagri

 

Verjetno si mene ?piknil - o?itno sem bil premalo natan?en. Znotraj urbanih naselij kot je recimo Stara Fu?ina, ?e je zemlji??e ozna?eno kot zazidljivo se lahko gradi, seveda ?e ima? gradbeno dovoljenje oziroma, ?e gra za nadomestno gradnjo v gabaritih prvotne zgradbe in skladno s prostorskim planom ter tipom objekta, da se sklada z okolico (predpisana oblika).

 

?e enkrat, ?e je zemlji??e zazidljivo - ?e zemlji??e ni zazidljivo in je gor bil gospodarski objekt (kozolec), ki si ga spremenil v bivalni objekt, pa nima? ?ans, ker na nezazidljivem zemlji??u v TNP ne more? graditi niti ga naknadno ne more? spremeniti v zazidljivo sploh, ?e je to izven obmo?ja naselja.

 

Ne vem kako je v tem primeru ampak, ?e je priglasil dela je zemlji??e zazidljivo.. a je blo vse ok, al je ?lo za VIP al kej druzga naj se ukvarjajo tisti, ki so zato poklicani a vseeno ta dva primera pa? nista enaka.

33112_1.png

Napisano

Tale socialna levica nas bo olupila do gat. No, poleti ?e gre...

 

Zakaj potrebujemo ?loveka z magisterijem, da vodi dr?avo. Na na?in podra?itev bi jo lahko vsak, ki niti osnovne ?ole nima. No, dobro, vsak ki se je izu?il za klju?avni?arja...

Saj vemo, kako gre ta re? naprej...

Napisano

Problem je tudi v volilnem sistemu in sestavi tega nasega hleva. Tudi ce pride kak motiviran, da naredi cistko sam ne more nic. Ga lobby takoj lahko spodkopa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preu? usega tega. Zato mam eno resno vpra?anje:

 

?E sem prav prebral, so lani za vinjete dobili 138,5 milijona evrov. Se pravi 138.500.000,00 evrov. Po podatkih ministrstva za infrastrukturo in prostor pa imamo v Sloveniji:

 

- 746 km avtocest

- 16 km hitrih cest

- 819 km glavnih cest

- 5117 km regionalnih cest

- 13598 km lokalnih cest

- 18626 km javnih poti

 

?e prav vem, gre denar od vinjet samo za avtoceste in hitre ceste. Torej za vsega skupaj 762 km. Torej je na razpolago okoli 18.500? na kilometer. Vsako leto.

 

In s tem denarjem ne pridejo skozi?

Ko je sneg, komaj vzdr?ujejo prevoznost. Kak?no pa je splo?no stanje cest, pa... Ma, saj veste bolje od mene. Sem bolj po hribih, vi ste pa ve? po avtocestah.

 

Mi kdo zna razlo?iti, kako je mo?no, da z 18.500 ? na kilometer ne pridejo skozi in imajo ideje o podra?itvi vinjete?

Pa resno, ne kak?nih neumnosti trosit. Lepo prosim. Rad bi razumel. To je vse.

Napisano

Sem kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preu? usega tega. Zato mam eno resno vpra?anje:

 

?E sem prav prebral, so lani za vinjete dobili 138,5 milijona evrov. Se pravi 138.500.000,00 evrov. Po podatkih ministrstva za infrastrukturo in prostor pa imamo v Sloveniji:

 

- 746 km avtocest

- 16 km hitrih cest

- 819 km glavnih cest

- 5117 km regionalnih cest

- 13598 km lokalnih cest

- 18626 km javnih poti

 

?e prav vem, gre denar od vinjet samo za avtoceste in hitre ceste. Torej za vsega skupaj 762 km. Torej je na razpolago okoli 18.500? na kilometer. Vsako leto.

 

In s tem denarjem ne pridejo skozi?

Ko je sneg, komaj vzdr?ujejo prevoznost. Kak?no pa je splo?no stanje cest, pa... Ma, saj veste bolje od mene. Sem bolj po hribih, vi ste pa ve? po avtocestah.

 

Mi kdo zna razlo?iti, kako je mo?no, da z 18.500 ? na kilometer ne pridejo skozi in imajo ideje o podra?itvi vinjete?

Pa resno, ne kak?nih neumnosti trosit. Lepo prosim. Rad bi razumel. To je vse.

 

To gre za place, avtomobile, nagrade, razsipne razpise. En razpis je lahko vreden 2x vec. Saj ti lepo pise da gre za resevanje darsa in ne cest

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj ti lepo pise da gre za resevanje darsa in ne cest

 

?e so nesposobni naj pa propadejo! :vskalo: Pa naj pride na ablast k njim kdo, ki je sposoben. Tega re?evanja firm zaradi nesposobnih direktorjev mam jaz ?e poln kufer.
Napisano

To gre za place, avtomobile, nagrade, razsipne razpise. En razpis je lahko vreden 2x vec. Saj ti lepo pise da gre za resevanje darsa in ne cest

 

 

?e so nesposobni naj pa propadejo! :vskalo: Pa naj pride na ablast k njim kdo, ki je sposoben. Tega re?evanja firm zaradi nesposobnih direktorjev mam jaz ?e poln kufer.

 

Jaz bi tudi tako... Kupim Land Roverja za 75.000 evrov, nato re?em, da ga ne morem odpla?at, pa ga pla?ajo iz prora?una. Potem si dam pa izpla?at nagrado, ker sem kupil tako dober stroj... India Koromandia, ne pa Banana Republika...

 

Vsaka taka "firma" ima nadzornike. Po svoji kme?ki pameti domnevam, da je nadzornik zato, da nadzira. Torej gotovo opazijo, da je kak razpis razsipen in na to gotovo opozorijo (nesposobnega) direktorja. Ali kako?

Napisano

Teorija je eno... v praksi pa pri nas to ocitno funkcionira drugace :angry::blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne me?te cest in avtocest v isti kup. Na direkciji sploh ne pridemo do denarja za ceste tako kot DARS.

Podpis.png

 

Napisano

In po tej podra?itvi (?e pride) bodo imeli ?e enega manj, ki jo bo kupil. Itak za dvakrat na leto do Ljubljane (in ?e to-?e) se bom peljal pa? po stari cesti.Pa ?e kaj bom opazil ob cesti.

Kar je tu ma? je tu ma?. :angry:

 

 

Napisano

Ne me?te cest in avtocest v isti kup. Na direkciji sploh ne pridemo do denarja za ceste tako kot DARS.

 

Saj jih ne me?emo. Avtoceste in hitre ceste so v vinjetnem sistemu in samo te sem se?teval kilometre.

 

Direkcija za ceste republike Slovenije ne pride do denarja? Kam gre pa potem ves tisti denar, ki ga pri registraciji pla?amo kot povra?ilo za uporabo cest (in ki niti ni tako majhno...)?

Napisano

Direkcija za ceste republike Slovenije ne pride do denarja? Kam gre pa potem ves tisti denar, ki ga pri registraciji pla?amo kot povra?ilo za uporabo cest (in ki niti ni tako majhno...)?

 

Slovenske ?eleznice. Tam pa denar izteka dobesedno na vseh nivojih. :vesel:
Napisano

Denar od cestnega davka gre direkt za ?eleznice... DRSC pa dobiva denar iz prora?una, kjer ga talajo po principu "?im manj tam bolje za prora?un", uporabniki cest se pa pa? jebite kljub temu, da pla?ujemo to uporabo. Narobe svet oziroma "slovenska posla"

33112_1.png

Napisano

Medved mi je ?e drugi? letos raztreskal ?ebelnjak!

 

Vidis boljs da je sneg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵‍💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.
    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.