Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

V bistvu ja... ampak načeloma se energija iz kondenzatorja uporablja, za ostale porabnike, dokler je kondenzator nabit, potem to prevzameta alternator in aku. Ker drugače ni smisla, saj avto ima med vožnjo vedno poln akumulator in zaviralne energije ne moreš stlačiti vanj.  Torej, ko zaviraš se napolni in potem, ko ugasneš motor futra porabnike, dokler ne zmanjka, pol pa aku naprej. Ampak motor pa vžge vedno na aku in ne na kondenzator tudi, če ima še energije notri.

 

 

Pri najnovejsih modelih (tisti, ki imajo tudi SkyActive-X rahzlicice > Mazda3 in CX30) je malo drugacen sistem in se sedaj ne imenuje vec i-Eloop ampak M Hybrid... Ta sicer ravno tako pretvarja energijo zajeto med zaviranjem, ki bi drugace bila izgubljena... vendar pa napaja 24V sistem in tako poleg elektricnih uporabnikov pomaga tudi pri zagonu motorja ... 

 

WWW.MAZDA.SI

Odkrijte Mazdino elegantno in športno paleto, sestavite svojo sanjsko Mazdo, oglejte si aktualne finančne ponudbe in rezervirajte testno vožnjo.

 

https___www_mazda_si_zakaj-mazda_skyactiv-x_.png.1aed7b8abf7e5665cec662054004e15c.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ielop pri mazdi je narejen tako da bolj ko imaš nenakomerno vožnjo, več prihraniš, če res zelo veliko bremzaš pa celo gorivo nazaj daje. 

 

To da ti začne bremzat takoj ko spustiš gas, je pa nekaj, česar si v svojem avtu resnično ne želim ker to povečuje porabo. 

Ieloooop prihrani nekaj energije  ki bi jo porabili el porabniki, Ampak, kratke LED so zdaj 10W, dnevne pa ene 2W - vse skupaj pi..in dim. In zaradi tega je pi..inemu dimu je enak tudi prihranek. Če bi mazda imela kakšen večji porabnik, recimo ogrevano vetrobransko steklo, potem mogoče, tako pa...

 

Zanimivo da je pri mehkih hibridih mazda zapela za 24V sistem in ne za učinkovitejši 48 voltni tako kot ostali proizvajalci, npr novi golf. 

 

Uglavnem verjet je treba. Če verjameš v vse te gadgete tako zelo, kot so pred leti verjeli v magnete na ceveh za gorivo, potem avto zanesljivo porabi manj.

 

 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

Ielop pri mazdi je narejen tako da bolj ko imaš nenakomerno vožnjo, več prihraniš, če res zelo veliko bremzaš pa celo gorivo nazaj daje. 

 

To da ti začne bremzat takoj ko spustiš gas, je pa nekaj, česar si v svojem avtu resnično ne želim ker to povečuje porabo. 

Ieloooop prihrani nekaj energije  ki bi jo porabili el porabniki, Ampak, kratke LED so zdaj 10W, dnevne pa ene 2W - vse skupaj pi..in dim. In zaradi tega je pi..inemu dimu je enak tudi prihranek. Če bi mazda imela kakšen večji porabnik, recimo ogrevano vetrobransko steklo, potem mogoče, tako pa...

 

Zanimivo da je pri mehkih hibridih mazda zapela za 24V sistem in ne za učinkovitejši 48 voltni tako kot ostali proizvajalci, npr novi golf. 

 

Uglavnem verjet je treba. Če verjameš v vse te gadgete tako zelo, kot so pred leti verjeli v magnete na ceveh za gorivo, potem avto zanesljivo porabi manj.

 

 

 

FB? 

 

 

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

Uglavnem verjet je treba. Če verjameš v vse te gadgete tako zelo, kot so pred leti verjeli v magnete na ceveh za gorivo, potem avto zanesljivo porabi manj.

 

Amen!

 

Nekaj let nazaj so začeli pri vulkanizerjih ponujati celo dušik namesto zraka za polnjenje pnevmatik. No, nekaj jih je temu tudi verjelo. Pa po internetu ponujajo raznorazne dodatke, ki motorju dvignejo moč celo za 313% (če sem si prav zapomnil). Tako, da, ja, se popolnoma strinjam s teboj: le verjeti je treba. In ker sem kar precej ateist, jaz zase tako težko dobim avto. Zdaj že dobri dve leti iščem zamenjavo za našo Mazdo 5, pa je ne dobim. Ker kot ateist ne verjamem v vse te gatgete, potem pa avtomobilom že nič več ne ostane, s čimer bi me prepričali...

Napisano
dne 22. 5. 2020 ob 15:22 je Alex napisal:

Možno, možno. Ko pa greš v hrib na avtocesti je pa ne moreš, ker je mašina na 4500 obratih in nimaš časa poslušati muzike! ker gledaš izza kamiona, če je prehitevalni pas na avtocesti fraj in če ne prihaja mogoče drug kamin za tabo. 😁

Ej Alex, a pa si ti kdaj sploh sploh vozil skyactiv bencinarja? :jezicek: 

Napisano
pred 46 minutami je NevLado napisal:

Ej Alex, a pa si ti kdaj sploh sploh vozil skyactiv bencinarja? :jezicek: 

Enkrat pa res. Samo takrat se mi ni nikamor mudilo in sem imel cel dan na razpolago, da pridem do Ljubljane. Je pa drugače v redu... še posebej po klancih navzdol potegne kar lepo. 😉

  • Haha 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Pa kdaj so spet spremenili CPP, da jaz tega sploh nisem slišal? Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da kolesarju "pripada" en meter skrajno desnega roba vozišča. Od 37-tih kolesarjev, ki sem jih danes prehitel, jih je 22 vozilo po sredi voznega pasu! Ko sem jim potrobil, jih je pa večina dvignila srednji prst. Da človeka prime, da prižge brisalce in pritisne na gas...

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Pa kdaj so spet spremenili CPP, da jaz tega sploh nisem slišal? Ko sem jaz delal izpit, je veljalo, da kolesarju "pripada" en meter skrajno desnega roba vozišča. Od 37-tih kolesarjev, ki sem jih danes prehitel, jih je 22 vozilo po sredi voznega pasu! Ko sem jim potrobil, jih je pa večina dvignila srednji prst. Da človeka prime, da prižge brisalce in pritisne na gas...

Pa si jih kaj težje prehitel,zato ker so vozili 50cm bolj v levo?

Napisano

Prehitel jih je lahko...

S hupanjem jih je opozoril nase, reakcija kolesarjev pa pokaže osebnost in kulturo. 

 

Napisano

Mene kot kolesarja zelo zelo zmoti če mi nekdo potrobi zadaj. Če ne spremljas prometa (vsi smo kdaj zatopljeni v kaj drugega), zna biti tako presenečenje precej nevarno. Jaz sem se sicer zr navadil , marsikateri zelenc je pa že padel zaradi tega.

Kar se pa tiče sredincev pa nebom komentiral...

Napisano

Mene kot voznika moti, ko se po AC vozim po voznem pasu ponoči in mi pacienti blendajo od zadaj, preden me prehitijo...

Načeloma kolesarju ne potrobim, ko sem pa bi s tovornjakom, sem pa vedno potrobil, ker je bil čas prehitevanja daljši...

Napisano

Mene pa kot voznika zelo moti, ko se kolesarji vozijo vštric po cesti, zraven na pločniku je pa kolesarska steza. Sploh ker jih kot udeležence prometa povsem spoštujem, so pa takoj vsi glasni pa pametni in bogi, če bi jaz kak njim ne-povšeči manever izvedu. Sem že kakšnega vprašal, če kolesarska steza ni dovolj dobra zanj. Pa štekam, da se je bolj luštno vozit vštric, ampak način razmišljanja v smislu ''ehhh nas bo že prehitu'' pa pač ni taprav.

Še rajš mam pa tiste, ki ''trenirajo'' in si omislijo spremljevalni avto, da vozijo vštric, za njimi pa še avto. 30-35km/h... resno?

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 20 minutami je Shrek napisal:

Mene kot voznika moti, ko se po AC vozim po voznem pasu ponoči in mi pacienti blendajo od zadaj, preden me prehitijo...

Načeloma kolesarju ne potrobim, ko sem pa bi s tovornjakom, sem pa vedno potrobil, ker je bil čas prehitevanja daljši...

Kar se tiče blendanja; ja to je nevarno. Če si ravno takrat želel iti na prehitevalni pas, ti lahko to da misliti,da te spuščs predse. 

 

 

Trobljenje iz kamiona... Ne tega delati. Če ne verjameš, ti posodim kolo,jaz pa grem v kamion in ti potrobim ko te bom dohiteval... Pa se bo tudi videlo razliko a te prehitim z 80kmh na bočni razdalji 1m ali pa na razdalji 1,5m z 60kmh.

 

Sem v obeh vlogah,verjemi. Zato najraje kamiona spustim predse,tako da se umaknem na bus postsjo ipd. Oziroma že v štartu ne vozim po takih cestah.

Napisano
Pravkar je samSimon napisal:

Mene pa kot voznika zelo moti, ko se kolesarji vozijo vštric po cesti, zraven na pločniku je pa kolesarska steza. Sploh ker jih kot udeležence prometa povsem spoštujem, so pa takoj vsi glasni pa pametni in bogi, če bi jaz kak njim ne-povšeči manever izvedu. Sem že kakšnega vprašal, če kolesarska steza ni dovolj dobra zanj. Pa štekam, da se je bolj luštno vozit vštric, ampak način razmišljanja v smislu ''ehhh nas bo že prehitu'' pa pač ni taprav.

Še rajš mam pa tiste, ki ''trenirajo'' in si omislijo spremljevalni avto, da vozijo vštric, za njimi pa še avto. 30-35km/h... resno?

Jp, jaz imam druzbo dveh ali treh kolesarjev in preprosto pocakam na obrobju mesta in potem skupaj startamo. Ker se mi ne da zajebavati in nesinhrono voziti po mestu in vsak nekaj po svoje... 

 

Ko pa mi kdo od njih začne kaj govoriti med vožnjo pa hitro razcistimo,da ce je nujno naj pove jasno in glasno , če pa je small talk bo pa počakal do postanka. Saj v avtih se tudi ne vozimo vstric in se deremo čez okno . 

 

Bajk je zakon, meni je to top stvar,ampak je problem ker se marsikdo ne zaveda da je udeleženec v prometu in to zelo ranljiv. Sploh ko gre pulz v višave, je razum hitro zamegljen.

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Mene kot voznika moti, ko se po AC vozim po voznem pasu ponoči in mi pacienti blendajo od zadaj, preden me prehitijo...

Načeloma kolesarju ne potrobim, ko sem pa bi s tovornjakom, sem pa vedno potrobil, ker je bil čas prehitevanja daljši...

A to si bil ti? Drugič ti ne bom poblendal na AC... 🤗

 

 

Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

Mene kot voznika moti, ko se po AC vozim po voznem pasu ponoči in mi pacienti blendajo od zadaj, preden me prehitijo...

Načeloma kolesarju ne potrobim, ko sem pa bi s tovornjakom, sem pa vedno potrobil, ker je bil čas prehitevanja daljši...

Ti ki blendajo so starejša generacija,se spomnim ko je ata vozil je to počel in tudi učili so jih v A.Šoli.:prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Shrek napisal:

?? Kdaj so to učili v AŠ?

V 50tih.(ne na AC)

Popravljeno od Bini
Napisano
dne 30. 5. 2020 ob 20:30 je Nejc1986 napisal:

Pa si jih kaj težje prehitel,zato ker so vozili 50cm bolj v levo?

A ti malo provociraš?

 

Ne živimo vsi v Panonski kotlini, kjer je 3 km ravne ceste, potem ovinek in nato spet 3 km popolnoma ravne ceste. Po teh naših ridah je težko dobiti toliko ravnega, da prehitiš in se še pravi čas pospraviš nazaj k desnemu robu, ker nikoli ne veš, izza katerega ovinka bo prigrmel gozdarski tovornjak in takrat enostavno ni dobro biti preveč na sredi ceste... In se tistih 50 cm precej pozna.

Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

A ti malo provociraš?

 

Ne živimo vsi v Panonski kotlini, kjer je 3 km ravne ceste, potem ovinek in nato spet 3 km popolnoma ravne ceste. Po teh naših ridah je težko dobiti toliko ravnega, da prehitiš in se še pravi čas pospraviš nazaj k desnemu robu, ker nikoli ne veš, izza katerega ovinka bo prigrmel gozdarski tovornjak in takrat enostavno ni dobro biti preveč na sredi ceste... In se tistih 50 cm precej pozna.

Ne.

Napisano
dne 31. 5. 2020 ob 10:49 je samSimon napisal:

Mene pa kot voznika zelo moti, ko se kolesarji vozijo vštric po cesti, zraven na pločniku je pa kolesarska steza. Sploh ker jih kot udeležence prometa povsem spoštujem, so pa takoj vsi glasni pa pametni in bogi, če bi jaz kak njim ne-povšeči manever izvedu. Sem že kakšnega vprašal, če kolesarska steza ni dovolj dobra zanj. Pa štekam, da se je bolj luštno vozit vštric, ampak način razmišljanja v smislu ''ehhh nas bo že prehitu'' pa pač ni taprav.

Še rajš mam pa tiste, ki ''trenirajo'' in si omislijo spremljevalni avto, da vozijo vštric, za njimi pa še avto. 30-35km/h... resno?

Al pa ko mi vozi po pločniku in se mu moram kot pešec umikat.

 

Sepravi ko sem peš, se umikam kolesarjem.

Ko sem z autom, se umikam kolesarjem.

 

Daleč od tega da bi bil kolesar, nardim v enem letu manj kot vi v enem mesecu. Ampak meni trobil ni še nihče, ker se trudim bit čim bolj kulturen. Žal to ne velja za 75% kolesarjev, ki jih srečam. Ne trobim nobenemu, popizdim pa sam pri sebi kr precej.

 

Ista štorija je tudi z motoristi.

Napisano

Sam sem tudi kar precej na kolesu, ampak žal so/smo kolesarji kar sami krivi za 3/4 slabe volje na cestah. Dejstvo pač.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Ampak meni trobil ni še nihče, ker se trudim bit čim bolj kulturen.

A si se mogoče vprašal zakaj? Da ti ni slučajno še nihče trobil zato, ker na kolesih nimamo avtomobilskih hup.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Bo

pred 9 urami je Boss napisal:

Sam sem tudi kar precej na kolesu, ampak žal so/smo kolesarji kar sami krivi za 3/4 slabe volje na cestah. Dejstvo pač.

Na zalost je res tako. To se sploh opazi v turisticnih mestih k je en kup rentanih koles in folku niti malo niso jasna pravila, ter kako se obnasati na cesti.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Včeraj sem na kratko kolesaril in za mano nek Clio, ki se me preko ovinkov ni upal prehitet (no sem pa tudi pedaliral cca. 40 kmh), za njim nek nevrotik, ki je hupal temu Cliu.

 

Potem se Clio opogumi in me prehiti, uni dripec zadaj (nek službeni kombi nekega podjetja), pa TIK ob moji balanci. Neka čudna provokacija.

 

Sem mu veselo mahal, če je fuknjen in da naj se ustavi, če je tak car. Bi mu kot bivši boksar, ki se občasno ne zna kontrolirat, bi mu z užitkom obdelal fasado in spremenil zunanjo podobo, da ga niti lastna mat nebi več prepoznala!!! Kaki dripci za volanom, jao. :(

 

(nasilje ni rešitev, ampak takole vožnja tik ob moji balanci, kot da me hoče zružit s kolesa, to pa ne gre).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.