@Boss: Ni čisto tako. EU pravila so jasna - proizvajalec mora zagotavljati rezervne dele za vozila (in druge izdelke) še vrsto let po koncu proizvodnje. In to velja za firmo v Spodnjem Kašlju kot firmo v Shenzenu.
Kot sem ti dal že primer MG4 vs MX-30 - na koncu bo vse odvisno od priljubljenosti posameznega modela vozila. Bolj priljubljeno/prodajano kot bo, manj bo težav z originalnimi in aftermarket rezervnimi deli.
Tudi deli za tvojo novo električno Kono se bodo lažje dobili kot za MX-30 ...
Imel sem Se varianto. Res je, takrat je bila to top zadeva- za tisti denar seveda, imel je izredno muzikalen, "mehek" zvok. Upam, da bo ta nov vsaj približno tako dober.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.