Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Res je. V italiji ima? zelo malo pasu za vklju?evanje. Tudi sam sem se ?e skoraj nasankal, ko sem normalno vanj zapeljal s po?ivali??a in vidim, da je dolg samo enih dvajset metrov... a po po?asnem kamion za kamionom. Nekako sem se v?tulil glih med dva kamiona. Je pa ?lo res za las. Navadil sem se, da tam pridem zelo po?asi in takoj gledam, ?e je pas fraj. ?e vedno se lahko ustavim v tistih dvajsetih metrih, ?e res ni mogo?e it takoj ven.

 

 

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

Napisano

Upam, da se mu nisi zameril, da ti ne bi kak?ne ?kode na avtu naredil.

 

Jap... pa lanac okoli debelega vrata tudi.Sre?a,da je bil velik kot zama?ek od vina.

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

V taliji se vozijo s ferariji pa ne rabjo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

33112_1.png

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

 

Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.

 

?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

 

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lep?e se pelem po italijanskih avtocestah kot od vipave do LJ,.. prizadet narod

 

image.jpeg

 

Napisano

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

Verjetno zato, ker ?e se ne motim, je pri njih to prekr?ek, pri nas pa je kamionarski lobi tolk mo?an, da je izsilil, da se ne sprejme ta prepoved.

33112_1.png

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

33112_1.png

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.


Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

 

Glede na zgodbe ostalih, o?itno ne :ne vem:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ne sekriam se zaradi avta,sekiram se v kaki posrani dru?bi ?ivim(o).
Napisano

Kar se pa dru?be ti?e... Meni so pa? pred dvemi leti rekli, da sem pa? zelo neodgovorna, ker sem rodila pet otrok v svet, kjer odgovornost za svoja dejanja prevzemajo samo teroristi. Bolj kot premi?ljujem, bolj ugotavljam, da so pa? imeli prav...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Malo klobasate, ampak dobro niste dale? od tega. Hvala bogu do nas ?e ni pri?lo hehehe. Lp

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ko bo? imel nov avto, bo h?erka glih fino navajena pisanja s klju?em po blatnikih. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

 

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Ja,vem.... Ampak avto je ?e precej v letih...

 

Pa? ni drugega kot se ne sekirati... Itak se ljudje preve? sekiramo zaradi pleha in premalo zaradi kak?nih drugih stvari.

Napisano

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.