Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne da bi spet tujce branil, ali Bossa zbujal, ampak vsi imamo problem v tujinah, ker so razli?ni pristopi po dr?avah.

 

Primer, jaz velikokrat padem na AC v Italiji ker sem navajen pospe?iti da se vklju?im, a so nekje priklopi na AC kar direktni, in se mi je zgodilo da sem vletel ko kamikaza direktno

In obratno V Romuniji, sm ?e mislil da sem na AC pa je bil 500m vklju?evalni....verjetno zaradi kamionov

Res je. V italiji ima? zelo malo pasu za vklju?evanje. Tudi sam sem se ?e skoraj nasankal, ko sem normalno vanj zapeljal s po?ivali??a in vidim, da je dolg samo enih dvajset metrov... a po po?asnem kamion za kamionom. Nekako sem se v?tulil glih med dva kamiona. Je pa ?lo res za las. Navadil sem se, da tam pridem zelo po?asi in takoj gledam, ?e je pas fraj. ?e vedno se lahko ustavim v tistih dvajsetih metrih, ?e res ni mogo?e it takoj ven.

 

 

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

Napisano

Upam, da se mu nisi zameril, da ti ne bi kak?ne ?kode na avtu naredil.

 

Jap... pa lanac okoli debelega vrata tudi.Sre?a,da je bil velik kot zama?ek od vina.

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

V taliji se vozijo s ferariji pa ne rabjo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

33112_1.png

Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

 

Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.

 

?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!

Napisano

V Italiji tako al tako vsi po levih pasovih vozijo in dejansko ne rabi? pospe?evalnega pasu, saj je desni pa? ve? ali manj frej. Ampak tako tud vozijo pri nas, kjer imamo samo dvopasovne AC in jim zato ostali pa? jebemo mater.

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

 

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

 

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lep?e se pelem po italijanskih avtocestah kot od vipave do LJ,.. prizadet narod

 

image.jpeg

 

Napisano

Imam podobne izkusnje... sploh pa kamiona tam skoraj ne vidis na prehitevalnem pasu...

Verjetno zato, ker ?e se ne motim, je pri njih to prekr?ek, pri nas pa je kamionarski lobi tolk mo?an, da je izsilil, da se ne sprejme ta prepoved.

33112_1.png

Napisano

E, to pa ne dr?i popolnoma. Se vozim vsak teden pri njih. Res, da so bili pred leti katastrofa a sedaj so lahko za zgled na?im pametnjakovi?em, ki vozijo po ptehitevalnem od Kopra do Lj.

Tam je tega zelo malo, ve?inoma vozi tako biv?i vzgodni blok.

Tudi hitrosti se ?e kar dr?ijo. ySpet se najdejo razni vozniki bavarcev in kme?kih vozil(audi),ki se ne zmenijo za predpise, ker itak za njih ne veljajo nikjer na svetu.

Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

33112_1.png

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.


Ah, no zdaj pa ti pretirava? - v zadnjih nekaj tednih sem kar nekajkrat bil na relaciji LJ-Koper in nazaj med tednom pa sem v vsem tem ?asu naletel samo na enega, ki je visel na prehitevalnem. Bolj problemati?ni so konvoji kamionov, ki prakti?no zasedejo celoten vozni pas po dol?ini, potem pa od tam ska?ejo na prehitevalnega avtobusarji s 100km/h, pa zadnji trenutek kombiji in avti vseh mogo?ih registracij. Ni razlike ali je SLO, I, HR, H, D, RO, UA in ostali. Ampak vseeno je pri nas trenutno najve?ji problem poddimenzionarianost AC-jev za tako koli?ino tranzita in ker AC-jev ?ez no? ne moremo spremeniti bo potrebno verjetno pose?i po drugem re?imo razporejanja prometa. Ne vem, recimo pri tranzitnem kamionskem prometu pove?ati cestnine v obdobju jutranjih in popoldanskih konic oziroma zmanj?ati cestnine takrat, ko je obremenjenost najni?ja. V poletnih mesecih ps prepovedst nenujni tranzit ?ez vikende. Prevoz avtov al pa gradbenega materjala res ni nujna zadeva, da ne bi mogla po?akat do ponedeljka.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz uzivam v italiji na AC, vedno.

Boss a se ti vozis v Sloveniji?

 

Glede na zgodbe ostalih, o?itno ne :ne vem:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ne sekriam se zaradi avta,sekiram se v kaki posrani dru?bi ?ivim(o).
Napisano

Kar se pa dru?be ti?e... Meni so pa? pred dvemi leti rekli, da sem pa? zelo neodgovorna, ker sem rodila pet otrok v svet, kjer odgovornost za svoja dejanja prevzemajo samo teroristi. Bolj kot premi?ljujem, bolj ugotavljam, da so pa? imeli prav...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Malo klobasate, ampak dobro niste dale? od tega. Hvala bogu do nas ?e ni pri?lo hehehe. Lp

Napisano

Nejc, ti bi moral iimet enga tazga stroja kot je moj 2001 318 karavanka, ko se ne sekira? niti malo za ki?to, hehe

 

(h?erin podpis s klju?em na blatnik to potrjuje, na mojo pobudo, hohoho). :jupiii:

Ko bo? imel nov avto, bo h?erka glih fino navajena pisanja s klju?em po blatnikih. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pizda materna. Pridem zjutraj mimo xsare , itak novi buski na voznikovi strani , zgleda je radnikom padla neka kovinska palica. Zdaj pa itak "Niko nista nezna, kunem se...."...

 

Ah....

 

?e par mesecev nazaj nekdo pred blokom s klju?em porajsal levo stran... Ok,debil...

 

Potem pod ?marno nek Idiot zapel desen bok in pustil svojo barvo gor , ?tevilke pa ne...

 

Saj razumem ,da si Idiot ali pa da preprosto ruknes avto,ampak da si pokvarjena peezda in kot mala peeckica speezdis pol... Ne,tega ne razumem...

 

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Za take stvari imajo zavarovalnice opcijo parkiri??e

Ja,vem.... Ampak avto je ?e precej v letih...

 

Pa? ni drugega kot se ne sekirati... Itak se ljudje preve? sekiramo zaradi pleha in premalo zaradi kak?nih drugih stvari.

Napisano

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.