50keda Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Ja, probleme imajo izključno samo tisti z ročnim menjalnikom. Zato pa jst pa Jest uživama v tem, ker dejansko maš nadzor kdaj se start stop aktivira z močjo pritiska na premzo. V ročnem menjalniku je to dejansko bedarija, sem imel pri prejšni šestki CD150 letnik 2015 iste probleme. Nerad pa sem stal na sklopki, ker seveda vemo, da to ni dobro za avto, pa se mi je parkrat zgodilo, da se je zalotu v medfazi, in je potrebno počakat sekundo ali dve, da se spet užge. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Meni je pri avtomatiku to tudi v redu rešeno, lahko nekako kontroliraš al se sproži al ne. Je pa res, da včasih ko dam v N recimo, se avto prej že sam nazaj prižge, preden se zelena prikaže. Ponavadi pri kakih delih na cesti, kjer je ta interval daljši. Očitno je tudi nekaj omejitev koliko časa je lahko avto v stanju pripravljenosti, pa najbrž odvisno od trenutnih porabnikov itd.. 1 Citiraj
Slash13 Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Kako to uravnavas z avtomatikom? Ker jaz ga tudi imam (sicer šele 1 teden in ga šele spoznavam) in se mi vsakič na križišču ugasne. Citiraj
SpEkTr Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Hm, avtomatik načeloma ne ugasne, če res ne pohodiš bremze precej. Če normalno bremzaš ne ugasne. Naj ne bi 1 Citiraj
Slash13 Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Aha ok. Bom probal. Če daš pa v N, potem ugasne ne? Citiraj
NevLado Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 pred 6 urami je Jest napisal: Jaz recimo sem pa zelo zadovoljen... in deluje tako, kot pricakujem... OK.... vcasih se prekmalu zalaufa motor, ko recimo se ni zelena (ja tudi taki semaforji so, kjer cakas celo vecnost ;)) ali ko so soucene zapornice... Drugace pa res nikoli se nisem imel takega slucaja, kot ga opisuje Boss. Resda imam jaz avtomatika... a tudi pri rocnem ponavadi ori semaforju ne dajem v prosti tek... razen ce vem, da bom res dolgo cakal... Mogoce pa nacin voznje ni tak, kot so si ga zamislili pri Mazdi... Vklopi se zato, ker more klima zalaufat in se zaradi tega vže motor. Oziroma ma tisti timer 2 minuti, verjetno ker takrat sprazni kondenzator. Btw vsi ki jamrate o tem, da se prehitro vklopi. A se nismo v avtošoli učili, da ne dajemo v ler dokler nismo v popolni zaustavitvi? 1 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 ?? V "D"ugasne ko se ustavis in dokler držiš zavoro. Seveda morajo biti ostali pogoji izpolnjeni (ogreta mašina ipd). 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Tako ja, če daš v N bo ugasnil, če so pogoji izpolnjeni. Druga zgodba pa je pri tistih , ki imajo auto-hold sistem. Tam pa ne vem kaj se zgodi. 1 Citiraj
Jest Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 pred 17 minutami je SpEkTr napisal: Meni je pri avtomatiku to tudi v redu rešeno, lahko nekako kontroliraš al se sproži al ne. Je pa res, da včasih ko dam v N recimo, se avto prej že sam nazaj prižge, preden se zelena prikaže. Ponavadi pri kakih delih na cesti, kjer je ta interval daljši. Očitno je tudi nekaj omejitev koliko časa je lahko avto v stanju pripravljenosti, pa najbrž odvisno od trenutnih porabnikov itd.. Ce so vsi pogoji idealni, se motor nazaj zalaufa po 2 minutah... ce pa kaksen pogoj to zahteva prej (recimo delovanje klime, prevec porabnikov,...) pa se lahko vklopi tudi ze prej... pred 1 minuto je SpEkTr napisal: Tako ja, če daš v N bo ugasnil, če so pogoji izpolnjeni. Druga zgodba pa je pri tistih , ki imajo auto-hold sistem. Tam pa ne vem kaj se zgodi. Ko imas vklucen autohold, se ugasne enako sele takrat, ko pohodis pedal za zavoro do konca... Ce ga bolj nezno pohodis, se ne bo ugasnil ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
mazdaman Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Meni z autotomatikom deluje točno tako kot mora. V primerjavi z T-Rocom z ročnim kjer je katastrofa.Če na rahlo bremzaš se ne bo vgasni, če pa malenkost bolj pohodiš zavoro pa lepo vgasne. Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Boss Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 Sem danes na parkirišču poskusil ponoviti zadevo pa mi nikakor ne rata. Vsakič je bilo BP. Ampak to me sploh ne potolaži, ker tam na cesti je pomembno, da deluje BP. Aja, sem pa probal vse kombinacije, od rahlo premikajočega avta, do stoječega na miru. Nimam pojma, edino se moram bolj disciplinirat in izklapljat ta iStop pa ne bo več problemov. Drugače je pa res smešno to, da zdaj, ko gredo temperature navzgor čez 25 stopinj, lahko ugasne motor mogoče za 15-20 sekund potem pa sam prižge nazaj. Da je to prihranek močno dvomim, ker bo predčasna menjava štarterja in akumulatorje zelo hitro izničila kakršen koli prihranek. 1 Citiraj
Boss Napisano 21. maj, 2020 Prijavi Napisano 21. maj, 2020 pred 17 urami je Alex napisal: Meni se ni še nikoli kaj takega zgodilo. Res pa je, da se vedno zaustavim in šele takrat spustim sklopko, da se avto ugasne. Takoj, ko pritisnem sklopko se takoj v trenutku zažene. Če pa vidim, da je recimo na odštevalnem semaforju do zelene luči še par sekund, pa ne spuščam sploh sklopke in avto se ne ugasne. Ampak tole si pa napisal kot, da sem butelj. Ja če ima semafor odštevalnik valjda je logično, da ne spuščaš sklopke. Ampak večina semaforjev odštevalnika nima in če nisi glih tam vsak dan, da bi znal oceniti kdaj se bo prižgala zelena se pač zgodijo take zadeve. 1 1 Citiraj
Alex Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 (urejeno) pred 7 urami je Boss napisal: Ampak tole si pa napisal kot, da sem butelj. Ja če ima semafor odštevalnik valjda je logično, da ne spuščaš sklopke. Ampak večina semaforjev odštevalnika nima in če nisi glih tam vsak dan, da bi znal oceniti kdaj se bo prižgala zelena se pač zgodijo take zadeve. He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗 Popravljeno 22. maj, 2020 od Alex 1 1 Citiraj
50keda Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 @Boss: akumulator naceloma nebi smel trpet, kolk vem pri start stopih uporablja kapacitor,znan kot iEloop, ravno zaradi tega. Drgac pa rocno simulirat te dogodke je jeba, tedi k hoces, se pac ne bo ugasnu xD Po mojem se pa ne sekiri prevec, na AC pr 150 ti ne bo ugasnu .. ce ti pa v kriziscu kdaj pa kdaj kdo potrobi, se pa ne prevec sekirat. Vazno je, da ves da ne zajebavas soudelezencev v prometu. 2 Citiraj
Slivka Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 Prevod iz Slovarja italijanskega knjižnega jezika: TRENUTEK - to je časovno obdobje, ki mine od takrat, ko se na semaforju prižge zelena luč, pa do takrat, ko ti nekdo zadaj potrobi. Citiraj
x-layer Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 9 urami je Alex napisal: He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗 Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝 2 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Alex Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 7 minutami je x-layer napisal: Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝 Možno, možno. Ko pa greš v hrib na avtocesti je pa ne moreš, ker je mašina na 4500 obratih in nimaš časa poslušati muzike! ker gledaš izza kamiona, če je prehitevalni pas na avtocesti fraj in če ne prihaja mogoče drug kamin za tabo. 😁 2 Citiraj
Jest Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 39 minutami je x-layer napisal: Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝 Razlike med bencinarjem in dizlom je kar se tice hrupa v kabini zanemarljiva... Vsaj jaz imam take izkusnje... Sodobni dizli niso vec tako glasni, kot recimo Golf 2 ... 4 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
x-layer Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 Pred eno uro je Jest napisal: Razlike med bencinarjem in dizlom je kar se tice hrupa v kabini zanemarljiva... Vsaj jaz imam take izkusnje... Sodobni dizli niso vec tako glasni, kot recimo Golf 2 ... Saj vem, ampak sem moral nekaj napisati, ker je Alex ravno pravi stavek napisal 😄 3 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Boss Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 7 urami je x-layer napisal: Če imaš bencinarja, pa lahko muziko poslušaš v tišini med obratovanjem motorja 😝 Saj vem, da je šala... ampak pri leru moram pri poslušanju glasbe (pa jo poslušam relativno potihem), kar pogledat ali je iStop ugasnil motor ali ne. 1 Citiraj
Boss Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 13 urami je 50keda napisal: @Boss: akumulator naceloma nebi smel trpet, kolk vem pri start stopih uporablja kapacitor,znan kot iEloop, ravno zaradi tega. Drgac pa rocno simulirat te dogodke je jeba, tedi k hoces, se pac ne bo ugasnu xD Po mojem se pa ne sekiri prevec, na AC pr 150 ti ne bo ugasnu .. ce ti pa v kriziscu kdaj pa kdaj kdo potrobi, se pa ne prevec sekirat. Vazno je, da ves da ne zajebavas soudelezencev v prometu. Si ziher, ker iEloop je prešvoh, da bi štarter zalaufal in to naredi z akumulatorjem, zato pa tudi poseben aku za iStop. iEloop kondenzator je namenjen za druge porabnike - radio, ventilatorji, luči, itd. Ma sej se ne sekiram samo situacija pa ni bila prijetna pa nisem naredil nič narobe oziroma, da bi sam crknil mašino, ker ne znam speljat. pred 16 urami je Alex napisal: He, He, ampak enim vam kar dogaja kar naprej. Meni se to še ni zgodilo in mi je ta zadevica kar v redu.Ko stojiš pred rdečo lučjo lepo mašina ugasne in v tišini poslušaš muziko. Kaj češ lepšega. 🤗 No ja, če je 2x do zdaj kr naprej, potem ja. Se nam dogaja kr naprej, radi bi pa da se ne bi dogajalo nikoli. Razlika med lerom in ugasnjeno mašino je minimalna in muzika nič ne trpi itak pa zdaj, ko je vroče obupa po kakih 20 sekundah in prižge motor nazaj. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 A ni kondlc pri ielop namenjen temu da pobere špice energije rekuperacije ki je sicer aku ne more tako na hitro pogoltnit. Po moje da so luči in avtoradijo še zmeraj kar na 12V napeljavi z akumulatorja. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bini Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 47 minutami je Boss napisal: Si ziher, ker iEloop je prešvoh, da bi štarter zalaufal in to naredi z akumulatorjem, zato pa tudi poseben aku za iStop. iEloop kondenzator je namenjen za druge porabnike - radio, ventilatorji, luči, itd. Ma sej se ne sekiram samo situacija pa ni bila prijetna pa nisem naredil nič narobe oziroma, da bi sam crknil mašino, ker ne znam speljat. No ja, če je 2x do zdaj kr naprej, potem ja. Se nam dogaja kr naprej, radi bi pa da se ne bi dogajalo nikoli. Razlika med lerom in ugasnjeno mašino je minimalna in muzika nič ne trpi itak pa zdaj, ko je vroče obupa po kakih 20 sekundah in prižge motor nazaj. Verjetno bo treba aku.menjat? 1 Citiraj
Boss Napisano 22. maj, 2020 Prijavi Napisano 22. maj, 2020 pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal: A ni kondlc pri ielop namenjen temu da pobere špice energije rekuperacije ki je sicer aku ne more tako na hitro pogoltnit. Po moje da so luči in avtoradijo še zmeraj kar na 12V napeljavi z akumulatorja. V bistvu ja... ampak načeloma se energija iz kondenzatorja uporablja, za ostale porabnike, dokler je kondenzator nabit, potem to prevzameta alternator in aku. Ker drugače ni smisla, saj avto ima med vožnjo vedno poln akumulator in zaviralne energije ne moreš stlačiti vanj. Torej, ko zaviraš se napolni in potem, ko ugasneš motor futra porabnike, dokler ne zmanjka, pol pa aku naprej. Ampak motor pa vžge vedno na aku in ne na kondenzator tudi, če ima še energije notri. 2 Citiraj
Alex Napisano 23. maj, 2020 Prijavi Napisano 23. maj, 2020 pred 4 urami je Boss napisal: V bistvu ja... ampak načeloma se energija iz kondenzatorja uporablja, za ostale porabnike, dokler je kondenzator nabit, potem to prevzameta alternator in aku. Ker drugače ni smisla, saj avto ima med vožnjo vedno poln akumulator in zaviralne energije ne moreš stlačiti vanj. Torej, ko zaviraš se napolni in potem, ko ugasneš motor futra porabnike, dokler ne zmanjka, pol pa aku naprej. Ampak motor pa vžge vedno na aku in ne na kondenzator tudi, če ima še energije notri. Drži. Mislim, da nima veliko avtov vgrajenega tako sofisticiranega sistema. Avti iz vag group in njihovi lastniki lahko samo sanjajo o čem takem. 😉 Več si lahko preberete spodaj. https://www.mazda.com/en/innovation/technology/env/i-eloop/ 👍 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.