Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes sem opazil, da mi je nekdo zadnji brisalec zvil. 🤬 Na roko sem ga zravnal, da ne tolče po zadnjem spojlerju.

Žal je bil pred 3 mesci menjan, zdaj ga bo treba še 1x.

 

Naj se mu roka posuši, naj ga pes poščije, .... in vse podobno.

Upam, da karma še deluje.

Popravljeno od godlike
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 5
Napisano

podobna scena pri kolegu, par dni nazaj, kupil nove superge (sicer res da za 50€) še v KR na badminton in so mu jih pičili, pa ima model številko 48 :), tko da folk...ni ravno pri sebi....

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1
  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

**** ga FuksWagen ga **** 100 krat da ga **** kupil sem novi avto da bo ziher zdaj pa krepa ko imam najhujšo gužvo ****** FuksWagen da ga **** u ***** usrano če najdem oglas naše Mazde 5 jo kupim nazaj tale ***** pa peljem nazaj pa naj se **** z njim kdor hoče.

Prevoženih prvih 6.200 km pa me žena kliče, da se je prižgala lučka za olje in zdaj namesto da rihtam bajto grem 25 km do pumpe kupit liter olja in ga peljat do FuksWagnovega ***** usranega da ga nalijem.

Mazda 5 je imela servis na 340.000 km in je bilo olje nalito na max. Ko je pri 360.000 šla od hiše, je bil na min. Pri temu FuksWagnu ga vmes štirikrat dolijem! In to je ekologija? Če bo ta ***** usrani FuksWagnov kdaj prišel do 360.000 km bo kuril več olja kot nafte.

In to je prvih 6200 km ko ga sploh še stisnili nismo. Kaj bo ko zanj pripnem kamp prikolico pa 100ko v Rebrnice? Bo skuril liter olja na 10 km ***** usrana FuksWagnova **** ga da ga **** kdorkoli ga **** 100x da ga ****!

Pa saj še Škoda iz leta 1983 ni pila toliko olja kot ta *****! Pa to ne moreš verjet!

 

 

 

 

Popravljeno od Slivka
Mogoče je bilo malo prostaško, pa sem nekaj besed pobrisal...
  • Všeč 1
  • Začuden 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

  • Všeč 2
  • Zmeden 2

33112_1.png

Napisano
pred 48 minutami je Slivka napisal:

Jebo ga FuksWagen ga jebo 100 krat da ga jebo kupil sem novi avto da bo ziher zdaj pa krepa ko imam najhujso guzvo jebeni FuksWagen da ga jebo u pizdo usrano ce najdem oglas nase Mazde 5 jo kupim nazaj tale kurac pa peljem nazaj pa naj se jebe z njim kdor hoče prevoženih prvih 6.200 km pa me žena kliče, da se je prižgala lučka za olje in zdaj namesto da rihtam bajto grem 25 km do pumpe kupit liter olja in ga peljat do FuksWagnovega kurca usranega da ga nalijem 

Mazda 5 je imela servis na 340.000 km in je bilo olje nalito na max. Ko je pri 360.000 šla od hiše, je bil na min. Pri temu ga vmes štirikrat dolijem! In to je ekologija? Če bo ta kurac usrani FuksWagnov kdaj prišel do 360.000 km bo kuril več olja kot nafte

In to je prvih 6200 km ko ga sploh še stisnili nismo kaj bo ko zanj pripnem kamp prikolico pa 100ko v Rebrnice bo skuril liter olja na 10 km pizda ustrana FuksWagnova jebo ga da ga jebo kdorkoli ga jebo 100x da ga jebo pa še Škoda iz leta 1983 ni pila toliko olja kot ta jajca pa to ne moreš verjet

Mislim, da sta že slabo začela s tem čudnim imenom🥴, daj mu drugo ime.... 🤔Veš KARMA je k... a... :nevem:

  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

 

En liter olja na prvih 6.200 km. Če se malo ulaufa, bo kuril še vedno 1 liter na 10.000. In to nov! 

 

Pa pri sodobni tehnologiji bi morale biti tolerance take, da se kaj dosti ne bi smelo poznati. Pa saj ni Zastava, kjer so se tolerance merile s šublerjem in je bila ena desetinka milimetra odstopanja odličen dosežek...

Celo Tomos je imel toleranco eno stotinko milimetra - pa so ga vsi imeli kot "moped za siromake"...

 

Bemtiš, pri taki "natančnosti" v bistvu nisem prepričan, če ni iz TASa... Ker liter olja na prvih 6.200 km je pa le prehuda...

 

 

Zdaj pa naprej. Pridem na črpalko, povem, da bi rad olje 0W20, pa prodajalec odgovori:

- "To lahko zajameš v Soči. Mi tu pa prodajamo olje."

Najredkejše, kar lahno dobim na črpalki, je 5W30. Sem vzel liter, zlil v FuksWagna in bo šlo, dokler bo šlo. Ker sem ga že naveličan in če dolgo ga imam vrh glave dosti... Za tistih 40.000€, kolikor smo dali zanj, sem pričakoval več.

 

Pa še ena cvetka: baje, da je taka poraba olja za sodobne motorje nekaj povsem normalnega. Ko so mi to povedali, sem ostal povsem brez komentarja...

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

En liter olja na prvih 6.200 km. Če se malo ulaufa, bo kuril še vedno 1 liter na 10.000. In to nov! 

 

Pa pri sodobni tehnologiji bi morale biti tolerance take, da se kaj dosti ne bi smelo poznati. Pa saj ni Zastava, kjer so se tolerance merile s šublerjem in je bila ena desetinka milimetra odstopanja odličen dosežek...

Celo Tomos je imel toleranco eno stotinko milimetra - pa so ga vsi imeli kot "moped za siromake"...

 

Bemtiš, pri taki "natančnosti" v bistvu nisem prepričan, če ni iz TASa... Ker liter olja na prvih 6.200 km je pa le prehuda...

 

 

Zdaj pa naprej. Pridem na črpalko, povem, da bi rad olje 0W20, pa prodajalec odgovori:

- "To lahko zajameš v Soči. Mi tu pa prodajamo olje."

Najredkejše, kar lahno dobim na črpalki, je 5W30. Sem vzel liter, zlil v FuksWagna in bo šlo, dokler bo šlo. Ker sem ga že naveličan in če dolgo ga imam vrh glave dosti... Za tistih 40.000€, kolikor smo dali zanj, sem pričakoval več.

 

Pa še ena cvetka: baje, da je taka poraba olja za sodobne motorje nekaj povsem normalnega. Ko so mi to povedali, sem ostal povsem brez komentarja...

Pri VW gripi je takšna poraba normalna in verjetno se dolgo ne bo večja. To pa pač računaj in tankaj, zal ni to Japonski motor (čeprav je tudi Mazda imela izlete z porabo olja na 1,8 motorjih v 6-tkah).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

 

Ko nam je službena Honda CRV nova pila povsem enake enormne količine olja, kot jih pije slivkin avto, so mehankarji prodajali zgodbo o utekavanju, potem ko se mašina uteče bo pa poraba OK. Nikoli ni bila OK.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 36 minutami je mazdaman napisal:

Pri VW gripi je takšna poraba normalna in verjetno se dolgo ne bo večja. To pa pač računaj in tankaj, zal ni to Japonski motor (čeprav je tudi Mazda imela izlete z porabo olja na 1,8 motorjih v 6-tkah).

Na 10k km je tudi 1.2 tsi pil 1L olja.

11 let isto.

 

Pač 1x med intervalo je blo treba točit.

 

Pili so eni nič, eni nekaj, noben pa tak kot 1.2TSI ali pa Audi 6cl bencin.

Napisano

Tudi Audi V8 je pil, tam sem bral v navodilih, da lahko popije tudi 1l na 1000 km pod težkimi pogoji

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Naš 17 let stari Focus C-Max 1.6 TiVct pije toliko...1-1,5l na leto (cca. 6500km sedaj k ga žena vozi),pa je skoraj skoz vozil le po mestu in sam kratke...1-2x na leto 300-400km v komadu in to je to...sedaj ima nekaj čez 200.000km

 

EDIT-prej vsa leta cca. do starosti cca. 10-12 let nismo med servisi nič dolivali-nič ni pil...sedaj pa "ima pravico"🧐

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Meni je samo Uno turbo pil olje in Polo gti. Drugi pa noben. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Men tud, le Yugo pa verjetno bolj zato, ker je bil povrtan in z dirkaško glavo ter dvojnim vplinjačem... verjetno zarad tega.😜

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Slivka:

Sicer bo malce bolje, če boš točil 5W-30 olje vanj. Poglej v knjižico, ampak mislim, da je "požegnano" tudi 5W-30.

 

V navodilih piše 0W20, če tega ni, je dovoljeno 0W30...

 

Me pa zanima, koliko to olje podmazuje motor, ko grem v te naše hribe in se temperatura olja dvigne na 120°C? 

 

Imam pa še nekaj vprašanj, a bom o tem v drugi, primernejši temi...

Napisano

0W20 dam v i20n, 0w30 v Focusa.

 

To so sodobni motorji, ki imajo vodo namesto olja, pravim jaz temu.

Napisano

Pa če daš noter 5W 30 ga ne bo hudič vzel pomoje. Al?

Honda ima isto župco redko.

N7rRRL1.jpg

Napisano
BLOG.AMSOIL.COM

It's best to use the viscosity recommended in your owner's manual, but a slightly thicker oil or thinner oil...

 

 

Je fajn vedeti kako in za kaj...vsak se naj pa zase odloči.

Jaz sem se že pri nakupu Mazde...je bila ta problematika tudi med snovjo za preštudirati...ne samo motor,menjalnik itd...

Nočem pljuvati Slivkinega avta,k se ne spodobi,a je vzrok,za kaj VW sploh ne gledam že leeeeta.

Lahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....

Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo...težko najdeš nekaj,kar "ne moreš ubiti"...je lih to bil velik povod pri moji izbiri Mazde🧐...upam,da nisem "brcnil v temo"🥹

Napisano
dne 15. 11. 2023 ob 16:40 je skritikrt napisal:

ahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....

Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo.🥹

Danes spet v klepetu z ŽIPovim šoferjem...sva nadaljevala pri prejšnji debati....in pohvali Dacijo,k sva se z njo peljala...da ima že 152.000km...več kot tista prejšnja....in ko tako debatirava,k nisem vedel pravi...ja saj nima sam en turbo...ima dva!!!...in slab liter od motorčka😂🤣

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
WWW.24UR.COM

Jani Golob je v Nemčiji za slabih 62.000 evrov kupil avtodom, a ostal praznih rok. Podjetje se je namreč znašlo v finančnih težavah. So to vedeli že ob podpisu pogodbe? Medtem je zasebni detektiv ugotovil...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.