Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 8:37 je mazdaman napisal:

Naj ti zmerijo kompresijo na vseh cilindrih

Zmerjeno in je ok...

Napisano

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 11:06 je jures napisal:

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Ja,saj ko sem pripeljal avto na servis,so seveda najprej pokazali s prstom na LPG (btw,ima mazanje) pa so potem hitro "priznali"da nima veze s plinom.

 

Kajti ,kot re?eno, zadeva se je parkrat pojavila ?e pred ugradnjo plina.

 

Tester? Ob tresenju je pokazal napako na cilindru ?t3, zdaj ko tresenja ni ve? in je te?ava "zgolj"takoj?nje uga?anje , tester ni? ne pokaze...

 

Je pa zoprno diagnosticirati... Ko avto v?ge in ostane prizgan (to je recimo po tretjem poskusu) ,potem dela b.p. dokler s5 ne stoji ugasnjen vsaj 6ur. In ?e takrat mora biti pod 0stopinj...

 

Bom prilepil posnetek izpred parih dni (?e bom znal).

 

Aja... Verjetno tole ?e bolj spada v temo tehni?nih te?av?

Napisano

Ja ce ti je ze pokazalo potem so verjetno ventili, in zna biti lpg...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 12:21 je jures napisal:

Ja ce ti je ze pokazalo potem so verjetno ventili, in zna biti lpg...

Ja,ampak se je potem zamenjalo ?obo na tretjem cilindru in je tresenje izginilo. Kompresija ?e od za?etka ok...

Napisano

Nejc, daj Dr. Pelka obi??i, ker popravlja tudi veliko LPG vozil. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 12:59 je Z M A J napisal:

Nejc, daj Dr. Pelka obi??i, ker popravlja tudi veliko LPG vozil. :)

Tnx ,ampak za1x bom ostal pri jerovsku, da on dokon?a tole Kar je za?el... Nekako ne maram da si avto podaja ve? serviserjev ,sploh pa zaradi iste te?ave....

Napisano

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

33112_1.png

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 15:14 je Boss napisal:

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 15:56 je Nejc1986 napisal:

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 7. 2. 2019 ob 19:11 je Z M A J napisal:

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Ja res je; mislim da se je prvi? pojavili kak?na 4leta nazaj. Ampak to 1x,max2x na leto in iskreno se mi ni dalo s tem ukvarjati... Torej,ja... Po 6ih letih je xsara prvi? pokazala slab dan

Napisano

In potem reces nikoli vec francoza?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 3:41 je jures napisal:

In potem reces nikoli vec francoza?

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Napisano

Made in Japan je ?e zmeraj najbolj zanesljivo, zlasti starej?i in bencinski. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 7:27 je Z M A J napisal:

Made in Japan je ?e zmeraj najbolj zanesljivo, zlasti starej?i in bencinski. :)

... in dizli. :)

  dne 8. 2. 2019 ob 6:47 je Slivka napisal:

Niso vsi Francozi "Francozi".

 

Mi smo imeli Reno. Nikoli ve?!

imel sem dva pe?oja in sem zaklju?il z francozi. Naj delajo parfume in sir avte naj prepustijo pravim izdelovalcem avtov-japoncem. :)

 

 

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 7:01 je Nejc1986 napisal:

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Ja lej to je pa stvar mehanika, ne avta, se ti ne zdi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 11:36 je jures napisal:

Ja lej to je pa stvar mehanika, ne avta, se ti ne zdi?

Na?eloma res. Se ?e drugi servis ukvarja s to te?avo. S tem da je ta drugi servis od vseh priporo?en poobla??enec...

Napisano

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Niti ne rabi? novega... ?e se ne kvari se pa? ne kvari...,?e se, se ti bo tudi nov.Mora? imeti sre?o, ker se itak vse znamke kvarijo, ene se malo, druge preve?.

 

 

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 14:26 je Mrau?k M?k napisal:

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

?e je to letelo name.... Avto sem kupil nov in sem edini voznik....

Napisano

Ni letelo nate. Govorim na splo?no o omejenem poznavanju in tem, da ljudi to sploh ne ovira pri ?irjenju nekih postulatov ki nimajo osnove.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 18:11 je Mrau?k M?k napisal:

Ni letelo nate. Govorim na splo?no o omejenem poznavanju in tem, da ljudi to sploh ne ovira pri ?irjenju nekih postulatov ki nimajo osnove.

Ja to se kar strinjam... Sploh ko kupijo avto ,ki je bil kot nov magnet za nabiranje kilometrov,cez nekaj let pa rata magnet za dilerje in vrtenje kilometrov...

 

Potem so pa vsi drugi krivi,ne pa naiven kupec...

Napisano
  dne 8. 2. 2019 ob 14:26 je Mrau?k M?k napisal:

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

 

Ja, to je res. Zato se pa ogla?am jaz, ker mi smo pa Reno kupili novo, ?ena pa je tisto Reno razbila pri 63.000 km. V tem ?asu smo - pod garancijo (pa ve?, da servis garancije zlepa ne prizna) - zamenjali:

- kri? na drogu volana

- volansko letev

- amortizerje

- lakiran je bil zadnji blatnik, ker se je olu??ila barva

 

Poleg tega pa ?e:

- zavorne diske - 2x

- zavorne bobne

- zavorne plo??ice in kon?nike smo menjali ve?krat kot pnevmatike (?isto resno: nobena garnitura ni zdr?ala ve? kot 8.000 km - niti od servisa do servisa!)

amortizerje (ja, kljub temu, da so jih enkrat v garanciji, smo jih morali kasneje ?e enkrat)

 

Zna biti, da smo ?e kaj, pa se ne spomnim...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.