Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
No, ravno nazadnje, ko sem bil na servisu na avto plusu , je pred mano bil en uglajen, lepo oblečengospod. Pogovor je začel normalno. Rekel je, da je pripeljal avto, star 2 meseca na zamenjavo vzvratne kamere. Kot so bili dogovorjeni. Baje. No, tukaj so se začele težave. Gospodična mu je prijazno rekla, da so ga klicali, da se dogovorijo kako in kaj naprej. Da morajo odobriti v Nemčiji zamenjavo. Da bodo oni najprej pregledali vse in poskušali popraviti. No, tukaj se je uglajeni gospod prelevil v razbesnelo zver. Začel je vpiti, da hoče vodjo servisa, direktorja in da zahteva, to je poudaril parkrat, da se kamera v najkrajšem možnem času zamenja. Za ta čas, ko bo brez avta, zahteva enako vozilo kot ga ima sedaj. Dali so mu tudi knjigo pritožb ter tel.št. uvoznika. Aja,vozilo je bilo mercedes. Vrgel jim je kliče na mizo in odvihral iz sprejemne pisarn. Gospod mi je bil kar simpatičen.
-
Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam. Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.